Skocz do zawartości
IGNORED

Niezdecydowany

RobertoJ85

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie jestem początkujący tutaj na forum więc nie krytykujcie mnie od razu. Mam zamiar kupić mini wieże do 3000zł. Mieszkam w Anglii i chodząc po sklepach zauważyłem kilka ciekawych modeli. Ceny ich wynoszą od 300 do 400 funtów - bez głóśników.

Denonn-f107

Denon CEOL RCD-N7

Yamaha PianoCraft MCR-840

Marantz M-CR603

Marantz M-CR502

Jeśli mieliście jakikolwiek kontakt z tym sprzętem bardzo prosze o wasze wrażenia. Nie chcę kupić czegoś co w późniejszym czasie będę żałował.

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-40294-0-26724800-1322869393_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

https://www.audiostereo.pl/topic/88964-niezdecydowany/

Marantz M-CR503 - gra raczej wyraźną jasną górą oraz miękkim, ale niezbyt mocnym basem, średnica - bez uwag, scena stereo budowana raczej wgłąb niż wszerz. Gra łagodnie, relaksująco. Polecam do jazzu, klasyki i spokojnej, ambientowej elektroniki (Tangerine Dream itp). Nie sprawdza się w rocku, techno - ogólnie w muzyce dynamicznej, ostrej. Osobiście jestem zadowolony, gdyz słucham głównie jazzu, fusion (jazz-rock), spokojnej elektroniki oraz sporadycznie klasyki, ponadto akustycznego folku.

<><

https://www.audiostereo.pl/topic/88964-niezdecydowany/#findComment-2337221

Witajcie jestem początkujący tutaj na forum więc nie krytykujcie mnie od razu. Mam zamiar kupić mini wieże do 3000zł. Mieszkam w Anglii i chodząc po sklepach zauważyłem kilka ciekawych modeli. Ceny ich wynoszą od 300 do 400 funtów - bez głóśników.

Denonn-f107

Denon CEOL RCD-N7

Yamaha PianoCraft MCR-840

Marantz M-CR603

Marantz M-CR502

Jeśli mieliście jakikolwiek kontakt z tym sprzętem bardzo prosze o wasze wrażenia. Nie chcę kupić czegoś co w późniejszym czasie będę żałował.

z zestawu nie słuchałem tylko denona rcd n7.

z pozostałych imho pianocraft - tylko trzeba wymienić kable.