Jump to content
gabler

Klub FURUTECHA

Recommended Posts

30 minut temu, LorDBandit napisał:

Nic co tutaj napisałeś tzn. popusciłeś.. nie zmienia faktu że: 28/38G/R, 46G to świetne bogate sonicznie wtyki Furutecha 😀 a ring daje możliwość zabawy w szerszym zakresie, bo można go świadomie stosować na różnych wtykach, czy to rodowanych czy to złoconych i daje różne efekty. Powstrzymaj na chwilę laksę w gaciach. Masz tutaj na zdjęciu produkt firmy, której nie wypada nic spod ogona ot tak i ma pozytywną renomę audiofilów.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Tak sie składa i jest to -jak pewnie nadal nie zrozumiesz- czymś poparte.. ale czym..,? no nie,? jak to goldy plus pierścienie.. Prawda jest taka, że wpadłeś jedynie pajacować bo pisanie o czyjejś logice i o wolnych wyborach świadczy jedynie o tym, jakim jesteś ignorantem i że nie rozumiesz jeszcze co to znaczy wolny wybór właśnie. Twoje zapędy szyderskie, ocenianie wyrobów i wyborów innych nic nie wnosi do naszej pasji..

Solaris.jpg

No tak. Slyszales co slyszales. I tyle. Wyobraz sobie ze cos dalej niz Twoja chata z kraja istnieje. I to duzo dalej.

Mam, powtarzam, mam w szufladzie trypla 31 i 35 R z ringami. I musze piac peany bo tak chcesz czy wypada? To jest sredniactwo i tyle. Podniecaj sie pudelkami i blyskotkami ile wlezie. Mnie to nie wabi. Wszystko co piszę chyba w jasny sposob wyraza *moje* zdanie. Odmawiasz mi prawa do tego?

Przepraszam ze dopiero z furutecha 50ncf cos soba prezentuje i przepraszam ze rod i srebro sa we wszystkich wysokich gratach...

Za co Cie jeszcze przeprosic?

No i zrozum, ze wybieraj sobie co chcesz i wciskaj wszystkim ze wydanie budzetowego plus wtyku i dopicowanie go jest sensowniejsze niz wtyk ze sredniej półki. Masz prawo, tak... Pajacowac? Jak ktos chce sie na to nabierac to tez wolna wola. Ja tylko zwrocilem uwage ze w tej cenie jest srednio-wyzsza polka wtykow. Może ktos zauroczony Twoimi peanami tego by nie zauwazyl. No chyba ze pokrzyzowalem komus opchniecie tej kombinacji. A to rozumiem skad hejt. W takim razie sorry jeszcze za szczerosc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czasem bywają dni, że k**wa mać to za mało.. 😂 Kolejny Twoj wpis o niczym.. Pozdrawiam tam Pana w tej dalekiej krainie od mojej chaty 😁 zajrzyj do tej swojej magicznej szuflady i prześlij mam proszę fotkę z oddali z tymi triplami 31 i 35 uzbrojonymi 4 ringami.

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minut temu, LorDBandit napisał:

Czasem bywają dni, że k**wa mać to za mało.. 😂 Kolejny Twoj wpis o niczym.. Pozdrawiam tam Pana w tej dalekiej krainie od mojej chaty 😁 zajrzyj do tej swojej magicznej szuflady i prześlij mam proszę fotkę z oddali z tymi triplami 31 i 35 uzbrojonymi 4 ringami.

Nie wierzysz ze jest srednim produktem?

Nie dziwie sie, bo taki referens z niesroczego ogona podeslales ze klęknąłem.

Lepiej to bys sie skupil na aspekcie technicznym z tematami PE, podlaczen do ringa i śrub. W ogole wiesz o czym mowa, po co to, jak to dziala? Czy nie podjales tematu, bo to poza kompetencjami? Poczytaj to, to zrozumiesz w czym sa problemy z pozornie fajnym rozwiazaniem..wiesz jak dziala ekranowanie, uziemienie po co to i co to daje? Kiedy daje a kiedy nie dziala i jest wrogiem efektów? Moze wyznajesz wiarę ze ekran nie zawsze dziala i "ogranicza costam"?

