Jump to content
Morven

Najlepsza integra na świecie

Recommended Posts

W dniu 14.10.2019 o 21:01, damazy napisał:

Łooo kurcze Sovereign ale sobie zadałeś trudu żeby sprawę wyjaśnić. No i muszę Ci przyznać że odwaliłeś kawał dobrej detektywistycznej roboty bo wyjaśniłeś nieporozumienie 👍 Faktycznie ja pisałem o systemie z 2015 r. Także Baba wygrał piwko 🙂 Zresztą tobie też się należy za wyjaśnienie sprawy 😉 

Co nie zmienia faktu że dźwięk z 2015r był fantastyczny a Baba twierdzi że lampa nie ma prawa dobrze zagrać 😉

 

Załapały się do TOP10 z 2015 r. Ale na podium, bez szans. Gdyż na nim dużo droższa i wyższa brzmieniowo liga.

W dniu 14.10.2019 o 21:01, damazy napisał:

a Baba twierdzi że lampa nie ma prawa dobrze zagrać 😉

Jak się pamięta najważniejsze wpisy, m.in. o tym, co o czym kto twierdzi, to wiesz co można zaobserwować... Jak w wielu różnych przypadkach :)

Różne wpisy wiążą się w całość. Z innymi przypadkami później jakbyś chciał. M.in. możesz dostać takie, gdzie ktoś pisał, że słuchał i grało nieziemsko. Po latach ta sama osoba pisze o sobie, że kłamał. A, że słabo u niego z godnością, to może sobie tylko pisać, że kłamał. Jak słuchał tamtego, to z ponad 7 lat temu. Ale on, nawet nie wie czym się różnią pod względem technicznym i brzmieniowym, poszczególne modele. I pewnie nie wiedział, którego modelu wtedy słuchał. Dalej ta sama osoba i inny zestaw, super jemu grający jak jeszcze inny (z wysokimi/szczupłymi kolumnami tej samej marki) co kilkanaście lat wcześniej, w 1999 r. Ale, zapomniał się z jakimi monoblokami grał nowszy zestaw. Z tymi, które nazwał ''(...) shit (...) Reference, to też 50 kilo$ów''. Więc jak ''shit'', to jak mogło zagrać super... Dla tego co u siebie ma monitorki tego samego brand'u, co tamte szczupłe/wysokie, zdublowane/podwojone kolumny z serii Evidence.

Wiem kto ma, te monobloki w zestawie z tym co lubię. Wcześniej był tam m.in. pre-amp Vitus'a którego się pozbył, jak przeszedł na najwyższy poziom z dedykowanym do monobloków, dzielonym Referencyjnym pre-amp'em za 30 kilo$ów (w US, bo w UK 32k £).

Ty @damazy wspominasz, o panie @babatular i m.in. o tym, że on twierdzi, iż lampa jemu nie ma prawa dobrze zagrać.

No to patrz : 

babatular - Napisano 6 Sierpnia 2019 r. Tak, jasne. Słyszałem tą ich poprawność na AVS2017 - SF AIDA 2 grały rewelacyjnie - szczególnie biorąc pod uwagę ich gabaryty i warunki prezentacji.

https://www.audiostereo.pl/topic/145428-zmiana-zrodla-czy-zmiana-kolumn/page/5/?tab=comments#comment-4624734

''dobrze'' to mało powiedziane. On użył słowa ''rewelacyjnie'' do zestawu napędzanego lampową elektroniką Audio Research.

Przypomnę Tobie @damazy, o który zestaw chodzi. Taki zestaw i granie mniej więcej na TOP10 w 2017 r., bo coś pozytywnie opisałem :

https://www.audiostereo.pl/topic/135792-audio-video-show-17-19112017/page/17/?tab=comments#comment-4242041

W dniu 23.11.2017 o 10:15, Sovereign napisał:

Teraz to co innego z nowymi Aida'mi (na nowych przetwornikach i zwr. głośnikowych) bez farbowania/zmulania jak na starszych. Naturalniej, szybciej i precyzyjniej, choć i tak trochę za spokojnie. Dobre kolumny do Jazz'u – o ile podłączy się 6-ść monofonicznych, lub co najmniej 4-y monofoniczne wzmacniacze mocy i 3-y komplety kabli głośnikowych, jak to było na AVS 2017: https://web.facebook.com/Sonusfaber.it/posts/10155846341506064 – te najgrubsze kable głośnikowe na 'Deep Low'. Pozostałe pary z osobna pod 'Low' i 'Mid/High'. Wzmacniacze mocy Audio Research Reference 250 SE High Definition® Vacuum Tube Mono Power Amplifier (4). Do Tri-ampingu potrzebowaliby 6 sztuk takich 'piecurów' z wentylatorami. Dobra robota. Było widać i słychać, że Panowie się postarali aby grało jak nigdy dotąd z żadnych innych Sonus'ów.

