Skocz do zawartości
IGNORED

Wielokanałowe końcówki mocy klasy High End


sly30

Rekomendowane odpowiedzi

trudno mówić że w KD któreś kanały są mniej ważne, szczególnie że mówimy o wysokiej półce, najwięcej informacji pochodzi z kanału centralnego i jak już to on jest najważniejszy, głośniki tylne odtwarzają mniej więcej taka samą informację jak frontowe, poza tym na finalny efekt duży wpływ ma współgranie poszczególnych kanałów to daje największe wrażenie immersji dlatego najlepiej jak charakter głośników/wzmacniaczy jest taki sam, w temacie wątku ja mam bardzo podobna konfigurację tzn. KD jest "doklejone" do mojego systemu stereo działającego na frontach, głośniki efektowe są z tej samej linii producenta frontów maja podobny charakter i barwę co jest dla mnie najważniejsze, jako końcówki do ich napędzenia używam KRELLa Showcase to bardzo dobry wzmacniacz który mogę Ci polecić, podobnie procesor S-1200 który jest najlepszy z tego co słyszałem, możesz również rozważyć zastosowanie głośników aktywnych w KD super sprawdza się ATC a ich central C6C jest najlepszym centralem jaki w życiu słyszałem, z trochę niższej półki możesz spróbować na kanały efektowe APS Aeon, mój kolega ma 7x Aeon z procesorem Yamaha 5000 do tego jakiś fajny subik JLAudio i masz super KD

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 1 miesiąc temu...

jakby ją wyjąć za kwote z tej aukcji:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) to byłaby okazja.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 1 rok później...

Poszukuję wielokanałowych końcówek mocy (6-7 kanałów) do triampingu wysokiej jakości ale....niewielkiej mocy (50-100 W 8om). Wzmacniacze powinny mieć zasilanie liniowe i pracować w klasie AB (najlepiej głębokiej).

 

Ze względów finansowych szukam urządzeń używanych. Obecnie dostępne końcówki wysokiej jakości znalazłem dwie:

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Niestety powyższe rozwiązania mają ogromne moce, których w żaden sposób nie wykorzystam. Czy możecie mi szanowni forumowicze podać przykłady podobnych konstrukcji ale o rozsądnych mocach i odrobinę bardziej przystępnych cenach.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7x 125W to potworna moc? To słabiutka końcówka. Z moich doświadczeń wynika, że taka wielokanałowa końcówka powinna być możliwie dużej mocy. Firmy niestety oszukują i podają, że na każdym z kanałów może mieć podaną moc, ale już nie podają, że nie wtedy, gdy napędza wszystkie kanały równocześnie. Problemem jest zasilanie. Takie końcówki mają za małe trafa, za mało wydajne zasilanie żeby napędzić wszystkie kanały z deklarowaną mocą. Dlatego te dobre są duże i ciężkie.

 

Kolejna rzecz to układ potrzebnych mocy do triampingu. O ile na sekcję High z reguły wystarcza 50W, to już na MID będzie potrzeba więcej np 100W, ale na bas znacznie więcej, 300-500W. I mając wielokanałową końcówkę powinniśmy się kierować zapotrzebowaniem najbardziej prądożernej sekcji czyli basu, a nie tweeterów.

 

Następna kwestia to znany aspekt we wzmacniaczach. Otóż wzmacniacz musi mieć zapas mocy i to spory. Nie powinien dochodzić do połowy swojej mocy przy głośnym słuchaniu, a szczególnie wzmacniacz z tych tańszych, czyli mający skłonność do większych zniekształceń i niekoniecznie bardzo wydajny prądowo.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchając muzyki w kubaturze 50 m3 i mając głośniki o skuteczności 92dB/W moc 20W dostarczona do każdego głośnika może sprawić, że szybko stracimy słuch. Podana przeze mnie moc 50-100W na kanał dla 8 omów (dla 4 omów to często x2) w zupełności wystarczy pod każdym względem.