Czy bedziesz dalej o blyskotkach, pudelkach i Twoich swiadomych wyborach.

Tak myslalem, na AS szybko watki schodza na nieistotne pierdoly, ale to po prostu jest tu jak jest 😞

czlowiek opisze technicznie problem, i zero podjecia tematu, a tu ktos sobie dopowiada o biedakach i potem sie samobiczuje z tym i wciska w czyjes usta.

No ale o czym tutaj dyskutowac, jak pierścienie sa magiczne, zloto super, jak ze zlotego pociagu, a wszystko musi sie "wpisac" w jakies magiczne rownanie nieodgadnionej poszukiwanej latami rownowagi.

A ja tylko o prostej fizyce i elektryce. 

So no response (knock, knock... Emptiness).

Spadam z tej nierownej wymiany, nie chce zebys poczuł dyskomfort. Jesli czules ze jezdzilem Ci po intelekcie etc., to nie bylo to intencją. Na prawde.

 

 

Teraz spojrzalem, to kolega faktycznie probuje to opchnac a ja takie "fo pa"...

Masz na co byc wsciekly. :oooo

Tylko to watek o furu, a nie handlowy i pisalem jak wg. mojej wiedzy jest. A ze nie w smak. Sorry Batorry..

Tez chetnie bym te druty opierdzielil. Tsc35 z ringami za 1100 puszcze. Szkoda blokowac kazdej zety.

 

 

Edited by KonradR

Share this post


Link to post
Share on other sites
xavian
1 minutę temu, LorDBandit napisał:

Aaaaaaa fotka z tryplami?

 A co Ci to zmieni? Skupisz sie nad strona elektryczna dzialania? Po prostu opychaj kabel i juz. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiedziałes że masz 2 tryple 31 i 35 uzbrojone w ringi - to je pokaż a nie paplasz. Bo może tak być że paplasz a nie masz...

Inną sprawą jest po co swoje tryple uzbroileś w ringi jak mogłeś od razu wszystko w 50 😉 a teraz wszystko niżej negujesz i be. Ja znam 50NCF bdb, to bdb wtyki ale wcale nie bez wad.. 28/38, 46 to też bdb wtyki i też wcale nie bez wad - stosować można wszystko wg. określonych potrzeb, co nie znaczy wcale, że wszystko poniżej 50 to lipa.

TCS-31 to b.popularny kabel w określonym segmencie, mój jest do sprzedania w stanie top i często najpierw mówi się o tym w danym klubie, lada chwila mój będzie służył u kogoś innego 🙂 nic strasznego nie robię po prostu sprzedaję i to najlepiej bez ringów 😉😂

*A to nie Ty przypadkiem sępiłeś ode mnie wysyłkę TCS-31 do Holandii za 0zł ... ,? Ojjjj coś mi pasujesz stylem pisania i tym dalekim krajem......

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, LorDBandit napisał:

Powiedziałes że masz 2 tryple 31 i 35 uzbrojone w ringi - to je pokaż a nie paplasz. Bo może tak być że paplasz a nie masz...

Inną sprawą jest po co swoje tryple uzbroileś w ringi jak mogłeś od razu wszystko w 50 😉 a teraz wszystko niżej negujesz i be. Ja znam 50NCF bdb, to bdb wtyki ale wcale nie bez wad.. 28/38, 46 to też bdb wtyki i też wcale nie bez wad - stosować można wszystko wg. określonych potrzeb, co nie znaczy wcale, że wszystko poniżej 50 to lipa.

TCS-31 to b.popularny kabel w określonym segmencie, mój jest do sprzedania w stanie top i często najpierw mówi się o tym w danym klubie, lada chwila mój będzie służył u kogoś innego 🙂 nic strasznego nie robię po prostu sprzedaję i to najlepiej bez ringów 😉😂

*A to nie Ty przypadkiem sępiłeś ode mnie wysyłkę TCS-31 do Holandii za 0zł ... ,? Ojjjj coś mi pasujesz stylem pisania i tym dalekim krajem......

