Skocz do zawartości
IGNORED

co myslicie o sharp sx-8800h , cp-7700 i cp-8800

Adrian Flis

Rekomendowane odpowiedzi

witam .to mój pierwszy post takze proszę o wyrozumiałosc mysle ze w dobrym miejscu załozyłem temat.jestem laikiem w temacie audio takze prosze o wyrozumiałośc. posiadam głosniki scharp cp-7700 i tak mysle aby dokupic do nich cp-8800 i koncowke mocy sx-8800h .i stąd moje pytanie czy ta koncowka uciągnie te 4 kolumny i czy warto w ogóle inwestowac w to w sumie pieniądze duze nie są za tej klasy sprzet.

Pytanie brzmi: po co Ci 4 kolumny do stereo? Jeśli ma to służyć do robienia hałasu to ma to jeszcze sens (jakieś imprezy). Końcówka obsłuży głośniki o impedancji nie mniejszej niż 8 Ohm. Jest ona na układzie hybrydowym sanyo STK. Jeśli oczekujesz czegoś więcej niż tylko ściany dźwięku to skierowałbym się na Twoim miejscu w stronę jakiegoś normalnego porządnego wzmacniacza i zapomnij o 4 kolumnach w stereo - to nieporozumienie ;)

Kolumny frontowe: Heco Celan XT701, Wzmacniacz: Yamaha AX900 - pracuje jako końcówka mocy, Amplituner: Marantz SR7010, Transport: Squeezebox Classic, Media player: Zidoo Z1000 Pro, Subwoofer: 2x Velodyne EQ-MAX12, Projektor: JVC DLA-X90R, Kolumny efektowe w konfiguracji 7.2.4: satelity 2×Quadral TSA300 (centralny) 4×Quadral TSA500 (surround) 4×Quadral TSA300 (atmos).

po co Ci 4 kolumny do stereo?

w sumie chodzi mi o ładny dzwiek a ładnie te kolumny grają jak dla mnie mi jakość wystarcza w zupełności tylko głownie moje pytanie brzmi czy ta koncowka mocy te k kolumny jednoczesnie uciągnie.

PS. pisze ze to jest moj pierwszy temat i nie wiem czy go w dobrym dziale założyłem

To jest ZDECYDOWANIE nieciekawy pomysł zwłaszcza jeśli zależy Ci na brzmieniu.

Poczytaj trochę zakładkę stereo, nie wydawaj pochopnie pieniędzy, jest dużo na temat budżetowych systemów.

Jeżeli coś jest głupie ale działa, to nie jest głupie...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.