Skocz do zawartości
IGNORED

LINN Majik SONDEK LP12

rothko

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

obecnie jestem posiadaczem Marantz SA7003 + wzmacniacz Marantz PM7004 + gramofon Marantz TT42 + kolumny Bowers & Wilkins CM1. Mając "słaby" gramofon Marantz TT42 powoli wchłaniam się w klimat analogu, którym jestem coraz bardziej zafascynowany. Zacząłem oszczędzać na nowy gramofon i zastanawiam się nad wyborem Linn Majik SONDEK LP12 (czyli Mechanika, zasilacz, ramię oraz wkładka). Mam pytanie, co jeszcze będzie potrzebne do stworzenia "dobrego" zestawu. Nie znam się na gramofonach. Proszę o podpowiedz.

https://www.audiostereo.pl/topic/96364-linn-majik-sondek-lp12/
Gość Wireless

(Konto usunięte)

Jak rozumiem, to Twój wzmacniacz (nie wiem, bo nie znam), ma wejście phono, i to właśnie z niego korzystasz, bo nie piszesz o

posiadanym przedwzmacniaczu.

Tak naprawdę, to (mam nadzieję, że Cię nie urażam) kupujesz gramofon trochę z innej półki w porównaniu do Twojego zestawu.

Ten LP12 kosztuje trochę więcej niż cały Twój system :). Gramofon nie będzie tu wąskim gardłem, bynajmniej.

Natomiast zastanowił bym się trochę nad

- zakupem porządnego przedwzmacniacza gramofonowego

- wymianą wzmacniacza i kolumn na coś bardziej adekwatnego do tego konkretnego gramofonu :).

Zaraz, zaraz. Mam nadzieję, że nie jesteś kolejnym wcieleniem forumowicza "filozof", "filozoficzny", etc

znanego w swoim czasie z - hmmm - podobnych pytań w zakładkach "Hi - End" i "Stereo" ... ?

• Redaktorzy

Gramofon niezły i z możliwością bardzo szerokiego upgrade w przyszłości. Co do reszty to czemu nie? Ivor Tiefenbrun z Linna zawsze głosił zasadę supremacji źródła. Nie wiem jaką wkładkę Linn daje w tym komplecie, ale pewnie MM. Jeśli tak, to może zagrać z tym, co jest. A potem sie zobaczy. W przyszłości lepszy pre gramofonowy. Zmiany kolumn nie będę sugerował bo nie wiem jakiej wielkości jest pokój.