Skocz do zawartości
IGNORED

wymiana kabli w systemie

paluckiunderground

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry.

Najpierw kilka słów o systemie: Cambridge Audio 640C V-2, Radmor A-5610, kolumny Radmor (bez oznaczeń), głośniki Seas + Audax; kabel głośnikowy Sonic Link AST200, między cd, a wzmacniaczem: Sonic Link Harmony; sieciówki: dla cd - Supra, dla wzmacniacza - Sonus Oliva, w ścianie gniazdko (podwójne) kupione u Sonus Oliva.

W zasadzie jestem zadowolony z brzmienia, słucham wszystkiego, i pomysł wymiany kabli głośnikowych wydał mi się absurdalny, bo skoro gra, to nie ma sensu niczego zmieniać. Jednak po dłuższej przerwie w zakupach mam ochotę na zmiany. Chciałbym uzyskać rozwinięcie pewnych cech dźwięku. Mam sporą przestrzeń, chciałbym większej; jest muzykalnie, chciałbym lepiej itd.

Mogę na to wydać 1000 zł., z pewnym marginesem z górę, ale bez przesady (nie jestem audiofilem, słucham muzyki). Sprzęt interesuje mnie średnio, bardziej kręcą mnie nowe płyty.

Czy Państwo byli by tak mili i doradzili mi jakieś rozwiązanie?

https://www.audiostereo.pl/topic/89922-wymiana-kabli-w-systemie/

Jak masz gdzie, albo od kogo - pożycz parę kabli i poproś jeszcze jedną osobę, która pomogłaby Ci (obiektywnie) w odsłuchu takich kabli. To jest chyba najlepsza droga jak już się zdecydowałeś na wymianę kabli.

Polecam też wątek:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Gość rydz

(Konto usunięte)

Mogę na to wydać 1000 zł., z pewnym marginesem z górę, ale bez przesady (nie jestem audiofilem, słucham muzyki). Sprzęt interesuje mnie średnio, bardziej kręcą mnie nowe płyty.

Odpowiedziałeś sobie na pytanie,ja popieram,kup więcej płyt.

Tego wątku który wkleił Imacman nie polecam,nim go przeczytasz możesz się rozchorować poważnie:)

Dziękuję.