Skocz do zawartości
IGNORED

Sprzęcik grający do pokoju :)

Energy_Drink

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich , zamierzam wkrótce wydać swoje fundusze na sprzęt grający do pokoju . A więc tak chcę kupić wszystko osobno kolumny amplituner itp. itd. wydać na to chcę ok. 2.500 zł jak da rade mniej też się nie obrażę . Konkretnie interesują mnie żeby ten sprzęt wyciągał to co najlepsze z muzyki , maksymalnie dwie kolumny , subufer , amplituner czy tam wzmacniacz , do tego chciałbym jeszcze gramofon i jakiś odtwarzać i możliwość też podłączenia do tego sprzętu oczywiście komputera . Jestem zielony w tych sprawach więc pisze tutaj o pomoc , jakie opcje wybrać korzystnie dla mnie smile.png Bardzo bym prosił o pomoc i podsyłanie linków z wybranymi przez was zestawami , za pomoc bardzo dziękuję smile.png

https://www.audiostereo.pl/topic/92744-sprz%C4%99cik-graj%C4%85cy-do-pokoju/

Żeby sprzęt "wyciągał co najlepsze" to posiadane 2500 zainwestuj w dobry interkonekt i kable głośnikowe.

Jeśli masz drukarkę to kabel USB już posiadasz, nie warto wydawać kasy na inny.

No co? Od czegoś trzeba zacząć.

Reszta sprzętu w miarę dopływu gotówki.

Zawsze możesz na nas liczyć - doradzimy!

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Raczej z tej odpowiedzi to nic się nie dowiedziałem , wiadomo że 2500 zł to jest nic jak dla was ale też nie chcę nie wiem jakiego sprzętu , albo samych kabli za 2500 tyś. zł . Za tą kasę nie wyciągnę dobrego dźwięku ale mi starczy tak maks. do 3 tyś zł maksymalnie bym dał radę zainwestować w sprzęt więc proszę o jakąś pomoc .

Doktorku, zapomniałeś o bardzo ważnej rzeczy, o kablu sieciowym ! Tylko nie wiem czy po kupnie głośnikowego i sygnałowego zostanie na coś sensownego. No nic, jak kolega kupi w/w to z sieciówką doradzimy !

Kolumny Usher S-520 do tego wzmacniacz nie amplituner może być jakiś NAD np.C326BEE wszystko używki.Zmieścisz się w 2500zł bez problemu kable sobie podaruj tzn kup najtansze.