Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  98 członków

Pass Labs Klub
IGNORED

PASS Labs klub


JarlBjorn
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nawet w recenzjach był opisywany problem okablowania (widełki obowiązkowo).

Co do wiary w brzmienie przewodów głośnikowych - WIERZĘ. Tylko pytam czy ktoś ma., albo co polecacie.

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet w recenzjach był opisywany problem okablowania (widełki obowiązkowo).

 

Popytaj Elberotha na PW.

Pewien jestem, ze można przynajmniej w XA. Zaślepki blokowane są cienkim "czymś"

Co do kabli, hmmm - MITA bym zapodał ale drogo lub TRANSPARENTA.

Edytowane przez xniwax

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 4 tygodnie później...

Nikt się nie chwali swoimi Passami?

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej cenie brać i uciekać. genialna końcówka.

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 3 tygodnie później...

Garść wrażeń z odsłuchu zacnego źródła Linn Akurate DS w ramach poszukiwań nowego źródła przez kol. Tomasaki (zamiast dotychczasowego Popcorna). Na wstępie dziękuję gospodarzowi za zaproszenie oraz panom z firmy Linn Polska za dostarczenie sprzętu, fachową informację i miłe towarzystwo.

 

Zestawienie: Linn DS Akurate > RCA Linn Black > Pass INT 150 > Vdh The Wind Mk. II > Dynaudio Contour S3.4. Jeśli coś pomyliłem, Tomek mnie poprawi:).

 

Chodzi o najnowszą edycję DS. Akurate'a, gruntownie zmodernizowaną w stosunku do wersji poprzedniej, opakowaną na dodatek w atrakcyjną, miłą dla oka obudowę. O budzącej uznanie funkcjonalności tego urządzenia można bez problemu znaleźć informację czy to w sieci, czy u dystrybutora, napiszę więc wyłącznie kilka wrażeń dźwiękowych.

 

Z powodu być może akustyki pomieszczenia czy też z faktu ze część toru Pass – Dynaudio kształtuje już w pewnym stopniu dźwiękowy obraz całości, pierwsze wrażenia przy szybkim przełączaniu Linn / Popcorn nie były oszałamiające, w każdym razie nie sugerowały cenowej przepaści, jaka dzieli te dwa urządzenia. Jednak wystarczyło uważne posłuchanie poszczególnych utworów w sekwencji naprzemiennej żeby uświadomić sobie oczywistą prawidłowość: cudów nie ma. Popcorn jest urządzeniem grającym w tym zestawieniu, i uwzględniając sensacyjnie niską cenę zupełnie poprawnie, jednak Akurate DS otwiera inny wymiar i muzykalności, i bezpośredniości czy też jak kto woli namacalności dźwięku tego zestawu. Akurate zabrzmiał ze stoickim spokojem, ciemniej, relaksacyjnie, jednocześnie z nadzwyczaj dziarskim, ładnie zaokrąglonym i schodzącym niziutko basem. Znacznie lepsze były wrażenia przestrzenne, instrumenty były ładnie ″wykrojone″ ze sceny, na tle dość płasko pod tym względem grającego Popcorna różnica była wyraźna. Wybrzmienia, powietrze, detale z tła – to wszystko sprawiało że Linn grał milej, bardziej romantycznie, materializował dźwięk. Wokale były pełniejsze, bardziej nasycone (chociaż np. na ″Jasnosłyszeniu″ głos AM Jopek wydawał się zaskakująco wycofany ale wrażenia tego nie raczej potwierdziły inne odsłuchiwane utwory).

 

W sumie, ″zero zdziwień″ jak dla mnie. Parokrotnie miałem sposobność odsłuchania różnych komponentów Linna (również na Audio Show) i mimo że nie posiadam żadnego urządzenia tej firmy, moje wrażenia z odsłuchu różnych Linnów były wyłącznie pozytywne. Widać (i słychać co najważniejsze :) że projektuje te urządzenia ktoś tam w dalekiej Szkocji, kto ma pojęcie o dźwięku.