AudioShow-108.jpg

http://www.kinodomowe.info/audio-video-show-2017-fotorelacja/

AIDA-8.jpg

audio_video_show_2017_report_2017_2018_matej_isak_mono_and_stereo_%2B-%2B155.jpg

audio_video_show_2017_report_2017_2018_matej_isak_mono_and_stereo_%2B-%2B156.jpg

http://www.monoandstereo.com/2017/11/audio-video-show-poland-2017-report.html

http://www.monoandstereo.com/2017/11/audio-video-show-poland-2017-report_18.html

http://www.monoandstereo.com/2017/11/audio-video-show-poland-2017-report_19.html

http://www.monoandstereo.com/2017/11/audio-video-show-poland-2017-report_80.html

http://www.monoandstereo.com/2017/11/audio-video-show-poland-2017-report_21.html

:-) ''lampizacja/lampki'' na całego, od źródła, aż po 4-y lampowe monofoniczne wzmacniacze mocy.

I widzisz jak jemu grało: ''rewelacyjnie''

  • Like 1
  • Haha 1

msg-28079-0-93816600-1532880966_thumb.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podtrzymuje - SF Aida 2 grały na AVS rewelacyjnie biorąc pod uwagę warunki. Niesprzyjającej warunki  czyli wystawę, tłum, szum jaki generuje taka masa ludzi,  a przede wszystkim fakt ze byly zasilane lampami. Jak na tak niekorzystne warunki Aidy 2 brzmiały świetnie.


In my humble opinion

Share this post


Link to post
Share on other sites

W tym samym roku co SF Aida 2, były WA Alexx z Dan D’Agostino Progression Mono. I dla mnie, jak i wszystkim znajomym SF Aida 2 bardziej się podobały, niż WA Alexx. WA Alexx z Dan D’Agostino Progression Mono, to był najgorzej grający zestaw z WA Alexx, jeszcze gorzej niż poprzednio z Dan D’Agostino Momentum M400 - ledwo się snuły takie muły. Przewalone kluchy, brzmienie bez Live, szybkości, dynamiki, otwartości, neutralności.

Lepiej słuchać kolumn w całości na papierowych przetwornikach, łącznie z MF i HF.

Dopiero z Dan D'Agostino Relentless Mono, Alexx'ie dostały dynamiki, potęgi, rozmachu. Ale żeby mi się podobały, musiałby do tego dojść rześki, otwarty, bardziej neutralny i Live'owy ton/detal/dźwięk. Nie mają metalowych membran, nie zagrają jak trzeba. Gdzie jest wigor, swoboda, neutralność, naturalność, kontrola, rozdzielczość, drive, rytm, życie, transjent, multum mikro-detalu. Ch.j z takim graniem jak Wilson'ów z Dan'ami.

Po trzech latach z rzędu wystawiania tych samych (https://www.absolutesounds.com/pdf/main/press/HFN_Alexx_1116_4web.pdf), może je w końcu sprzedali.

Ślimaki/muły WA z balansem przeciągniętym w dół, Magico z balansem tonalnym przeciągniętym w górę. Drugie do plumkania, a pierwsze większe/konkretniejsze składy powinny pociągnąć, przy odpowiednim wysterowaniu.

To nie dla mnie z Dan'ami. Albo Wilson nie dla mnie. Być może, z Moon Evolution 888 i Air Tight ATM-2001 - i to musiałyby grać WAMM Master Chronosonic.

 

Zamiast tamtego z Dan'ami, lepiej było słuchać tego z Marton'ami :). Dokładnie jednym Marton'em w zestawieniu z Wilson Audio Alexia Series II, dCS Vivaldi One, i gramofonem J.Sikora Initial Max Black.

Integra do tematu.

Marton Opusculum Reference 3 Dual Monaural Integrated Amplifier

Ten prezentowany wzm. mógł być nieostateczną wersją. Czyli mogli/mogą dalej jemu śrubować balans tonalny, neutralność, krystaliczność, rozdzielczość, przejrzystość itd. - zanim wypuszczą do sprzedaży.

W dniu 21.11.2018 o 09:30, Sovereign napisał:

WA Alexia Series 2 + Marton Opusculum Reference 3. Ocena poszła w górę jak zapuścili utwór z muzyką elektroniczną. Trochę doświetlenia, dynamiki detalu, zwinności, ale nadal można było wyczuć ''dopompowanie z kolumn Wilson''. Dobry ten polski wzmacniacz Marton i nie jest jak Dan :)

https://www.audiostereo.pl/topic/141315-audio-video-show-16-18-listopada-2018/page/7/?tab=comments#comment-4450936

 

spacer.pngspacer.pngspacer.pngspacer.pngspacer.pngspacer.pngspacer.png

Edited by Sovereign

msg-28079-0-93816600-1532880966_thumb.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.