Skocz do zawartości
IGNORED

jakiej mocy głośniki do kolumny?

nasker

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem tu nowy i zielony....Mam wzmacniacz technics'a su-v620 i dwie stare kolumny unitry (model bodajże p60w, czy coś takiego), dwa otwory były od nowosci na głóśniki o średnicy 30 cm, nad nimi chce jeszcze wywiercić dwa otwory na głośniki wysokotonowe(na rysunku2) i tu mam pytania bo chce kupić dwa głośniki niskotonowe każdy o mocy RMS 120, jakiej mocy mam kupić dwie wysokotonówki ??? i jakiej średnicy wywiercić dziury na wysokotonowe? czy będą one w pełni działac na tym wzmacniaczu?

[obrazekLUKASZ-141966_1.jpg]

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Przeczytaj choć parę wpisów nt. kolumn na tym forum, to zrozumiesz, że popoełniłeś faux pas! To jakby nie ten poziom zaawansowania... A jeśli domagasz się dyskusji, to najpierw podkształć się choć trochę w temacie, a potem wpisz w dziale DIY.

Najlepiej kup sobie z drugiej ręki jakieś kolumny Unitry, Tonsila i po sprawie. Zrobienie kolumn to trochę więcej niż wywiercenie dziur i wstawienie w nie jakichkolwiek głośników

Nasker!

Jeżeli masz starocie Unitry i chcesz je reanimować to może zainteresuje Cie sprzęt mojego kolegi o którym pytałem niedawno na tym forum. Kolumny Tonsil Scherzo w dobrym stanie (może i w idealnym -nie wiem bo nie widziałem). To nie są jakieś atrakcyjne kolumny ale mogą się okazać mistrzami świata w porównaniu z tym co chcesz zbudować. Mogą mieć jedną wadę -nie zrobią tyle hałasu co te Twoje głośniki po 30cm.

To było tu:

Ukryta Zawartość

wątek 9411

Ukryta Zawartość