Posluchaj. Kiedys kupilem i dozbroilem i sie cieszylem. Ale przestał mnie cieszyc z powodu przesiadki na zupelnie inny segment. Moge? Na dzis to najsmutniejszy zakup w życiu. Ale to dzis. Eiec nie neguje ze moze.kogos cieszyc. Niech cieszy.

11 ~ fosforobraz, budzet az trzeszczy, ale bija mosiężne brudne kastoramy i komputetowe na glowe ale tak samo nie warte tych 5x drozszych groszy od kasto.

28/38 ~ lepszy budzet bo przynajmniej z niezlej miedzi ale wtyki bezbronne na EMI bo w nylonie. To jest entry level ale 10x kastorama i tyle razy lepsze.

46~48 ~ juz puszka i uziemiona, spory postęp. Miedz wiadomo. Warte przeskoku, jesli w zyciu nie myslimy o 50.

50~ dalszy postep juz w karbonie. Golda nigdy tu nie bedzie, bo jest tylko lepsza i szlachetniensza wersją mosiadzu. Czyli brudnego zadymionego efektu. Gold ma szybko opadajace i niskie pasmo. Tyle ze trwaly i mozna sie dac nabrac ze to cos lepszego materialowo od srebra (jak ktos lajkonik jest). Kolor na "pudle" jest mylacy.

Ja cala serie znam od 11 do 50 poza 48, szkoda mi bylo cos posredniego jak 48 i tym bardziej 46.testować.

To sa widelki budżetowe korespondujace z przyrostem jakości.

Kazdy ma na co go stac i do czego aspiruje.

Jakie wady poza ceną ma 50? Z ciekawosci. Co jest tam slabo wykonane? Na prawde jestem ciekaw. Np. Obnażanie beznamietnosc zrodla? Czyja to wada? Poslanca czy wiadomosci? Znam te zarzuty.. Zly adresat zarzutow.

Tsc31 spoko nie wazne czy jest popularny. Po prostu go chcesz puścić i tyle a moj wpis nie mial Ci to utrudniac tylko poruszyl sens dozbrajania nizszych modeli w cos co kosztuje wyzszy.model, a nim nie bedzie choćby sie gory..  I bazuje to na osobistych doswiadczeniach. Pisałem dlaczego technicznie tak jest. A Ty mi biedakow wciskasz w usta. Ludzi nie oceniam a tylko rzeczy i jak już to wybory ludzi.

Przypadkiem ani celowo nie jestem z Holandii i nie sępie niczego od nikogo.

A jakim to dalekim krajem zalatuje? Gdzie tam jest ktos tak uprzejmy zeby cos o technikaliach chcial pisac? Bo nie w PL zdaje sie? Chyba, ze poniewaz w drugim zdaniu bluzgami nie wale i to moze jest faktycznie zagraniczny styl.

Nie obrażam sie na nic, bo wiem ze ludzie maja co maja, wiedza co wiedza i nie ma sensu z wieloma gusłami walczyć. Wyjasnianie ich tez jest czesto bezcelowe, bo kazdy wie swoje. To kopanie sie z koniem. Kto chcial z mojego opisu wyciągnąć coś wartościowego to bez problemu moze a jak ktos wyciaga tylko jakies nieistotne slowko "puk puk" to juz jego sprawa.

Szkoda tyle naszej pary na te dwa wyrazy. A tyle ciekawszego jest o samych wtykach, budowke metalach fajnych lub niefajnych bajerach, ale tego juz nikt nie rozwinął merytorycznie.. Bo wtyk to wtyk, co tu kminic. Prawda?

