Skocz do zawartości
IGNORED

Kino domowe do hotelowego apartamentu

Petru23

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jakie kino domowe złożyć aby wyglądało i grało? Ma być czyściutki dźwięk, wypaśny wygląd. Miejsce docelowe - apartament w hotelu, do 25m2. Fajnie, jakby głośniki były mało widoczne (niewielkie rozmiary o sporej mocy i bdb jakości brzmienia)

Myślę również o czymś wieszanym na ścianie obok TV, coś na wzór MONITOR AUDIO SF1 + jakiś ampli + bluray (ten ostatni to chyba dowolny)

2.1 ew 5.1, bas nie jest jakoś specjalnie wymagany bo w hotelu mogą narzekać na dudnienie wink.gif

Pod TV Samsunga ale to chyba nie ma znaczenia.

Podzielmy na przedziały

do 10k zł

do 20k zł

ostatecznie do 30k zł

Czekam na sugestie bo jestem zielony w temacie a muszę coś takiego wykonać.

Kwoty oczywiście za jeden zestaw i proszę o podanie propozycji dla każdej z opcji z jakimś wytłumaczeniem dlaczego taki sprzęt a nie inny. Na audio się nie znam a wypadałoby coś zleceniodawcy powiedzieć.

Jako że ma być to na wyposażeniu apartamentów w hotelu zależy mi na zadowoleniu zamożnego klienta, aby ktoś, kto wynajmie sobie taki pokój był zadowolony.

Duże wrażenie wizualne robią na mnie właśnie MONITOR AUDIO SF1 ale nie mam pojęcia jak się sprawują. Nie znalazłem obiektywnych opinii na necie a producent jak to producent... jego jest naj i koniec. Jakby się dało takie coś zmontować z 4-5 głośników obok TV i za kanapą byłoby zacnie.

Nie wchodzą w grę żadne systemy do zabudowy ze względu na niezbyt grube ściany.

https://www.audiostereo.pl/topic/92599-kino-domowe-do-hotelowego-apartamentu/

Myśle że bezpiecznym wyborem będzie jakiś zestaw Bose. Dyskretny, elegandzki i przyjemny w odbiorze dźwięk. Na "Kowalskim" napewno zrobi wrażenie. Jako naped all in one może być marantz melody lub arcam solo mini. Bardzo designerskie i wszystkomające urządzenia.

Bose , jak najbardziej ale dla prawdziwych VIP-ów ;) proponuję Bang & Olufsen

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.