 

Co do Popcorna, to jest to z pewnością ciekawe urządzenie o dużej funkcjonalności i wielce atrakcyjnej cenie. Bronił się dzielnie, no ale chyba jednak nie bez powodu kol. Tomasaki podjął działania zmierzające do wymiany tego właśnie elementu konfiguracji gdyż tworzy on obecnie swoiste wąskie gardło systemu. Źródło klasy Linna pozwala na uwolnienie dodatkowego potencjału tkwiącego w tym systemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie to podsumowałeś. Ze swojej strony dodam że na początku Linn nie powalił mnie na kolana i różnica do popcorna przy pierwszym typie testu wydawała się mała, choć urządzenia dzieli ogromna przepaść cenowa. Dopiero w kolejnych testach różnica się zaczęła pogłębiać, ale nie była dla mnie miażdżąca. Popcorn gra całkiem poprawnie ale tylko poprawnie i po pewnym czasie przestaje to już wystarczać. Po odsłuchu Linn-a zostaje nieodparte wrażenie relaksującego i spokojnego przekazu i nawet bas wydawał się bardziej kontrolowany, choć to domena głównie wzmacniacza. Wrażenia mam jak najbardziej pozytywne, tylko czasami zabrakło mi pazura, ale może w dłuższej perspektywie można bardziej docenić charakter tego uspokajacza. Co do samego wyglądu, to oprócz brzmienia jest to też bardzo istotna dla mnie cecha, a tu Linn prezentuje się bardzo ciekawie. Stalowa obudowa, dobre wykonanie, ekran nieagresywnie wyświetla nazwy utworów, łatwo można włączyć i obsługiwać radio internetowe i super obsługa utworów nawet bez tagów – tu obsługowo Linn bardzo mi pasuje. Przed odsłuchem Linna rozważałem zakup dac-a do popcorna, ale myślę że wymiana całego ds-a i postawienie na minimalizm to właściwa droga. Jednak cena tego urządzenia schładza moje emocje …

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 1 miesiąc temu...

Muszę się was koledzy poradzić.

Jak wiecie mój system składa się z kolumn Dali Grand, Pass'a X250 oraz DAC Hegel HD10 i teraz pytanie brzmi: Czy warto zamiast sterować końcówką mocy za pośrednictwem daca przejść na zewnętrze PRE? Trochę drogie są te PRE, ale się zastanawiam nad np. Audio Research LS 2. Wiem, że do kompletu trzeba by było najlepiej kpić PRE Pass,'a, ale skąd kasę i gdzie go znaleźć. Czy może lepiej zostać przy rozwiązaniu, które mam i przejść po prostu na wyższy poziom DACa? Co radzicie?

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pre passa poszukaj na Audiomarkt bywają w cenach 7-9kzł XA2.5 chyba, że to za drogo?

Spróbuj uderzyć do RCM i posłuchać wypożyczyć jakiegoś Trigona, niedocenione ale bardzo fajne preampy.

Edytowane przez xniwax

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiklov

A czego Ci brakuje w brzmieniu lub co chciałbyś poprawić?

Ja jestem zwolennikiem mocna końcówka tranzystorowa + pre lamowe, ale nie wiem czy z Grandami już teraz nie masz wystarczająco dużo miłego środka.

www.AcousticLab.pl  Kompleksowe adaptacje akustyczne.
Projektowanie, pomiary, realizacja, doradztwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to chodiz, że jest bardzo dobrze, a nie wiem czy mnie DAC nie ogranicza i chciałbym się dowiedzieć czy może byc lepiej.

Fajnie by było mieć do pary PRE od Pass'a, ale chyba jednak mnie nie stać.

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 3 tygodnie później...

Jest, jest tyle wart. Gra kapitalnie.