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

FI-50 to świetne wtyki. Natomiast cena 1650zł za 1 szt to po prostu absurd.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

45$ - tak, tak wiem - to podróbka - Chińczyk w piwnicy na imadle podczas przerwy w zbieraniu ryżu wykonał identyczne wtyki jak japoński Furutech, a jego żona podczas gotowania zupy ryżowej zrobiła z tektury identyczne opakowania na FI-50 jak w oryginale ,

Edited by babatular
  • Like 1

In my humble opinion

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzień dobry,

Pytanie laika do szanownego grona. Szukam sieciówki w  cenie +/- 1k. Wybór padł na Oyaide Black Mamba v2 ale są problemy z dostępnością - poza ebay.. Próbowałem  Neotech NEP-3002III ale nie wpasował mi się.

Może propozycja max neutralnego Furutecha w tym przedziale?  Z góry dzięki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, KonradR napisał:

Jsk ktis chce brnac w mula złotego to jest 46. To 48 dla... Innych 🙂

 

Miałem 46G i jak dla mnie jest zbyt dociążona i spowalnia dźwięk, wybieram 28/38G. Rodu mam już za dużo, więc nic nie zamula.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, KonradR napisał:

Mam, powtarzam, mam w szufladzie trypla 31 i 35 R z ringami. I musze piac peany bo tak chcesz czy wypada? To jest sredniactwo i tyle. Podniecaj sie pudelkami i blyskotkami ile wlezie. Mnie to nie wabi. Wszystko co piszę chyba w jasny sposob wyraza *moje* zdanie.

Konrad jeśli mnie pamięć nie myli swego czasu inaczej wypowiadałeś sie na te wszystkie dodatki(przewody) i okolice?

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, asterix1 napisał:

Konrad jeśli mnie pamięć nie myli swego czasu inaczej wypowiadałeś sie na te wszystkie dodatki(przewody) i okolice?

Asterix1. Jak startujesz z "komputerowca" to tripel jest wybitny, ringi to wciągająca zabawa. Ale dzis jestem w innym miejscu i nawet nasze budzetowce wciagaja tripla ma śniadanie bez popitki. Stad także porownanie cenowe mowi mi dzis, ze to slaba lokata kapitalu. 😉

Na dzis dla mnie to ciemny!  kabel z wszechobecna cisza ale z negatywnej strony, tzn jak go wlaczam za nasz budzetowy, to milkną echa, robia sie wyspy mocnych solidnych dźwięków z malym "ambientem". Sa tylko poprawne nudy, zero szaleństwa i ekspresji. Ale mega poprawme i takie mocno audiowo porzadane.

Ale jak mowie, jak sie podchodzi do tripla z drugiej strony to robi wrażenie. Dopoki sie nie pozna co moze byc dalej i to w nieco wyzszej cenie.

No i było kilka razy tak, ze koledzy z forum odzywali sie do mnie w temacie mojego uzywanego zielonca, ale zawsze konczylo sie tak ze nie "potrafiłem" go sprzedac, bo w testy poszedl takze nasz budzetowiec i temat tripla sie konczyl, nawet uzywanego za smieszna kase. 

A moglem do upartego zachwalac ze najlepszy jaki mialem... 😉 sumienie? Szerszy interes?

4 godziny temu, babatular napisał:

FI-50 to świetne wtyki. Natomiast cena 1650zł za 1 szt to po prostu absurd.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

45$ - tak, tak wiem - to podróbka - Chińczyk w piwnicy na imadle podczas przerwy w zbieraniu ryżu wykonał identyczne wtyki jak japoński Furutech, a jego żona podczas gotowania zupy ryżowej zrobiła z tektury identyczne opakowania na FI-50 jak w oryginale ,

mam kolegę ktory polakomil sie na niby oryginal. Od tych "replik" nawet Viborg jest lepszy.

Oczywiscie oryginal zabija cena. Ale replika nadaje sie tylko na ekspozycję w znanym sklepie meblowym. Tamte telewizory i inne sprzęty maja dokladnie tyle samego wspolnego co te podroby z ali. 

Smutny temat z obu stron.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, asterix1 napisał:

Konrad jeśli mnie pamięć nie myli swego czasu inaczej wypowiadałeś sie na te wszystkie dodatki(przewody) i okolice?

