Skocz do zawartości
IGNORED

złagodzenie wysokich tonów..prosze o pomoc

czesiek85

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich..jestem amatorem audiofilstwa.. Zakupiłem zestaw audio Monitor Audio MR6 z hk980, do tego DAC Matrix Mini - dźwięk z USB - format flac..Kable bi wiring - qed classic 79 i profigold PGC 7254 na bass.. Dodam tez ze sprzetu uzywam obecnie w pokoju 16 metrowym...za dwa tyg przeprowadzka do pokoju 23 metrowego.interkonect hama jakiś taki za 50 zł w media (jeden z droższych tam) :) Otóż zestaw gra dobrze w tonach srednich i ciekawie w tonach niskich...niestety mam problem z wysokimi...są bardzo natarczywe - świdrują w uszach - przykład : Spiew starego Cugowskiego strasznie męczy słuch przy dłuższym słuchaniu...gdzie tkwi przyczyna, interkonekt ? Dac ? za mały pokój ? bo wątpie zeby w glosnikach czy wzamcniaczu bo one mają ciepły charakter...

• Moderatorzy

poszukaj kabla głośnikowego lub inter temperującego wysokie, coś wypożycz, nie kupuj w ciemno

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

slyszalem juz na forum o natarczywosci wysokich tonow w tych kolumnach, moze ona takie sa po prostu.

dobry interkonekt napewno by sie przydal zamiast "hama" ale to zrodlo rzeczywiscie moze byc przyczyna i jest szansa ze czytajac z kompa mozesz lapac smieci wlasnie z tamtad i pozniej sieje na wysokich. pozycz jakies znosne cd i sprawdz czy wciaz jest to samo, jesli nie to znaczy ze zrodlo, (tylko nie uzywaj slabego cd bo bedzie ciemne i powaznie przymulone)

polecam Ayon ten tanszy za 8tys, moze jakis sklep ci pozyczy... owocnych testow.

Czesiek85

Podepnij najpierw jakieś CD i sprawdź. Podepnij samo i przez Daca. Będziesz miał pełny obraz sytuacji.

(tylko nie uzywaj slabego cd bo bedzie ciemne i powaznie przymulone)

polecam Ayon ten tanszy za 8tys, moze jakis sklep ci pozyczy...

Jak wepnie coś z takiej półki to zawsze będzie dużo lepiej i obiektywnie nie oceni. Dlaczego tańsze CD musi być przymulone i ciemne?