Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  98 członków

Pass Labs Klub
IGNORED

PASS Labs klub


JarlBjorn
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie jestem pewny czy jest.

Musisz szukać w ustawieniach. Może na pilocie albo w ustawieniach "volume".

W pre X2.5 było łatwiej bo był na panelu przednim przycisk "mode".

Niby w tej integrze jest podobny układ ale nie ma nigdzie przycisku "mode".

Edytowane przez xniwax

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem Int-150 przez dwa tygodnie. Napędzał na zmiane Bowersy 804d3 z 702 z najnowszej serii. Za konkurenta miał H360 oraz H100. Reasumując: na kolana i przysłowiowego WOW nie było - moze zaraz po podłączeniu Pass'a - na pewno ładnie buduje duza i szeroka scenę, trzyma w ryzach muzyków i ich instrumenty, aczkolwiek duzo zalezy od kolumn czy nie bedą chciały wyrwać sie spod kontroli Pass'a. Co czasami 702 czyniły w trudniejszych nagraniach.

Nie przekonał mnie na chwile obecna na tyle, aby wydac te pieniadze bez mrugnięcia okiem. Zreszta podobnie jak H360 - nie mogłem sie zdecydować po dwoch tygodniach ktory jest lepszy...ktoś mi powiedział, ze Pass zaczyna sie od 250....

Szukam daje chociaż Passa jak i H360 mam dalej na liście.

Edytowane przez will66
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...ktoś mi powiedział, ze Pass zaczyna sie od 250....

 

 

Słyszałem już tę teorię, i po paru latach różnych odsłuchów różnych konfiguracji, jestem skłonny zweryfikować ją negatywnie.

 

Być może w swego rodzaju laboratoryjnych warunkach typu spore pomieszczenie optymalne akustycznie, wymagające kolumny, przezroczysty tor, itp. różnica 150.5 vs 250.5 może być istotnie odczuwalna (chociaż trudno byłoby mi uwierzyć, że nokautująca).

 

Natomiast przy typowym, przeciętnym pomieszczeniu rzędu 20-35 m2 i głośnikach typu monitory czy niewielkie podłogówki oraz graniu na nieekstremalnych poziomach głośności, pomijanie z góry X-150.5 czy INT 150 (jako rzekomo "nieprawdziwych" Passów) żeby wcelować co najmniej w 250 wydaje mi się niepotrzebnym napinaniem się. I dodatkowe pieniądze, i dodatkowe kilogramy do wtargania. Różnicę być może lepiej zainwestować w lepszy preamp, kable czy źródło.

 

Odrębna kwestia jest to, czy firmowy sound Passa w ogóle trafia w dany gust oraz to, czy reszta toru jest kompatybilna z brzmieniem wzmacniacza. Ani X-150.5 ani Int150 to nie są wzmacniacze, które zagrają w każdym torze i w każdej konfiguracji (i chyba nie ma takich:)). Z racji wspólnej dystrybucji oraz niezłego zestawienia serii BW 800 z Passami (X1000.8 z tego co pamiętam) na ostatnim Audio Show pojawia się skłonność do kojarzenia Passa z B&W. Natomiast czy tego typu mariaż będzie każdorazowo udany, to jak widać kwestia dyskusyjna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hasło z .250 rzuciłem na zasadzie wieści gminnej...Nie zamierzam wchodzić w .250, chociazby ze względu na wielkosc pomieszczenia i jego mocy przerobowej, chociaż jest adoptowane akustycznie.

Wg mnie mariaż Pass+Bowersy jest dobry i mi sie podobał (scena, głębia, prowadzenie basu) natomiast to co napisałem wczesniej: po przełączeniu sie na H360 i H100, w miarę upływu dni, im dalej w las tym bardziej zmniejszał sie efekt wow i przewagi początkowej Pass'a do poziomu w którym stwierdziłem jak i inni audytorzy, ze jest za mało danych:) aby isc w zmiane amplifikacji teraz i tu. A w systemie zmiennialy sie tylko wzmacniacze.

Daje sobie czas i potestuje: Mcintosh, Classe, moze dzielonka Rotel... zobacze.

 

P.S> to co mnie irytowało mocno w int-150, to zdolności termiczne tego pieca - w zimie mozna śmiało zakręć źródło ciepła w pomieszczeniu. Nawet w pozycji Idle,bez muzy grzal sie mocno.

