Skocz do zawartości
IGNORED

denon avr-600 rd+dcd 725+b&w dm 601

denis

Rekomendowane odpowiedzi

denon avr-600 rd+dcd 725+b&w dm 601

co myślicie o w/w zestawie?? czy warto go kupić za 1400 zł??jestem całkiem początkującym w temacie audio i bardzo proszę o pomoc, gdyż to nie mało pieniędzy jak dla mnie . Chciałbym w miare pożądnie grające stereo (kino narazie nie wchodzi w gre, pokój 10 m2:))) czy ten zestaw bedzie się nadawał do stereo?? ewentualnie proszę o jakieś porady jakie kable dokupić itd...... chce na tym słuchać klasyki, hard rocka,mike'a oldfield'a.BARDZO proszę o odpowiedz ludzi bardziej doświadczonych niż ja, z góry dziękuję

p.s transakcja ma odbyć się jutro, także proszę o jakieś w miare szybkie rady:)

https://www.audiostereo.pl/topic/9386-denon-avr-600-rddcd-725bw-dm-601/

Witam

Za ta kase to warto, ale jak bys utargowal jeszcze 100-200 zl to bedzie jeszcze lepiej.Nastepnie sprawdz w amplitunerze pokretlo od balansu (w prwo i w lewo )jezeli nic nie charczy to OK.Tak samo Cd czy czyta plyty CD-R , lub czy przy zmianie utworu nie czeka sie zbyt dlugo. Posluchaj (najlepiej u siebie w domu) na roznych plytach jak dzwiek Ci bedzie odpowiadal to brac i slychac sluchac... a przy okazji zbierć kase na lepsze klocki (zacznij w przyszlości od zmian amplitunera na wzmacniacz stereo, no chyba ze kino domowe ale...)

Pozdr.

pokrętło balansu nie charczy, natomiast cd ma problemy z cd-r, jednego dnia czyta płyte a drugiego już nie chce, ale ogólnie jak już czyta to kula dobrze>Tak myślałem , żeby kupic osobno wzmaka i radio to jest napewno lepsze rozwiązanie, ale narazie to mi wystarczy.Dziękuję za odpowiedz i prosze jescze o rady co do kabli, jakie kupić chincze i jakie ewetualnie kupić inne kable głośnikowe, takie nie drogie oczywiście, żeby wycisnąć z tego zestawu jak najwięcej bo już go kupiłem:) czekam na więcej odpowiedzi za tą co jest dziekuję jeszcze raz

Wiele lat grałem na DCD-725 ze wzmacniaczem PMA-725. Najpierw z b&w 601.