 

Wklejone przeze mnie wcześniej końcówki mocy mają ogromne zasilacze o mocy nawet 1200W co w zupełności wystarcza do zaspokojenia ich potrzeb. Właśnie takich końcówek szukam- o stosunkowo umiarkowanej mocy ale z odpowiednim zasilaczem i mocą rzeczywistą, a nie rozdmuchanym marketingiem.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sly30 napisał kluczowy tekst.

Mam duże doświadczenie z okresu muzykowania. W latach 80/90 doszliśmy do wniosków o których pisze sly30. Zamawialiśmy końcówki mono o mocach 300 - 500 Watt.

Ale do zasilenia dwóch 18" nikotonowych głośników ElectroVoica kupiłem 1000 Watt STUDIOMASTER (bodaj MOSFET 1000). 2 x 500, po zmostkowaniu mono 1000 Watt. To sprawdzało się w salach pubowych na 200 - 300 osób (Skandynawia).

W zasadzie te ogromne koszty były potrzebne by nagłośnić stopę perkusisty. Był kop krótki, szybki ale nie za niski tylko ciepły. Styl drumera Steve Gad był dla nas ideałem.

Lepiej kupić dużą moc by korzystać z kilku procent mocy niż płacić za inne parametry z mniejszą mocą.

 

Wszystkie te problemy zanikają przy wysokiej klasy monitorach aktywnych. Ale to b. droga zabawa.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej kupić dużą moc by korzystać z kilku procent mocy niż płacić za inne parametry z mniejszą mocą.

 

Przecież to jest nielogiczne. Kupić drogi i mocny wzmacniacz aby wykorzystać jeden procent jego mocy i to tylko po to aby zaoszczędzić?

 

Nie- nie zamierzam nagłaśniać sali na 300 osób tylko swoje mieszkanie. Chcę znaleźć wielokanałowy wzmacniacz o odpowiedniej mocy (50-100W), a nie słuchać o o tym, że i 200W na kanał to mało.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja napisze to co juz pisałem na tym forum. Dzwiek z wielokanalowych koncowek daleko odbiera jakoscia od koncowek stereo.

Moze to i fajnie wyglada taka koncowka ale dzwiek hmmm, kiepski

O stereo nie wspomnę a w kd bardzo wiele się traci. Majac 3 rozne sadze dobre końcówki wyleczylem sie z nich i uzycie kilku stereofonicznych daje o wiele lepszej jakości dźwięk.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchając muzyki w kubaturze 50 m3 i mając głośniki o skuteczności 92dB/W moc 20W dostarczona do każdego głośnika może sprawić, że szybko stracimy słuch.

Jestem przekonany, iż nie potrzeba aż 20W by doznać uszczerbku na słuchu - kwestia jedynie do jakich częstotliwości użyjemy tego wzmocnienia. Nie chcę sobie nawet wyobrażać 20W dla fletu piccolo (przecież już odtwarzany na telefonie, potrafi świdrować w głowie). Bas jednak wymaga spotęgowania mocy potrzebnej do wzmocnienia wysokich częstotliwości.

Wg mnie Sly 30 trafnie to ujął, a z postu janunio jako kluczowe uznałbym zdanie:

W zasadzie te ogromne koszty były potrzebne by nagłośnić stopę perkusisty.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie, tylko rosną też koszty, a tu budżet jest skromniejszy. Dlatego też trzeba liczyć się z tym, że będzie to przecięte granie. Zawsze jest coś za coś.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za wszystkie opinie.

 

Nadmienię jedynie, że nadal nie padła ani jedna wypowiedź, która w jakikolwiek sposób przybliżyłaby mnie to odpowiedzi na moje pytanie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpisz w Google i szukaj. Przypuszczam że nikt lub prawie nikt nie zna końcówek wielokanałowych o mocy 50 W. Dobre firmy nawet takich nie produkcją.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rotel maja 6 kanalowe koncowki o takiej mocy jak chcesz.zgoogluj bo nie pamiętam dokładnie modelu

 

