Skocz do zawartości
IGNORED

Kino domowe? - pokój 10m^2 - do 1.500zł. Potrzebna pomoc :)

progdvb

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem laikiem w sprawach audio, dlatego też prosiłbym o pomoc. Pokój jest mały, wymiary ok 9/10m^2. Potrzebuję sprzętu audio + dvd do słuchania muzyki jak również, a może głównie do oglądania filmów (chciałbym uzyskać efekt jak w małym kinie- o ile jest to możliwe przy kwocie jaką dysponuję). Kwota max 1.500zł.

Proszę o porady. Dziękuję

Witam.

Jestem laikiem w sprawach audio, dlatego też prosiłbym o pomoc. Pokój jest mały, wymiary ok 9/10m^2. Potrzebuję sprzętu audio + dvd do słuchania muzyki jak również, a może głównie do oglądania filmów (chciałbym uzyskać efekt jak w małym kinie- o ile jest to możliwe przy kwocie jaką dysponuję). Kwota max 1.500zł.

Proszę o porady. Dziękuję

No to chyba bedzie idealna propozycja:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

No to chyba bedzie idealna propozycja:

Ukryta Zawartość

Rozumiem, że do takiego pokoju jak mam (małych rozmiarów) głośniki 5.1 są zbędne?

Ukryta Zawartość

Podlacze sie troche do tematu jesli mozna, znajomy szuka kina domowego do ok 1000pln. Padla propozycja Harman/Kardon

HKTS 9 czy ktos moglby powiedziec czy to jest dobre lub ewentualnie co by bylo lepsze ?

Dzieki.

Podlacze sie troche do tematu jesli mozna, znajomy szuka kina domowego do ok 1000pln. Padla propozycja Harman/Kardon

HKTS 9 czy ktos moglby powiedziec czy to jest dobre lub ewentualnie co by bylo lepsze ?

Dzieki.

Niehc znajomy posłucha Logitech Z-5500, za tą cenę jest wybuchowo i efektownie.

Niehc znajomy posłucha Logitech Z-5500, za tą cenę jest wybuchowo i efektownie.