Skocz do zawartości
IGNORED

Kino domowe Marantz nr 1402 lub HK avr 70 + kolumny 5.1 do 14m2

gonzo2000

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów ,gdyż jestem tu pierwszy raz .

Przechodząc do meritum sprawy zamierzam kupić zestaw kina :

amplituner + kolumny albo małe podstawkowe , albo małe podłogówki z uwagi na powierzchnię - mały pokój około 14m2 , mieszkanie w bloku z " wielkiej płyty" .

Będzie to mój pierwszy system audio -wizualny ,nie mam doświadczenia w tej materii, będę wykorzystywał kino w następujących proporcjach:

40% filmy HD z PS3 , 40% muzyka mp3 - ( gatunki od chillout, pop, new age , elektroniczna , do dance ATB ) ,10% dekoder tv hd , 10% gry na PS3 .

Jeżeli chodzi o amplituner to szukam elektroniki w wersji "slim " z uwagi na warunki ulokowania i korzystania z amplitunera będzie stał w niskiej wnęce w meblościance, czyli reasumując powinien być nie wysoki typu Marantz NR 1402 lub najnowszy ze stajni HK model avr 70 ,na mocy dużej mi nie zależy z racji warunków lokalowych 14m2 jak i konfiguracji z kolumnami " nie trudnymi do napędzenia " i tu mam dylemat ,gdyż rozważam dwa warianty:

- 1 wariant monitory + subwoofer

- 2 wariant małe podłogówki i na razie bez subwoofera, lub małej mocy i

gabarytów typu "jamo 250 "

Nie zależy mi także na funkcjach sieciowych gdyż wszystkie urządzenia będę podpięte kablem , a muzykę i filmy mam na dysku konsoli PS3.

Z kolumn rozważam marki :KEF seria C , MA MR , OLI ROTH .

Preferencje co do brzmienia : nie ostra góra , miękki bas ale nie dominujący nad resztą pasma .

O marce HK czytałem ,że jest ceniona za brzmienie ,ale ponoć awaryjna elektronika , nurtuje mnie jak będzie z modelem avr 70 bo to nowy model .

Z góry dziękuję za wszelkie sugestie forumowiczom , podpowiedzi w temacie kina ,oraz za wszelkie komentarze moich propozycji - koncepcji .

Pozdrawiam Artur

Witaj Arturze,