Ale przesiadł się na inny segment i ma prawo oceniać wszystko z góry teraz.

1 godzinę temu, KonradR napisał:

Ale dzis jestem w innym miejscu😉

 

2 godziny temu, KonradR napisał:

nasze budzetowce wciagaja tripla ma śniadanie bez popitki.

w testy poszedl takze nasz budzetowiec i temat tripla sie konczyl, nawet uzywanego za smieszna kase. 

Twój cykl opowieści, można nazwać "skad my to już znamy"
Jak to typowy pyszniący się polak potrafi: jak on i sąsiad jeździł maluchem to maluch i sąsiad był cacy ale jak nabył Audii80 to na samego sąsiada i jego malucha już patrzył z politowaniem. Zmieniło się otoczenie to i profesorem się ozwał i nadęcie wzrosło, cynizm się cisnął - wszystko niżej niż A80 było obiektem sarkazmu i drwin a zadufanie wciąż rosło i rosło.

*Ja naprawdę nie rozumiem, po co wszystko negować co jest niżej niż 50. Wszystko powyżej 11 do 50 to bdb produkty, bardzo, kwestia tylko ich umiejętnego i świadomego dobierania i stosowania w określonych projektach  Bardzo często są zestawiane ze sobą rod z jednej strony i goldy z drugiej. KBL Sound, z mojego przykładu to nie jest firma byle jaka, że sobie robi co popadnie bez świadomego doboru. Poza tym ma renomę i uznanie co zamyka temat przypadkowości. Stosuje jak widać ringi na goldach i kabel taki ceni 7-8Kzł. Ringi chronią bezbronne na EMI nylonowe wtyki i to jest świadome działanie, nikt tutaj nikogo nie wyśmiewa a daje uznanie, że takie rzeczy są, działają i je stosuje.

Dzisiaj krnąbrnie oceniasz jakie to kiepskie wszystko a jak widać zaczynałeś jak wszyscy.. od komputerowca..

Ja osobiście miewam czasem topowe zabawki, ale nigdy nie oceniam przez ten pryzmat czegoś co jest niżej bez oddania im zasłużonego uznania i nie pukam się w głowę na czyjeś takie a nie inne wybory, nie oceniam a już na pewno nie oceniam publicznie. Często też tak jest, że nawet te niżej niż topowe zabawki grają po prostu lepiej...ach ta nudna umiejętność wpasowania w system...

*inna sprawa, wcześniej nie rozumiałem kontekstu - mówisz ''nasze budzetowce wciagaja tripla ma śniadanie bez popitki.'' ''w testy poszedl takze nasz budzetowiec i temat tripla sie konczyl,''

- więc kolega tak świadomie podważa wartość produktów Furutecha w określonym ich segmencie bo sprzedaje swoje kable..? Pytam serio bo nie wiem co sprzedajesz i czy robisz jakieś miejsce dla swoich kabli.. bo w sumie tak to wygląda.

Pieprzone forum i ukryte polskie biznesmeny 😝

Solaris.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, param napisał:

Dzień dobry,

Pytanie laika do szanownego grona. Szukam sieciówki w  cenie +/- 1k. Wybór padł na Oyaide Black Mamba v2 ale są problemy z dostępnością - poza ebay.. Próbowałem  Neotech NEP-3002III ale nie wpasował mi się.

Może propozycja max neutralnego Furutecha w tym przedziale?  Z góry dzięki.

Witam, Mamby v2 nie miałem ale miałem v1- świetny kabel, pełny szybki, przejrzysty i najważniejsze naturalny, raczej do źródeł. Neotechy sieciowe osobiście proponuję sobie odpuścić. Z Furutecha TCS-31 na rodzie i będzie max neutralnie, budżet powinien się spiąć. Trzeba tylko wziąć poprawkę na wtyki rodowane bo jest rod i rod 🙂 materiał bazowy jest ważny.