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz przedstawić te końcówki mocy?

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze i sa lepsze, ale Kamilu ciesz sie, ze kupiles sprawna uzywke dobrego wzmaka, poniewaz czesto w tym wieku uzywki sa grzebane i to czesto przez ignorantow. Kolega w zeszlym roku pojechal do Polski specjalnie po komplet Bat pre i koncowka vk-500. Na miejscu okazalo sir, ze zestaw gra jak budzetowe hifi. Porobilismy troche testow i okazalo sie, ze to koncowka tak gra. Kumpel rozkrecil i okazalo sie, ze byl grzebany. Oczywiscie kumpel dostal od Komenko caly schemat i co i jak posprawdzac niemniej nie jest to takie proste dla przecietnego uzytkownika. To tak ku przestrodze kupowania wiekowych okazji.

If it measures good and sounds bad, it is bad. If it sounds good and measures bad, you've measured the wrong thing. - Daniel R. von Recklinghausen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz przedstawić te końcówki mocy?

Też poprosze o listę.:)

 

Kivlov, wg moich doświadczeń nie warto inwestować w pre, zwłaszcza, paradoksalnie to firmowe Passa. Ale o tym poniekąd już Ci pisałem.

Wg moich "doświadczeń" Pass X250, kupiony w Polsce, w bdb stanie, z kartonami i wszystkimi papierami, od pierwszego wlaściciela, bez grzebania jest wart około 12 tys.

Za 10 to chodzą przeróbki i imporciki, czyli pewnie 95% obecnych w Polsce oraz teoretycznie, wyjątkowe super okazje potrzebujących kasy. Warto sprawdzić nr seryjne, by przekonać się o koszerności i rodowodzie kupowanego urządzenia, zanim poskapi się pr zł.

Uwaga! Mam aktualnie na "sprzedaż"... następujące myśli na potrzeby audiofilii i muzyki:

-Nauczył się Pan czegoś od publiczności?-Tak, aby ją ignorować tak bardzo, jak to tylko możliwe. J. Zorn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano okolice Chojnic. Chętnie posłuchałbym ARC vt100mk2 i porównał z X250 :)

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nareszcie podłączyłem Passa tak jak powinien grac czyli po XLR. To co się stało po wpięciu przewodu Van Den Hull The D-102 III XLR to istne szaleństwo. NIe spodziewałem się takiej zmiany w jakości - oczywiście na plus. Nigdy nie będę podłączał po RCA swojego sprzetu jeżeli jest w pełni zbalansowany

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nareszcie podłączyłem Passa tak jak powinien grac czyli po XLR. To co się stało po wpięciu przewodu Van Den Hull The D-102 III XLR to istne szaleństwo. NIe spodziewałem się takiej zmiany w jakości - oczywiście na plus. Nigdy nie będę podłączał po RCA swojego sprzetu jeżeli jest w pełni zbalansowany

 

No to teraz pozostają Ci już tylko domysły, co by sie stało gdybyś podłączył do Passa jakieś zwykłe, neutralne kable XLR.

Konkluzja byłaby pewnie istnym szokiem. :)

Uwaga! Mam aktualnie na "sprzedaż"... następujące myśli na potrzeby audiofilii i muzyki:

-Nauczył się Pan czegoś od publiczności?-Tak, aby ją ignorować tak bardzo, jak to tylko możliwe. J. Zorn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zabawa z przewodami to jest przygoda :)))

