Skocz do zawartości
IGNORED

Jaki lampowiec do Rogers Studio 7

eutanor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszyskich,

pytanie jak w temacie: jakie wzmacniacze lampowe polecilibyście do monitorów Rogers Studio 7 (impedance: 8 ohms, sensitivity: 89dB)? raczej szukam czegoś nowego, czegoś co można odsłuchać gdzieś w polsce. dobrze jak by miał wejście phono MM. budżet załóżmy 7-8k.

z góry dziękuje za podpowiedzi

https://www.audiostereo.pl/topic/89144-jaki-lampowiec-do-rogers-studio-7/
  • 1 miesiąc później...

a wlasnie chcialem zalozyc watek-czy moglbys napisac o wzmacniaczu? Znakomita marka Rogers teraz w azjatyckich rekach i czy piece nie sa,bez urazy,takim Yaqinem w ladniejszym opakowaniu?

a wlasnie chcialem zalozyc watek-czy moglbys napisac o wzmacniaczu? Znakomita marka Rogers teraz w azjatyckich rekach i czy piece nie sa,bez urazy,takim Yaqinem w ladniejszym opakowaniu?

Nie mam wielkiego doświadczenia z lampami. Czy znaczek Rogers ma tylko podnosić cenę w stosunku do "chińskich " chińczyków czy charakteryzuje się lepszym brzmieniem tego nie wiem. Rogersa wybrałem jako "bezpieczne" rozwiazanie między typowym chińczykiem a firmowymi konstrukcjami.Szukałem wzmacniacza do kolumn 16 ohm i takie wyjścia ma ta legenda w nowym wydaniu.Sprawuje się świetnie w zestawie który mam. Luxmana 550AII na którym grałem do tej pory przeniosłem do sypialni :)(razem z tannoyami):).Póki co zaspokaja moje oczekiwania. Nie wiem czy jest lepszy od "zwykłego" chińczyka nie miałem okazji porównywać. Siedzę i słucham muzyki nic nie przeszkadza,pewnie może być jeszcze lepiej, jak się znudzi będę coś kombinował teraz nie trzeba:)