Skocz do zawartości
IGNORED

Logitech z-5500 i amplituner- plan jest ale potrzebna pomoc

marcinh76

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od kilku lat posiadam dwa zestawy creative s 750 i logitechy z 5500 podpięte wspólnie pod kartę Ausus Xonar za pomocą trzech "rozdwajaczay" jacka. Teraz zamierzam coś pokombinować i... właśnie- Już kupiłem kolumny Mission m71, obserwuje kilka używanych amplitunerów i mam plan...:)) Satelity boczne zamierzam wywalić na rzecz monitorów podłączonych do kina , centralny creativa podpiąć do amplitunera i w ogóle wywalić suba od gigawoks a centralny i sub od logitechów podpiąć rozdwajaczem " jacka" do karty dzwiękowej (razem z amplitunerem )..... Przyznam się że jestem trochę "zielony" dlatego mam pytanie: Czy satelity tylne podpiąć również do amplitunera czy zostawić w zestawie logitecha i czy w ogóle można podpiąć satelitkę od s750 czy z5500 do wzmacniacza o mocy ok 80-100W A może dwie satelity centralne (creative i logitech) podpiąć wspólnie do jednego wyjścia amplitunera ..?? Wtedy również mógłbym wywalić zestaw od logitecha a ewentualnie kiedyś dokupić jakiś aktywny subwoofer. Z góry dziękuję za podpowiedzi....

Nie prościej sprzedać wszystko i kupić coś od nowa. Taki pomysł to tylko grozi dziurami w pasmach i generalnie można spalić sobie kolumny. Czytaj, nie ma to sensu.

'Muzyka używana jest do kształtowania ludzkiego umysłu; może być mocna jak narkotyk, lecz o wiele niebezpieczniejsza, gdyż nikt nie traktuje poważnie manipulowania poprzez muzykę."

Nie prościej sprzedać wszystko i kupić coś od nowa. Taki pomysł to tylko grozi dziurami w pasmach i generalnie można spalić sobie kolumny. Czytaj, nie ma to sensu.