Skocz do zawartości
IGNORED

Jaką wieże kupić ??

Daniel190

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem kompletnie zielony w tych sprawach, więc proszę o wyrozumiałość i dokładne info.

Chciałbym kupić wieże 500-700 i nie wiem jaką wybrać chciałbym żeby najlepiej potrafiła odtwarzać Mp3.

Bardzo proszę o pomoc

https://www.audiostereo.pl/topic/9788-jak%C4%85-wie%C5%BCe-kupi%C4%87/

Daniel90, jeśli kupujesz sprzęt i chcesz czyjejś rady z reguły należy dodać jakiej muzyki słuchasz, w jakim pomieszczeniu itd. Ale w przedziale cenowym 500-700zł za kompletny zestaw i tak nie ma sensu dociekać:). W takim wypadku najlepiej pojechać do MM i wybrać to co Ci się po prostu wizualnie podoba. Jeśli natomiast chcesz mieć satysfakcję ze słuchania radzę uzbroić się w cierpliwość i dozbierać troszkę pieniążków.

Jeżeli coś jest głupie ale działa, to nie jest głupie...

lepszym źródłem wiedzy w takich rejonach cenowych - będą może jakieś rankingi konsumenckie - coś na zasadzie www.audioreview.com, o ile coś takiego znajdziesz. Z tego co ja wiem, jak kupowałem takie grajła dla rodzinki to njlepiej na ucho wypadały JVC i Philipsy, ale to nie były jeszcze czasy MP3.

poszukaj wśro PAnasoniców SOny i JVC, szczególnie ten ostatni ma fajne modele, nwet dwudrożne które grają całkiem przyzwocie. ale z MP3 to może być kłopot, a jako że wciąż mała które radyjko to ma więc wex to które ci się spodoba - ale najpierw posłuchaj mimo wszsystko ;)

W Media możesz na miejscu porównać brzmienie. Na początku odpalasz Yamahe PianoCraft a potem szukasz czegoś brzmiącego podobnie ;-) Jak już znajdziesz to poszukaj w sklepach internetowych ile uda się utargować na danym modelu.

W lokum nr 2 ma systemik microwieża JVC (ta co zgarnełą EISę) + KEF Coda7 spięte AQ Indygo (!!!!) fajnie to giercuje - wypoczynkowo, a jeszcze lepiej było z Mordaunt Shortami MS10, ale byłem frajer i nie kupiłem - 400zł:(

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.