Edited by LorDBandit

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, LorDBandit napisał:

Witam, Mamby v2 nie miałem ale miałem v1- świetny kabel, pełny szybki, przejrzysty i najważniejsze naturalny, raczej do źródeł. Neotechy sieciowe osobiście proponuję sobie odpuścić. Z Furutecha TCS-31 na rodzie i będzie max neutralnie, budżet powinien się spiąć. Trzeba tylko wziąć poprawkę na wtyki rodowane bo jest rod i rod 🙂 materiał bazowy jest ważny.

A 762 na rodzie, jak się ma do TCS-31 w roli sieciowki do wzmaka? Jest równie neutralny?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Kasz76 napisał:

A 762 na rodzie, jak się ma do TCS-31 w roli sieciowki do wzmaka? Jest równie neutralny?

Proponując 31 sugerowałem się Twoim wyborem Mamby, ona nie ma dużego przekroju tak jak 31. 762 miałem tylko na złocie. Ogólnie 762 jest raczej dość neutralny ale ma spory przekrój. Najlepiej wypożyczyć sobie i samemu sprawdzić, to forum to nie jest dobre miejsce na czerpanie 100% wiedzy z opinii, najlepiej samemu we własnych warunkach, wtedy unikniesz rozczarowania i po prostu straty pieniędzy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
56 minut temu, LorDBandit napisał:

KBL Sound, z mojego przykładu to nie jest firma byle jaka, że sobie robi co popadnie bez świadomego doboru. Poza tym ma renomę i uznanie co zamyka temat przypadkowości. Stosuje jak widać ringi na goldach i kabel taki ceni 7-8Kzł. Ringi chronią bezbronne na EMI nylonowe wtyki i to jest świadome działanie, nikt tutaj nikogo nie wyśmiewa a daje uznanie, że takie rzeczy są, działają i je stosuje.

Zartujesz? Za to 7~8k?

Pożyczyć Ci coś w tej cenie? Szykuj musztarde, bo bedziesz musial zjesc swoj "ozor" ;). I bedzie Ci smakowac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma znaczenia za ile ktoś coś sprzedaje, każdy robi co chce. Esencją mojej wypowiedzi jest co innego, nie ocenianie jednego kabla do drugiego, wszystko odbierasz w zbyt prymitywny sposób.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, LorDBandit napisał:

Dzisiaj krnąbrnie oceniasz jakie to kiepskie wszystko a jak widać zaczynałeś jak wszyscy.. od komputerowca..

Nie od komputerowca tylko Ener Blue pożyczone a potem pierwszy audiowy triple 21 i 35 potem dokupilem ringi na szczescie tylko na jeden z nich. Potem je upgradowalem i stwierdziłem, ze fabryka pozostawia sporo do zyczenia. Potem poszło z górki i "niestety" stwierdziłem, ze audio to zero magii tylko czysta fiza i elektryka. A w budzetach znanych marek daje sie robic zdecydowanie wiecej. Proste i uczciwie to mowie. A 16.10 zaprosze Cie na recenzje do highfidelity.pl naszego produktu. Takie biznesmeny...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli przecina się Twój biznes z firmą KBL Sound, to przedstaw się bo ja nie wiem jaką firmę reprezentujesz a ciągle zaznaczasz jakiego Ty topu dotknąłeś

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, LorDBandit napisał:

Nie ma znaczenia za ile ktoś coś sprzedaje, każdy robi co chce. Esencją mojej wypowiedzi jest co innego, nie ocenianie jednego kabla do drugiego, wszystko odbierasz w zbyt prymitywny sposób.

Jakbym w takich budzetach pchal takie konbinacje to czulbym dyskomfort, ze robie cos celowo robi wala z klienta.

Wiem ze sadzisz, ze to lata prac dzialow badawczo-rozwojowych firm reklamujacych sie mocno to prawda objawione, ale temat jest, jak napisałeś, bardziej prymitywny. Znaczy prostszy. Zwykla fizyka, a nie przyprawianie herbaty z brudnej wody cytryna cukrem i miodem.