Np rotel rmb 1066

6 x 60 watt

Rotel ma więcej takich modeli. Starsze i nowsze modele

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma możliwosci, żeby 60W z takiej końcóweczki napędziło sekcję basową nawet w niedużych kolumnach w małym pokoju. Ale życzę powodzenia.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej nikt nie robi wielokanałowej końcówki do kina domowego niskiej mocy,

natomiast są też wielokanałowe końcówki przeznaczone do pracy typu multiroom, jakością dźwięku trochę odbiegające od w.w.

ogólnie rotel sporo robił wielokanałowych końcówek, można sobie tu zobaczyć podstawowe parametry (symbol sprzętu zaczyna się od rmb-xxxx):

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie gdyby w amp. k.d. końcówki były tak cudownie wydajne, by napędzić niski zakres - nie stosowoano by głosników efektowych.

Prawda jest taka, że stosując amplituner do kina domowego koniecznym staje się zastosowanie głosnika efektowego (przy dużych pomieszczeniach nawet 2 sztuki). Bez względu na jego "moc" (tegoż amplitunera).

Idąc dalej, ten sam amp nie jest zdolny do napędzenia w stereo kolumn by uzyskać odpowiednią moc dla niskich częstotliwości, a stosowanie do stereo głosników efektowych jest z racji powstających problemów - niepoważne.

Oczywiście firmy produkujące amplitunery k.d. bawią się w Bi - Amp. rezygnując z 7 kanałów na rzecz 5 i zasilenia z 2 końcówek mocy każdego kanału frontowych głosników…by przy muzyce zapewnić to, o czym pisze Kolega Sly - odpowiednią moc dla niskich.

Niestety ale przy kinie domowym naj, naj, naj optymalnym jest stosowanie wysoko-średniotonowych głosników (bez względu na moc samego amplitunera), a niskie zostawić aktywnemu/aktywnym zespołom głosników efektowych.

 

Arcam AVR 850…podobno monstrum wśród sprzętu kina domowego do stereo spisuje się jak wzmacniacz stereo tegoż samego producenta na poziomie 7-9K.

Nie ze względu na zdolność przekazu sceny stereo, czystość formy brzmienia czy detaliczności średnich/wysokich ale na problem z niskim zakresem zdolnym do dynamicznego przekazu muzyki, spójności siły każdego z zakresów.

Siadają niskie i powoduje to zaburzenie w całym zakresie. Powoduje to spory spadek dynamiki całości brzmienia, przy próbie zbytniego akcentowania niskich dochodzi z automatu do zaburzenia średnich i górnych zakresów (powód - brak mocy)

Powodem jest to, o czym juz pisali powyżej Koledzy - brak mocy odpowiedniej do zaspokojenia dolnych pasm z utrzymaniem odpowiedniej mocy dla pozostałego pasma.

Wnioski sa oczywiste - do kina domowego stosowac jak najlepsze głosniki (front, satelity, central) pracujące w zakresie wysokich i średnich tonów.

Film to w 80% ludzki głos, więc liczy się ciepła, miekka - neutralna barwa. Reszta to efekty specjalne, które w zdecydowanej większości przejmowane są przez głośniki efektowe niskich tonów.

 

Dlatego kupowac do kina jak najbardziej wydajne konstrukcje gdy chcemy stosowac duże kolumny frontowe. Jesli nie zalezy nam na muzyce, skupić sie na wybitnie brzmiących monitorach o doskonałych cechach prezentacji zakresów wysokich i średnich tonów. A niskie zostawić aktywnemu sub.

 

Budując duże pomieszczenia kinowe z zasady przyjmuje się, że wszystkie niskie zostaną napędzone do jedynie temu służacych kolumn aktywnych posiadających średnio od minimum 3-5 krotnie więcej mocy w stosunku do zestawu głosników przeznaczonych dla zakresów średnich i wysokich tonów.

 

Ostatnio zestawialiśmy kilka Pro X Sub L do kilkunastu TLA 20.

Łatwo policzyć różnice zapotrzebowania mocy do napędzenia niskich i napedzenia średnio-wysokich.