Edytowane przez will66
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki urok passow. Czysta klasa A to prawie same straty i teraz pytanie czy konkurencja oszukuje piszac klasa A??? przemycajac A, B.

 

BTW.

nie wiem czy zauważyliscie ale audio show na narodowym woła o pomste do nieba jak klocki wartosci mieszkania zasilane 'kabelkami od lodowki' (jakies badziewia z najnizszych serii) oraz kompletny brak adaptacji akustycznej. No to jak to ma grac ?? - to tak w kontekscie pokoju passa miedzy innymi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pass INT-150 grzeje się i dlatego ma spore radiatory, ale poziom grzania jest niezauważalny w codziennym użytkowaniu. Wzmacniacz jest na tyle dobrze wentylowany bokami i górą, że można go postawić w półce zapewniając powiedzmy 10cm przestrzeni ponad.

Jeżeli ktoś oczekuje od reprodukowanej muzyki nie tylko wysokich poziomów natężenia, ale poszukuje naturalności, organiczności, unikalnej emocjonalnej warstwy na której dźwięk trafia wprost do serca, to w mojej ocenie ma na dziś dwa wyjścia.

Tranzystor w klasie A lub A/B, albo lampa. Nie byle jaki tranzystor i nie byle jak zaaplikowana lampa. Jak jeszcze chce mieć kontrolę na basie i niskie zejście, to odpada większość lamp z uwagi na niską skuteczność dziś produkowanych głośników. Nelson Pass wiej jak robić dobry tranzystor a INT-150 jest tego dobrym przykładem.

Pisząc o walorach użytkowych, Pass jest całkowicie bezgłośny a to nie jest regułą przy tak dużych transformatorach.

Oba rozwiązania: klasy A; A/B oraz lampy, emitują ciepło i nic na to nie poradzimy. Chyba że ... szukamy chłodu :)

Edytowane przez Trab

SoTM SMS-200 / Lampizator DHT DAC / NAF 845+Amati / Cessaro Chopin  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 1 miesiąc temu...

Co do Pass'a i B&W od 3 tygodni mam nowe monobloki Pass Labs x260.8 i graja z 800 d2 .pomieszczenie 40 m2 po podlodze bo sa skosy ale robia z nimi co chcą. Tak w kwestii zasilania w kazdym monobloku jest trafo 2.4 KW i 240 000 uF tj 24 kondy po10 000 uF na strone. Mialem Diablo Gryphona i siwtnoe sobie radzil z b&w a mial dwa razy mniejsze trafo na 2 kanaly i 2 x 54 000uF . Nie wiem po co Pass wklada taka elektrownie ale milo wiedziec, ze sie ma " spawarkę" a wlasciwie dwie. Uprzedzajac pytanie Diablo ma inna szkole grania niz Pass . Nie wiem, ktory lepszy ale czas na zmianę a , ze od dawna na strychu lezał preamp audionote to grzech aby sie marnował . Pass z pre xp20 Pass'a zaczynał troche przypominac Gdyphona Diablo wiec wrocil do sklepu . Jak na razie AudioNote i Pass to polaczenie na wiele godzin sluchania bez zmeczenia . Za ten dzwiek AN kaze sobie sporo placic ale patrzac na to co dzisiaj jest na rynku to ich rozumiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witasek, pogratulować wspaniałych monobloków. Zmiana której dokonałeś idzie w stronę takiej muzycznej prezentacji, którą ja cenię najbardziej. Nie dziwię się Twoim wyborom. Kurcze, idę przeszukiwać strych - może i ja mam tam takie "byle co" jak pre Audio Note : )))

Jakich kabli używasz, tak na marginesie zapytam, miedź czy srebro ?

Twój Audio Note ma wyjścia na XLR ?

Edytowane przez Trab

SoTM SMS-200 / Lampizator DHT DAC / NAF 845+Amati / Cessaro Chopin  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak Audio Note ma wyjscie XLR z traf wyjsciowych. To taka dlubana m3 na drabince rezystorowej z jednym tylko wejsciem bez selektora prosto na drabinke, srebrne kable wewnatrz , black gate , jakies wypasione rezystory no i NOS 5687 Tung Sol oraz Bendinx prostowniczy. Xlr srebrne AQ , rca AQ do pre gramofonu trz srebrne i glosnikowe Nordost Tyr jedynka. Za duzo srebra bylo do Gryphona ale tutaj jest poezja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 7 miesięcy temu...