5 minut temu, LorDBandit napisał:

Jeśli przecina się Twój biznes z firmą KBL Sound, to przedstaw się bo ja nie wiem jaką firmę reprezentujesz a ciągle zaznaczasz jakiego Ty topu dotknąłeś

Oj nie orzecina mi sie z zadna firma. Takie referencje mi tylko mowia, ze mamy żenująco niskie ceny. Nam to na rękę jest. Wiesz co sie robi na polkach w hipermarketach... 

A przedstawię sie 16.10. Poprzez recenzję. Zapraszam. To za tydzien.

Edited by KonradR

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to jakaś tajemnica na ta chwilę,? To jakieś objawienie ma być, bo zrozumiałeś że fizyka rządzi, nie czary,?

W dziwny i krnąbrny sposób robisz sobie tutaj reklamę jako star up .

Nie to żebym nie rozumiał agresywnej reklamy, tylko sam Twój sposób wypowiedzi i patrzenia z góry na pewne sprawy, już Cię właściwie dyskwalifikuje. Wizyta u p. Wojciecha właściwie to nie znaczy nic, każdy może pojechać, tylko nie każdego stać 😉

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
37 minut temu, LorDBandit napisał:

A to jakaś tajemnica na ta chwilę,? To jakieś objawienie ma być, bo zrozumiałeś że fizyka rządzi, nie czary,?

W dziwny i krnąbrny sposób robisz sobie tutaj reklamę jako star up .

Nie to żebym nie rozumiał agresywnej reklamy, tylko sam Twój sposób wypowiedzi i patrzenia z góry na pewne sprawy, już Cię właściwie dyskwalifikuje. Wizyta u p. Wojciecha właściwie to nie znaczy nic, każdy może pojechać, tylko nie każdego stać 😉

Dlatego, bo przez tydzien bedziesz łomotac swoje a ja swoje.

Jesli sądzisz ze do p.Pacuły jezdzi sie jak do ojca dyktatora to sie mylisz, my ani nie bylismy, a kosztowało nas 2x przesylka kurierska porządnie zapakowana i ubezpieczona. Bylismy zaproszeni do testu. Nawet sie nie znalismy wczesniej.

Oczywiscie jak tamto zrodlo nie jest dla Ciebie wiarygodne to o czy mamy gadac. Nie znam Twoich idoli. Ja swpuch nie mam, bo jestem krnąbrny i nie zgadzam sie z 95% mitow audio.

Pisalem ze kazdy słyszał w życiu co slyszal i tyle. Ja slyszalem trypla i Ty. Ja tylko mowie, ze to porzadne przedszkole panstwowe 🙂 nic poza tym. Kurde, zaraz znowu bedzie ze slalem dzieci prywatnie do jakiejś ekskluzywnej holenderskiej szkoly 2tys km od domu. Obawiam sie reakcji. :~O

Poczekaj tydzien, zobaczysz o jakich rozwiazaniach ogolnie rozmawiam i czemu moge cos powiedziec o tanszych rzeczach, ktore tez przerabialem doświadczalne. Cierpliwosci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje idole to moje uszy - innych nie potrzebuję 😉

Jeszcze raz powtórzę, w brzydki sposób przygotowujesz ten start up, wchodzisz do klubów i prostacki i niekulturalny sposób się popisujesz by na końcu paplania wreszcie zapowiedzieć swoje objawienia u Pacuły, że będziesz coś sprzedawał a tutaj na tym polu szykujesz grunt i rozgłosu szukasz .No nic, to leć do innych klubów, został tylko tydzień, a masz sporo pracy jeszcze.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, LorDBandit napisał:

Moje idole to moje uszy - innych nie potrzebuję 😉

Jeszcze raz powtórzę, w brzydki sposób przygotowujesz ten start up, wchodzisz do klubów i prostacki i niekulturalny sposób się popisujesz by na końcu paplania wreszcie zapowiedzieć swoje objawienia u Pacuły, że będziesz coś sprzedawał a tutaj na tym polu szykujesz grunt i rozgłosu szukasz .No nic, to leć do innych klubów, został tylko tydzień, a masz sporo pracy jeszcze.