 

Oczywiście domowe warunki to nie multiplex, ale warto zachowac pewne podobne proporcje, by uzyskac doskonałą jakość kina domowego.

A w takim przypadku kino zostanie już zawsze kinem, dalekim od stereo.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

#IRespect Music  SORRY! NIE TRAWIĘ AGROMUZYKI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne w kinie domowym potrzebne są tak duże moce jak opisujecie.

 

Chciałbym jednak ponownie przypomnieć i mocno podkreślić, że ja poszukuję wielokanałowej końcówki mocy aby podłączyć KAŻDY GŁOŚNIK z kolumn stereo do osobnego wzmacniacza. W moim wypadku moce 50-100 W są wystarczające. Nie planuję kina domowego.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma możliwosci, żeby 60W z takiej końcóweczki napędziło sekcję basową nawet w niedużych kolumnach w małym pokoju. Ale życzę powodzenia.

 

Kiedyś wystarczyły plastikowe kolumnienki i aktywny niskotonowiec obok. Jak się okazywało - często lepiej ze sobą zestrojone w kinie i dające lepsze efekty kina domowego, niż pchanie dużych kolumn jako frontów do kina domowego z oczekiwaniem an "lepsze brzmienie".

Owszem, znamy problem z tymi plastikowymi pudełkami - nienaturalność barwy głosu ludzkiego itd. Ale przykład ten pokazuje jaka musi być zachowana proporcja by uzsykac doksonałe, równe efekty w każdym zakresie brzmienia w kinie domowym.

Nie da się z końcówek nawet 100W/kanał uzyskac prawidłowego zestrojenia kina gdy mamy frontowe kolumny sporych rozmiarów. Zabraknie mocy w stereo, a w kinie efekty niskich będą nie do końca właściwe.

 

Zapewne w kinie domowym potrzebne są tak duże moce jak opisujecie.

 

Chciałbym jednak ponownie przypomnieć i mocno podkreślić, że ja poszukuję wielokanałowej końcówki mocy aby podłączyć KAŻDY GŁOŚNIK z kolumn stereo do osobnego wzmacniacza. W moim wypadku moce 50-100 W są wystarczające. Nie planuję kina domowego.

 

Zainwestuj w dobre monitory i napędz je wydajnym amplitunerem. Niskie zostaw aktywnym efektowym.

Inaczej nie będzie to dobrze brzmiało.

 

Nie da się pogodzić w 100% stereo z kinem. A co do pogodzenia…skoro nie planujesz kina - po co ładowac się w wielokanałowe rozwiązanie?

 

Ewentualnie zastanów się nad konstrukcjami posiadającymi system Dirac:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

#IRespect Music  SORRY! NIE TRAWIĘ AGROMUZYKI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie da się pogodzić w 100% stereo z kinem. A co do pogodzenia…skoro nie planujesz kina - po co ładowac się w wielokanałowe rozwiązanie?

 

Słowo klucz: zwrotnica cyfrowa.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słowo klucz: zwrotnica cyfrowa.

Na ten temat jest wiele skrajnych opinii (w domowym audio). Ale jak kto woli...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

#IRespect Music  SORRY! NIE TRAWIĘ AGROMUZYKI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)
Wnioski sa oczywiste - do kina domowego stosowac jak najlepsze głosniki (front, satelity, central) pracujące w zakresie wysokich i średnich tonów.

 

Pasmo pomiędzy sub i resztę dzielimy na ok. 80Hz, a to w żadnym wypadku nie są tony średnie. Biorąc pod uwagę spadki filtrów cz. podziału głośnik pracuje sporo niżej, także zachowanie właściwej charakterystyki przetwarzania basu jest jak najbardziej pożądane dla LCR. Nie mówimy tu o rozciągnięciu typowym dla dużych podłogówek, ale 50Hz powinno być przy niedużym spadku.

 

Film to w 80% ludzki głos,

 

IMO spora przesada. Przeciętny film zawiera ok. 1000-1200 linii dialogowych, to będzie jakieś 30-40%. Za wyjątkiem 2001 Odysei Kosmicznej :-))

 

7x 125W to potworna moc? To słabiutka końcówka.

