Skocz do zawartości
IGNORED

HK BDT 20 - nie odtwarza flac


jonathan11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Zakupiłem HK BDT 20. W wersji fabrycznej odtwarzał m.in. pliki flac. Niestety po aktualizacji firmware z wersji 2.2 do wersji 2.5 (ze strony producenta) w ogóle nie widzi (nie wyświetla) tych plików. Serwis w US ani nasz krajowy serwis nie odpowiadają na maile z pytaniem o możliwość pobrania i przywrócenia do wersji 2.2 lub jakiejkolwiek niższej od 2.5. Czy ma ktoś pomysł skąd można zdobyć taki soft? Trochę to dziwne podejście bo przecież flac jako kodek jest otwarty i prawa licencyjne raczej nie wchodzą w grę. Baaardzo proszę o pomoc. Zależy mi na tym. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/92130-hk-bdt-20-nie-odtwarza-flac/
Udostępnij na innych stronach

Jakim cudem odtwarzał FLAC ,coś pokręciłeś.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jakim cudem odtwarzał FLAC ,coś pokręciłeś.

O mov-ach też nie piszą a odtwarza:) Podobnie jak o mkv (co prawda nie wszystkie). To co piszą to jedno a rzeczywistość idzie swoim torem. A poza tym irytujące jest to że producent nie pisze wszystkich informacji nt. upgrade softu. Stara wersja wyświetlała (chodzi wyświetlanie tylko na ekranie tv) całej zawartości nośnika (włączeni z dok. typu doc, pdf itp). Po aktualizacji tylko pliki audio-wideo. Podejrzewam że kodeki flac są dalej zaszyte w sofcie a został jedynie nałożony jakiś rodzaj filtru.

Ciekawe bo miałem kupić ten odtwarzacz,próbowałem go w salonie z 1 godz i totalna lipa,nie widział dysku twardego,długi czas reakcji na płyty,słaba reakcja na pilota.Nieporozumienie,potem zepsuł mi się avr-460 i dałem sobie spokój z HK.

Jeśli chodzi o pozostałe funkcje odtwarzacza to raczej jestem zadowolony. A kwestia dysku twardego - jeśli ma trochę GB to niestety ale trzeba dać dodatkowe zasilanie, bo z portu USB nie pociągnie. Na kablu USB typu Y i podwójnym zas. żadnych problemów przy dysku 0,7 TB. Odtw. płyt też OK, z pilotem nie najgorzej. Jedyne co wkurza to totalna olewka ze strony firmy. HK w US olewa totalnie moje maile. Polski serwis również. Telefonicznie, każe przysłać do naprawy. A wystarczy przesłać pliczek i po problemie. W podsumowaniu; artykuły sponsorowane wychwalają sprzęt pod niebiosa, jak kupisz i masz problem - to już Twoja sprawa. Nikt się nawet nie zająknie nt. serwisu. Jest taka prawda: zadowolony klient pochwali się 2-3 osobom, niezadowolony 10. A ile osób przeczyta takie rzeczy w necie? Nie sposób zliczyć. HK - Never again!

Dokładnie a autoryzowany serwis w KATOWICACH TO KATASTROFA .trzymają sprzęt do granic możliwosci ,kłamią,ja np oddałem avr-460 do naprawy trzymali go trzy tygodnie zadzwoniłem do nich napisali że sprzęt już jest w drodze do Saturna we Wrocławiu bo tam kupiłem..Dzwoniłem do Saturna a tam cisza nic nie wysłali.Potem kolejny tel i okazało się źe kłamali bo czekali na pilota .Napisałem skargę do Warszawy,ale to nic nie dało powinienem ich do sądu podać,ale sprzęt sprzedałem i już nigdy nie kupie HK.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.