Firma Yarvik zaskakuje swoich klientów nową 2-letnią gwarancją Comfort na tablety oraz smartphony. Dzięki niej zapewniony zostaje m.in. odbiór door to door, pomoc telefoniczna oraz mailowa jak i gwarancja naprawy w ciągu 10 dni roboczych. Zapraszamy również do zapoznania się z nową, znacznie uproszczoną procedurą RMA .
Rozwój elektroniki konsumpcyjnej postępuje szybciej, niż kiedykolwiek wcześniej. Klienci oczekują więcej – nie tylko od samych produktów – także lepszej obsługi posprzedażowej i gwarancji.
Tradycyjne zorientowanie na sklepy, do których konsument powraca, reklamując sprzedawcy produkt (co wiąże się z nakładami czasu) nie przystaje już do rzeczywistości w erze nowoczesnego społeczeństwa, w którym kluczowymi czynnikami są efektywność i satysfakcja klientów.
Zgodnie z przepisami prawa sprzedawca jest zobowiązany do świadczenia usługi gwarancyjnej z chwilą, gdy z takim roszczeniem zgłasza się klient. Celem firmy Yarvik jest uproszczenie i ułatwienie procesu gwarancyjnego. Dlatego firma Yarvik zaprezentowała swoim klientom końcowym 2-letnią gwarancję specjalną Yarvik na tablety i smartphony.
W razie wystąpienia zapotrzebowania na usługę gwarancyjną, firma Yarvik będzie współpracowała bezpośrednio z klientem, bez konieczności angażowania sprzedawcy. Pozwoli jej to na świadczenie usługi o lepszej jakości, sprzedawcom na ograniczenie kosztów, a klientom na uzyskanie szybszej pomocy. Rozwiązanie jest idealne dla wszystkich stron.
Korzyści dla klientów produktów Yarvik
Odbiór i zwrot
W ramach obowiązującego na obszarze UE 2-letniego okresu gwarancyjnego firma Yarvik świadczy klientom zamieszkałym na obszarze UE usługę odbioru i zwrotu produktów serwisowanych w ramach gwarancji. Od klienta nie jest pobierana jakakolwiek opłata.
Naprawa, zamiana lub wymiana
Centrum serwisowe Yarvik naprawia oryginalny produkt, bądź zamienia lub wymienia go na taki sam, względnie równorzędny model w przeciągu 10 dni roboczych od dokonania odbioru produktu od klienta końcowego.
Bo sam smartphon to po prostu za mało
________________________________________
Procedura Gwarancji Comfort
Na każdy tablet i smartphon Yarvik, począwszy od dnia zakupu, na obszarze UE będzie obowiązywała 2-letnia gwarancja specjalna Yarvik. Klient zyskuje dwa lata specjalnej opieki gwarancyjnej – gdy przeprowadzenie naprawy będzie niezbędne, klient nie będzie musiał wracać do sklepu, w którym produkt został zakupiony. Produkt jest odbierany w dogodnym dla klienta czasie i miejscu. Po dostarczeniu produktu do Centrum serwisowego Yarvik zostanie on naprawiony lub wymieniony, a następnie odesłany do klienta końcowego w przeciągu 10 dni roboczych. Zanim jednak klient zgłosi produkt w procedurze gwarancyjnej ważne jest, aby w pierwszej kolejności odwiedził on stronę yarvik.com/service i forum.yarvik.com aby uzyskać odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, bądź youtube.com/yarvik, aby zobaczyć filmy wideo prezentujące odpowiedzi na najczęściej pojawiające się problemy. Gdy te informacje nie są wystarczające by rozwiązać problem z tabletem bądź smartphonem, klienci mają możliwość skorzystania z poniższej procedury gwarancyjnej.
Do każdego tabletu i smartphona Yarvik dołączana jest karta 2-letniej gwarancji specjalnej. Jeżeli uzyskanie wsparcia lub złożenie reklamacji są niezbędne, karta gwarancji specjalnej odsyła klienta na stronę internetową www.yarvik.com/service.
Poprzez formularz zapytania o wsparcie techniczne lub za pośrednictwem darmowej* usługi wsparcia telefonicznego pracownicy naszego Centrum serwisowego Yarvik rozwiążą wszelkie problemy zgłaszane przez klientów zamieszkujących na obszarze UE.
Jeżeli pracownicy Centrum serwisowego Yarvik stwierdzą, że problem z urządzeniem może zostać rozwiązany w ramach usługi gwarancyjnej – ale nie poprzez kontakt telefoniczny ani za pośrednictwem poczty e-mail – produkt zostanie odebrany od klienta. Klient otrzyma pocztą e-mail numer RMA, wraz z etykietą wysyłkową UPS i jest zobowiązany do skontaktowania się z miejscowym przedstawicielstwem firmy kurierskiej UPS, w celu ustalenia czasu odbioru przesyłki spod podanego adresu na obszarze UE
Po odbiorze każdy produkt jest sprawdzany. Po zdiagnozowaniu problemu i stwierdzeniu, że warunki gwarancji pozwalają na świadczenie usługi, centrum serwisowe Yarvik: naprawi lub wymieni produkt na model identyczny lub równorzędny oraz zwróci go w przeciągu maksymalnie 10 dni roboczych.
Centrum serwisowe Yarvik świadczy usługi na obszarze UE, a jego pracownicy porozumiewają się w sześciu językach: holenderskim, angielskim, francuskim, niemieckim, polskim i hiszpańskim. Pozwala to zapobiec ewentualnym problemom z komunikacją i przyspiesza proces gwarancyjny.
Gwarancja specjalna Yarvik jest usługą darmową – zarówno dla sprzedawców jak i klientów – pod warunkiem, że zgłoszenie gwarancyjne spełnia warunki świadczenia usługi.