Skocz do zawartości
IGNORED

Głośniki Sony SS EX 75 piszczą i dymią

atryk12

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam nadzieje że piszę to w dobrym miejscu, jeżeli nie to proszę o przeniesienie.

Mam gramofon technics slqd3 do tego wzmacniacz technics SUV300 i kolumny Sony SS EX 75. Gdy słuchałem ich w komisie wszystko było okej, żadnych pisków (różnica jest taka ze nie były podłączone do tego gramofonu tylko do odtwarzacza cd - gramofon miałem już kupiony wcześniej). W domu, podłączyłem wszystko razem i gdy puściłem trochę głośniej (ale wcale nie tak, żeby to był full regulator) to zaczęło piszczeć, aż w końcu z głośnika zaczął się wydobywać dym. Sprawdzałem to kilka razy, kable są dobrze podpięte (czerwone do czerwonego itp). Gdzie może leżeć przyczyna? Głośniki czy może wzmacniacz? no bo gramofonu to chyba jednak nie. Dodam, że jestem laikiem w tych sprawach,nie jestem też wyszukanym audiofilem, chciałbym mieć w końcu zwykły sprzęt który fajnie gra, a od dwóch miesięcy mam już pecha w doborze tego sprzętu. Będę wdzięczny za pomoc, pozdrawiam.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM

• Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

Ostatnio dodane opinie o albumach

• Najnowsze wpisy na blogu

• Dodaj nową pozycję...

wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.