Skocz do zawartości
IGNORED

zestaw głośników do laptopa?

watch.out

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie i Panie,

Przejdę od razu do sedna. Można powiedzieć, że jestem zielony jezeli chodzi o sprzęt audio itd więc proszę o wyrozumiałość ;)

Poszukuję zestawu głośników do pokoju (małego.. ok 9. m2) w którym spedzam większość wolnego czasu. Aktualnie "urzęduję" na laptopie i raczej się to już nie zmieni (komputer stacjonarny kurzy się w kącie :P) podlączając do niego wierzę poprzez kabel AUX. Chce się tego pozbyć i wstawić cos mniejszego i nowocześniejszego.

Zastanawiam się nad wyborem zestawu w 5.1 (wiem, że 2.1 może mi nie starczyć(?), lubię czasami słuchać głośno muzyki ale jak już wspomnialem nie wyjadaczem/audiofilem więc nie jestem jakoś wyjątkowo wybredny jezeli chodzi o barwę dźwięku itd. Oczekuję po prostu troche przestrzenności i czystoci dźwięku. Tylko teraz sie zastanawiam, czy przypadkiem zestaw 5.1 to nie jest marnowanie potencjału podłączając go do laptopa..? (jak go podłączać.. pod usb czy mały jack?).

najważniejsze pytania:

1) Czy warto szukać jakieś zestawu do np 300-400zł? czy to ma sens?

2) Czy takie bezpośrednie podłączenie zestawu 5.1 do laptopa jest w ogole technicznie mozliwe?

3) Czy może powinienem szukać zestawu wzmacniacz+głośniki? i tez... czy da się to podłączyć?

Bardzo Was proszę o pomoc i podanie przykladowych zestawów.

tak... tylko CZEGO ja potrzebuje? :D