Skocz do zawartości
IGNORED

Denon Ceol RCDN7 i Boston ACOUSTICS A25 SPEAKERS

RobertoJ85

Rekomendowane odpowiedzi

Hej Kupiłem dzisiaj zestaw Denon ceol Rcdn7 i kolumny Boston. Czy możecie mi powiedzieć coś o tym połączeniu. Nie znam się dosłownie na niczym jeśli chodzi o dane techniczne. Wyczytałem ze kolumny orginalne z tym Denonem mają 6 ohm a te bostony 8 Ohm czy to bedzię kolidowało. Przesyłam link poniżej do zakupionego sprzetu.

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - KOLUMNY

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - DENON CEOL

n CD player

• Audio performance

S/N ratio (1 kHz) 100 dB

Dynamic range (1 kHz) 100 dB

Total harmonic distortion (1 kHz) 0.01 %

n Audio AMP

Rated output: 2-channel driving

65 W + 65 W (4 Ω/ohms, 1 kHz, T.H.D. 0.7 %)

Dynamic power: 80 W + 80 W (4 Ω/ohms)

High frequency distortion: 0.1 % (Rated output: –3 dB), 4 Ω/ohms, 1 kHz

Input sensitivity/impedance

AUX1, AUX2 200 mV/32 kΩ

Portable in 110 mV/24 kΩ

Frequency response (5 W, 8 Ω)

AUX input 5 Hz to 20 kHz (±3 dB)

Total harmonic distortion (1 kHz, 5 W, 8 Ω)

AUX input 0.05 %

S/N ratio (10 W, 8 Ω, IHF-A)

AUX input 86 dB

Na razie wpłaciłem depozyt, więc mogę jeszcze zrezygnować. Doradźcie proszę.

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hej Kupiłem dzisiaj zestaw Denon ceol Rcdn7 i kolumny Boston. Czy możecie mi powiedzieć coś o tym połączeniu. Nie znam się dosłownie na niczym jeśli chodzi o dane techniczne. Wyczytałem ze kolumny orginalne z tym Denonem mają 6 ohm a te bostony 8 Ohm czy to bedzię kolidowało.