Skocz do zawartości
IGNORED

Musical Fidelity X-Cans zasilacz

szmojtek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, znalazłem na aukcji Musical Fidelity X-Cans, jedna bez zasilacza. Ponieważ totalnie nie znam się na elektronice to bardzo proszę o radę jaki zasilacz kupić. Gdy w pisuję w gogle parametry jakie są naniesione na tył X-Cans, czyli 12 VAC 500 mA, to owszem wyskakuje mase zasilaczy, ale ja nawet nie wiem czy ma być impulsowy? czy stabilizowany? Na początek chce kupić coś taniego, jeśli okaże się ze x-cans jest ok, to może pomyślę o Tomanku.

Przepraszam, za tak banalne pytanie, ale na prawdę się nie znam.

I jeszcze jedno ile warto dać za pierwszą wersję MF x-cansa? czy to prawda że x-cans v2 jest wyraźnie lepszy?

https://www.audiostereo.pl/topic/97204-musical-fidelity-x-cans-zasilacz/

Zasilacz ma być stabilizowany, liniowy. Ja do V-daca kupiłem taki za 27 PLN, polskiej produkcji i jest lepszy niż firmowy dostarczony z V-daciem. V-dac ma takie same parametry zasilania jak X-cans.

Powrót po dłuższej przerwie...

Podłącze się do tematu. Mam dac smsl ad1955 i w zestawie był zasilacz impulsowy. Pomyślałem o wymianie na transformatorowy, bo podobno poprawi się jego brzmienie. Czy wystarczy, że dobiore zasilacz parametrami napięcia, natężenia i oczywiście grubości wtyku? Czy na coś jeszcze muszę zwrócić uwagę? Czy podpięcie daca nieorginalnym zasilaczem jest dla niego bezpieczne?

romekjagoda - jesli możesz dać namiar na ten sklep z polskimi zasilaczami?

Moja firma zajmuje się produkcją zasilaczy, m.in. do przetworników dźwięku. Zasilacze do przetworników, o których mowa powyżej również bez problemu możemy wykonać. Bliższe informacje:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Pozdrawiam

Zasilacz ma być stabilizowany, liniowy. Ja do V-daca kupiłem taki za 27 PLN, polskiej produkcji i jest lepszy niż firmowy dostarczony z V-daciem. V-dac ma takie same parametry zasilania jak X-cans.