A już myślałem, że nikt nie śledzi tego tematu :(

Super sprzęt, a mało kto się tu wypowiada, a na aukcjach rzadko kiedy pojawiają się przedmioty tej marki.

Ja się zakochałem w X250, aj jakbym mógł raz jeszcze mieć tą końcówkę u siebie.

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam małe zapytanie do klubu, jak się ma zestaw pre XP-10 i końcówka X150.8 (2x150W) do integry INT-250 (2x250W), pomijając moc, czy podłączenie XP-10 do INT-250 uzyska się jakąś poprawę czy pre w INT-250 jest na podobnym poziomie co XP-10? Cena zestawu pre XP-10 i X150.8 jest taka sama jak integry INT-250, są jakieś korzyści dla systemu dzielonego? Czy dopiero podłączając końcówkę X250.8 (2x250W) do pre XP-10 uzyska się lepszy efekt niż INT-250, moc jest taka sama, cena dzielonki oczywiście już dużo wyższa. Ktoś ma doświadczenie w tych cacuszkach? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa nie jest jednoznaczna. Z jednej strony, INT 250 to jest na tyle kompetentna integra, z tak potężnym zapasem mocy, ze pozostawia duże pole manewru jeśli chodzi o dobór sprzętu towarzyszącego.

 

Z drugiej strony, wybór systemu dzielonego daje szersze możliwości modyfikacji brzmienia w przyszłości poprzez choćby wymianę preampa. No ale inwestować w sprzęt z góry zakładając, ze będzie upgrade, nie wiem, czy gra będzie warta świeczki vs. INT 250. …

 

Na marginesie, XP 10 to nie jest zdaje się jakaś szczególna gwiazda, jeśli chodzi o preampy, w gwiazdozbiorze Passa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak się kredyt za 15 lat skończy :)

Czytałem że końcówka X150.8 jest znakomita, preamp też miał dobrą opinię. Wychodzi na to że lepszym wyborem jest INT-250, zwłaszcza jeśli chodzi o zapas mocy, kolumny to ATC SCM40.

Ktoś może słuchał takiego połączenia? :)

No chyba że aktywne ATC i preamp XP-10 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do porównania, to nie miałem okazji porównywać tych urządzeń, ale jak ja przeszedłem na sprzet dzielony to nie mam ochoty wracać, ba przeszedłem nawet na monobloki. Wiec zabawa jest super.

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie zabawy to już dla dużych misiów :), dla mnie to pętla na szyję :)

Porywając się na taki wydatek (INT-250) to dla mnie ostatni przystanek audio, bez zmieniania i ulepszania za jakiś czas. Całe życie na kredycie ale trzeba uważać żeby nie przygniotło :)

Do niewymagających kolumn pewnie wybór padłby na dzielonke z X150.8 ale ATC lubią prąd więc teoretycznie lepszym wyborem wydaję się INT-250.

Ale patrząc na firmowy wzmacniacz ATC SIA 2 150, który ma 2x150W i świetnie napędza ATC SCM40, może końcówka Passa X150.8, też 2x150W byłaby w zupełności wystarczająca i po podłączeniu 2x250W w INT-250, lub nawet w końcówce Passa, nie byłoby już takiej różnicy.

Macie może jakieś doświadczenie w takich połączeniach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 3 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...

witam

Mam problem z podłączeniem suba Rel T9i do mojego Pass-a X250

Podłączam czerwony do prawego +, żółty do lewego +, natomiast czarny do śruby na obudowie ponieważ w pasie niema uziemienia na zaciskach głośnikowych.

Niestety mam buczenie suba.

Czy w tym pass-ie uziemienie jest w innym miejscu?

pomożecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
W dniu 30.12.2018 o 00:05, Mima napisał:

Witam. Czy ktoś porównywał bezpośrednio Int-250 z diablo 300 ? 

Ja porównywałem :) Co chcesz wiedzieć, bo jeśli chodzi o brzmienie, to są to zupełnie inne szkoły grania. Pass to barwa, relaks. Gryphon potęga, dynamika.

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
25 lat doświadczenia | 15 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.