Skocz do zawartości
IGNORED

Ulepszanie polarisow 180 :)

pietrus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem posiadaczem Polarisow 180, czytalem tutaj na forum, ze mozna te kolumny ulepszyc, przez wymiane glosnikow, zwrotnicy itp. W zwiazku z tym, jako ze jestem kompletnym laikiem w tych sprawach, chialem zasiegnac rady forumowiczow. Moze ktos ma pomysl jakie glosniki wstawic zamiast fabrycznych, jezeli tak bede wdzieczny za wszystkie rady. Przydaly by sie rowniez linki do zaproponowanych glosnikow, na allegro np. Pozdrawiam!

https://www.audiostereo.pl/topic/9571-ulepszanie-polarisow-180/

Pietrus akurat głośników się z reguły albo prawie nigdy nie wymienia, chyba ze na dokładnie takie same, tuning kolumn nie polega na wycięciu większej „dziury” na głośnik i włożeniu tam innego. Sam nie robiłem tuningu żadnej kolumny, ale „blade” pojęcie mam.

Jeśli już koniecznie chcesz zostać przy tym głośniku, to zacznij od kupienia jakichś dobrych kabli, potem załatw sobie kolce pod kolumny i jakąś płytę (może być nawet taka chodnikowa) pod każdą. Wymień wewnętrzne okablowanie kolumny oczywiście na lepsze, jeśli to nie wystarczy wymień elementy w zwrotnicy na takie same ale o mniejszej tolerancji i jakościowo lepsze. Myślę że to są podstawowe kroki a zarazem wnoszące dużo zmian w brzmienie kolumn, ktoś z konstruktorów może Ci jeszcze jakoś pomoże.

Pozdrawiam

Jeżeli coś jest głupie ale działa, to nie jest głupie...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM

• Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

Ostatnio dodane opinie o albumach

• Najnowsze wpisy na blogu

• Dodaj nową pozycję...

wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!