Skocz do zawartości
IGNORED

Jaki wzmacniacz + kolumny Amplituner Pioneer VSX-922

mastax666

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem na etapie skladania systemu na razie wybrany mam amplituber Pioneer VSX-922 i potzrebuje porady jaki wzmacniacz do tego mialbym kupic zastanawialem sie nad Harman Kardon HK 980 i nie wiem czy to dobry wybor.

Ja mogli byscie pomoc to bylbym wdzieczny i do tego kolumny na razie zastanawiam sie nad tymi MONITOR AUDIO RX8 lub RS8

wzmacniacz do amplitunera,po co,ten amplituner to samodzielny klocek bez możliwości współpracy z jakimśkolwiek wzmacniaczem.Brak pre-out

Chce zrobic sobie 2 w 1 znaczy stereo i kino domowe. A moglbys mi podeslac jakies ampli zeby polaczyc ze wzmacniaczem?

Moze Denon AVR 1911BK? i do tego kolumny

Jestem zielony w tych sprawach a im wiecej czytam tym mniej wiem na razie padlo na te 2 amplitunery

amplituner musi mieć pre-out,możliwość zasilenia dodatkową końcówką mocy.Kolego wyżej nie pisz głupot bo wzmacniacz hk-980 jest cieńki ale i tak o dwie klasy lepszy od amplitunera,proponuje trochę posłuchać,a nie wypisywać brednie.Amplitunery które to mają to już modele ciut droższe,z tych taniutkich to nie zły amp to hk-260 ma to czego szukasz i gra podobnie do wzmacniacza hk-980.

amplituner musi mieć pre-out,możliwość zasilenia dodatkową końcówką mocy.Kolego wyżej nie pisz głupot bo wzmacniacz hk-980 jest cieńki ale i tak o dwie klasy lepszy od amplitunera,proponuje trochę posłuchać,a nie wypisywać brednie.Amplitunery które to mają to już modele ciut droższe,z tych taniutkich to nie zły amp to hk-260 ma to czego szukasz i gra podobnie do wzmacniacza hk-980.

Naucz się wpierw poprawnie pisać analfabeto. Poczytaj trochę książek oraz gazet i zwróć uwagę na stosowanie znaków interpunkcyjnych wraz ze spacją.

Naucz się wpierw poprawnie pisać analfabeto. Poczytaj trochę książek oraz gazet i zwróć uwagę na stosowanie znaków interpunkcyjnych wraz ze spacją.