Mam kolego wrazenie jakbym wszedl do Ciebie na podwórko a Ty w dresie z lampasami przeganiasz mnie swoimi "tresowanymi" psami i bluzgami.

Ale to nie Twoje podwórko tylko wspolne. Gadasz tak bo sploszyl sie klient?

Znowu odbierasz prawo komuś kto mial te rzeczy do wypowiedzenia swojego zdania? To ze robie cos swojego nie ma tu do rzeczy merytorycznie. Ma tylko do polskiej zawiści, ktorej jestes okazem.

A to ze mam inny backgroud to sam sprowokowales bo zarzucales ze z czapy mam opinuie. A teraz to eksploatujesz jakies startupy itd tak samo jak biedaków. Sam wymusla a pitem wciska ze to ja kogos tak traktuje. To jak wywiad z politykiem łaskawie nam rzadzacym. Odwroci kota ogonem, zgwalci po bozemu i jeszcze wniesie ustawe go chroniaca. Hipokryzja.pl.

Edited by KonradR

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, KonradR napisał:

Mam kolego wrazenie jakbym wszedl do Ciebie na podwórko a Ty w dresie z lampasami przeganiasz mnie swoimi "tresowanymi" psami i bluzgami.

Ale to nie Twoje podwórko tylko wspolne. Gadasz tak bo sploszyl sie klient?

Znowu odbierasz prawo komuś kto mial te rzeczy do wypowiedzenia swojego zdania? To ze robie cos swojego nie ma tu do rzeczy merytorycznie. Ma tylko do polskiej zawiści, ktorej jestes okazem.

A to ze mam inny backgroud to sam sprowokowales bo zarzucales ze z czapy mam opinuie. A teraz to eksploatujesz jakies startupy itd tak samo jak biedaków. Sam wymusla a pitem wciska ze to ja kogos tak traktuje. To jak wywiad z politykiem łaskawie nam rzadzacym. Odwroci kota ogonem, zgwalci po bozemu i jeszcze wniesie ustawe go chroniaca. Hipokryzja.pl.

Naprawdę..? Problem sprowadzasz to sprzedawanego przeze mnie kabla za jedyne 1.4K ... nawiasem mówiąc niezłego..? Każdy wyciągnie własne zdanie na temat tego jak się tutaj prezentujesz, zmierzając do uzyskania rozgłosu bo zamierzasz sprzedawać kabel, (wiadomo kilka osób z ciekawości kupi) ja swoje uwagi otwarcie przedstawiłem, bo już nie jeden taki na tym forum był, myślę że jesteś dobrym okazem z tego grona.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Pszczyna napisał:

DŁUGO TAK JESZCZE BĘDZIEMY CZYTAĆ TO PIERDOLAMENTO !

Jak to na AS...niestety. 1 dzien wystarczyl i sie znalazly nozyce.

Ja - skonczylem.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, KonradR napisał:

Mam kolego wrazenie jakbym wszedl do Ciebie na podwórko a Ty w dresie z lampasami przeganiasz mnie swoimi "tresowanymi" psami i bluzgami.

Pewnie kasa się skończyła na reklamę a że tutaj za darmo to... i kupa pelikanów, którzy to łykają..

Ja tylko nie lubię tych podchodów na forum, które na końcu zmierzają do biznesowych korzyści, tych pseudo doświadczonych pasjonatów. Przykład jak ta lala.

Pozdrawiam.

Edited by LorDBandit
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Każdy ma jakieś ograniczenia, niekoniecznie tylko materialne.. Tak sobie myślę, że te wszystkie wyrafinowane nowinki techniczne, ciągłe analizowanie subtelnych różnic i dążenie do poprawy jakości dźwięku, niejako ''zabijają'' czystą przyjemność i radość, tak po prostu obcowania z naszą ulubioną muzyką..

  • Like 1

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.