Skocz do zawartości
IGNORED

podłączenie dvd Yamaha s540

Fazer

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

Jestem raczej zielony jezeli chodzi o odtwarzacze DVD więc prosze o wyrozumiałość bo pewnie moje pytanie jest lamerskie. Otóż przymierzam sie do kupienia s540 (głównie żeby słuchać muzy z CD). Bedzie podłączona do starego wzmacniacza stereo Technicsa SA EX100 i jeszcze starszego telewizora. No właśnie, czy te 3 cześci da się ze sobą bezproblemowo połączyć? Na wzmaku mam tylko złącza chinch m. in. "cd" i "vcr". Widziałem że Yamaha ma wyjście chinch "audio out". Domyślam się że łącze właśnie te złącza interkonektem. Czy mogę podpiąć DVD do wejścia "cd" we wzmaku? Mam nadzieje że tak bo do "vcr" podłączam komputer.

W telewizorze mam tylko 2 złącza, obydwa chinch: "video in" i "audio" (in albo out, nie pamiętam). Podłączam kabel wideo do złączy chinch "video out" na dvd i "video in" na tv, tak? Po co jest "audio" w tv?

Będę wdzięczny za wyjaśnienia.

https://www.audiostereo.pl/topic/8992-pod%C5%82%C4%85czenie-dvd-yamaha-s540/

Nie widze bledow w Twoim rozumowaniu. Audio-out z TV (mono jak widze z opisu) mozesz podlaczyc do innego wejscia wzmacniacza (aby nie gramofonowego, choc juz chyba nie masz wolnego) choc to zdziebko bez sensu - bedziesz naglasnial wzmakiem i to monofonicznie badziewne programy z TV? Duzo lepiej podlaczyc je do audio-in VCR na ten przyklad, choc tez nie wiadomo po co.

• 6 lat później...
  • Moderatorzy

Fazer, kiedyś miałem Yamahę 540 , tę o której piszesz i jeśli chodzi o słuchanie muzyki to zdecydowanie odradzam ten model.

dźwięk po analogu (audio out) jest bardzo kiepski, a wszystkie korektory i DSP jedynie wszystko pogarszały

display bardzo mało czytelny, jedyny + to mp3,

każdy najtańszy odtwarzacz z marketu zaoferuje niegorszy dźwięk, a lepszą funkcjonalność hdmi, usb, mkv, divix

yamaha 540 to model przestarzały, o ograniczonej funkcjonalności i w dodatku bardzo kiepskogrający