 

I tak, i nie. W domowych warunkach taka moc jest w zupełności wystarczająca, i to ze sporym zapasem. Oglądając filmy z poziomem referencyjnym 85dB SPL, a większość nawet nie dochodzi do tego poziomu, potrzebujemy jedynie 9W (!) aby teoretycznie uzyskać taki SPL w odległości 3m od głośnika, ze średnią skutecznością 88dB/W/m i 3dB zapasem dynamicznym. Mówimy tu o jednym głośniku, a każdy dodatkowy to +3dB i proporcjonalny spadek zapotrzebowania mocowego. Jest jeszcze jeden aspekt, mianowicie kalibracja. Biorąc pod uwagę maksymalne podbicie +9dB (Audyssey) należy zwiększyć dostępną moc do 36W. To nadal sporo mniej niż 125W. Oczywiście to warunki teoretyczne, ale wiele ampli z taką mocą jest certyfikowane na THX Ultra2, więc powinno w zupełności wystarczyć w pomieszczeniach o kubaturze do 85m3. Warunek podstawowy, ale w kinie trudno o inne rozwiązanie, to bas i LFE odtwarza zawsze odpowiedni subwoofer.

 

Nie da się pogodzić w 100% stereo z kinem.

 

Otóż to. Większość wymagań technicznych i akustycznych jest odmienna, a często przeciwstawna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasmo pomiędzy sub i resztę dzielimy na ok. 80Hz, a to w żadnym wypadku nie są tony średnie. Biorąc pod uwagę spadki filtrów cz. podziału głośnik pracuje sporo niżej, także zachowanie właściwej charakterystyki przetwarzania basu jest jak najbardziej pożądane dla LCR. Nie mówimy tu o rozciągnięciu typowym dla dużych podłogówek, ale 50Hz powinno być przy niedużym spadku.

 

 

 

IMO spora przesada. Przeciętny film zawiera ok. 1000-1200 linii dialogowych, to będzie jakieś 30-40%. Za wyjątkiem 2001 Odysei Kosmicznej :-))

 

 

Otóż to. Większość wymagań technicznych i akustycznych jest odmienna, a często przeciwstawna.

 

:)

 

Mamy coraz więcej kina efektowego nasyconego spektakularnymi efektami - fakt.

Jednak to ludzki głos (jego naturalna barwa) jest jednym z ważniejszych przy dużych salach kinowych jako efekt końcowy.

W domowych warunkach kochamy się w efektach często nie patrząc na naturalność głosu ludzkiego - to pewien błąd. Ale tylko pewien błąd, bo jak słusznie zauważyłeś - wspólczesne kino to w zdecydowanej większości efekty specjalne.

 

Jednak z doswiadczenia i pewnych zalecen - wpierw warto takze w domu budowac kino oparte na naturalnosci barwy ludzkiego głosu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

#IRespect Music  SORRY! NIE TRAWIĘ AGROMUZYKI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a ktoś testował wzmacniacz mocy Marantz MM 8077 ? Myślę o dołożeniu do mojego amplitunera Marantz SR 7009 wzmacniacza mocy MM 8077

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) czy dźwięk zyska oprócz większej mocy, ktoś testował taką konfigurację, obecnie korzystam z sytemu 9.1, przody obsługuje wzmacniacz Marantz Pearl Lite podłaczony do pre - out amplitunera, chciałbym wzmacniaczem mocy napędzić pozostałe 7 kanałów, tylko czy coś zyska na tym mój system ? Sprzęt gra w salonie o metrażu 32 m.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marantz po przekroczeniu określonego volume robił tylko i wyłącznie hałas, podłączenie końcówki pozwalało słuchać muzyki głośniej nic nie tracąc, oczywiście też w pewnych granicach ponieważ te nakreślały kolumny głośnikowe. Po tygodniowym odsłuchu powrót do samego ampli był skazany na ponowne wpięcie w tor rotela.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.