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak! Zdecydowanie. Amerykańskie końcówki lączy się IC zbalansowanymi... Nie jestem posiadaczem Pass'a, lecz jak najbardziej cenię tę firmę. Miałem kilka modeli w domu do posłuchania od zaprzyjażnionego sklepu/dealera m.in. właśnie Pass'a, Mac'a, Boulder'a, kiedyś Levinson'a... plus Transparent, B&W, Wilson... itd. Porządna firma z tego sklepu, a i fachowcy/pasjonaci tam pracują. Prawie wszystkie firmy, których są przedstawicielami i dealerami, przyjeżdząją tam na organizowane seminaria. Czytając dylematy kivlova w temacie preampu przypomniała mi się ciekawa historia. Jak kompletowałem system, posiadając już power amp i cd player Levinsona oraz N802, zastanawiałem się nad nowymi głośnikowymi kablami Tranparent Reference BiCable 10' za kwotę $7000.00...'-) Oczywiście miałem w domu wszystkie modele od Reference wzwyż, czyli wtedy Reference XL i bardzo mi się to wszystko podobało, ale cena niestety, zmuszała mnie do zachowania równowagi... I właśnie wtedy też miałem dylematy... co kupić...??? Kabel głośnikowy za siedem koła, czy preamp Levinsona No.380S też za taką samą kwotę. Nie byłem w stanie się zdecydować, bo chciałem mieć i jedno i drugie, lecz to było nie-realne...'-) Zapytałem w sklepie co wybrać, bo mam dylemat... preamp czy bi kable...??? Cena ta sama, a i tak w planie było pozostawienie siódemaka u Sajmona (właściciel sklepu). Zgadnijcie co mi odpowiedzieli...??? I to nie właściciel sklepu, tylko inny zawodnik tam pracujący, z doświadczeniem i dużą wiedzą w temacie audio i hdtv... Jaka jest Wasza teoria i co wybralibyście i dlaczego...??? Kable czy preamp...??? Oto jest pytanie...

Pozdrawiam wszystkich miłośników amerykańskich końcówek mocy. Tu mówi ciemna strona Mocy i SunRa...'-)

 

Pozdr, M

Edytowane przez MarkN

Parker's Mood

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup cd w wyjściem regulowanym;-))))

 

Odpowiedż nieprawidłowa... '-)

No właśnie to jest sedno sprawy! Używać cd playera bezpośrednio podpiętego do końcówki i kupić bi cable Transparenta, czy za te pieniądze kupić preamp No.380S i pozostać z innymi tańszymi kablami głośnikowymi. W czym będzie różnica i co wybrać, zakładając oczywiście, że Transparent Reference jest pełnowartoścowym elementem systemu...

 

Pozdr, M

Parker's Mood

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie kable proponujecie XLR między P1,7 i Alepha 5?Tylko bez szaleńst do 500 zeta :)

Mam takowe klony i D1 jako mąż przy ADzie1865

Edytowane przez daru0105

Ty -- wódkę za wódką w bufecie...

Oczami po sali drewnianej -- i serce ci wali (Czy pamiętasz?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sterowanie mam z M-DACa (ma on wbudowany przedwzmacniacz) i jest bardzo dobrze.

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sterowanie mam z M-DACa (ma on wbudowany przedwzmacniacz) i jest bardzo dobrze.

 

 

Rozumiem koncepcję, bo też długo mój cd player był podłączony bezpośrednio do końcówki mocy, tym bardziej że może pracować w dwóch trybach: variable - jako pełnowartościwy wewnętrzny preamp, wzięty ze starego No.38 z całą gamą regulacji, jak i w trybie z zablokowaną funkcją regulacji: fixed - z zewnętrznym preampem wysokiej klasy. Czy próbowałeś podłączyć jakiś klasowy pierwszoligowy zewnętrzny preamp do zestawu? Wszystko się zmienia, oczywiście nie mówię tutaj w kategoriach lepszy/gorszy dżwięk, tylko po prostu inny, mogący się bardziej lub mniej podobać... możliwości zmiany dżwięku tyle ile porządnych przedwzmacniaczy na rynku. Warto się pobawić i wyrobić własną opinię... A na co Ty byś się zdecydował, mając do wyboru kable głośnikowe lub preamp w tej samej cenie...???

 

Pozdr, M

Parker's Mood

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.