Skocz do zawartości
IGNORED

Amplituner + kolumny podłogowe + Blu Ray

fpaprocki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem tutaj nowy i jestem całkowitym amatorem jeśli chodzi o sprzęt audio stąd proszę o zrozumienie.

Dotychczas korzystałem ze starej wieży Technicsa która niestety przeżyła juz swoje lata i nadszedł czas na zmiane sprzętu. Chciałbym zaznaczyć ze poszukuje sprzetu audio do kwoty ok. 3500zł (ewentualnie max 4000zł). Pokój w którym cały zestaw ma stać ma wymiary 3,5 x 6 metrów. Sprzęt ma słuchać zarówno do muzyki jak i do filmów (50/50) stąd chciałbym kupic zestaw składający sie z amplitunera, kolumn podłogowych i Blu Ray'a najchętniej tej samej firmy co amplituner.

Czy jesteście w stanie mi coś doradzić?

Zastanawiam się nad czymś takim:

Harman Kardon 3490 -> ok. 1700zł

Harman Kardon BDT 20 -> ok. 1000zł

Kolumny Jamo S606 -> ok. 2 x 650zł

taki zestaw wychodzi ok. 4000zł. Pierwsze pytanie z mojej strony czy sa moze troche tańsze wersje takich zestawów, w sensie jakieś inne propozycje gdyż wstepnie planowałem zamknąć sie w kwocie max 3500zl a teraz juz jestem przy 4 tys. zl. Drugie pytanie to kwestia czy przeze mnie dobramy zestaw dobrze bedzie sie spisywał, w sensie czy wszystkie elementy będą ze sobą współgrały? Zaznaczam ze Blu Ray ma być zamiast CD bo zestaw chce wykorzystac również do odtwarzania i sluchania filmów.

Za wszelkie rady bede bardzo wdzieczny bo póki co to mam wielki mętlik w głowie.

Pozdrawiam

Filip

W sumie to przymierzam się do podobnego zestawu.

Wybór zawęziłem do odsłuchu:

hk 3490

+

Roth Oli 40 lub mission mx4 lub heco metas xt 501

+

Sony BDP-S780 -> wifi, radio internetowe, odtwarzacz strumieniowy sieciowy, youtube i inne serwisy .....

Zastanawiam się nad czymś takim:

Harman Kardon 3490 -> ok. 1700zł

Harman Kardon BDT 20 -> ok. 1000zł

Kolumny Jamo S606 -> ok. 2 x 650zł