RAFKO, polski dystrybutor legendarnej amerykańskiej marki HiFiMAN wprowadza do sprzedaży nowe słuchawki dokanałowe. RE-272 to flagowy audiofilski model skierowany do wysmakowanych audiofilów.
Najważniejsze cechy praktyczne RE-272
2 - funkcyjny system mocowania w uchu z prowadzeniem kabla górą lub dołem ucha
przetwornik 9 mm zbalansowany armaturowy z magnesem neodymowym
modyfikowalne brzmienie, dzięki dołączonym do opakowania filtrom nakładanym na wyjście przetwornika
zbalansowany kabel OFC 1.3m z suwakiem do regulacji długości
bardzo łatwe do napędzenia, dzięki niskiej 20-omowej impedancji
Najważniejsze cechy brzmieniowe RE-272
niezwykle analityczne liniowe, neutralne, bez grama podkolorowań
szczegółowy, punktowy, wyważony bas
skupienie na detalach i mikrodetalach, prezentacja poszczególnych warstw dźwiękowych, imponująca separacja instrumentów, bez utraty klarowności i zszycia dźwięku
naturalna przestrzenność brzmienia
RE272 to model wyższy w stosunku do cenionego modelu 262, który zasłynął ze znakomitych parametrów technicznych, bezkonkurencyjnych w stosunku do innych modeli w podobnej cenie. RE-272 dokłada do tego pierwszorzędną muzykalność, oraz rewelacyjną średnicę, która sprawia, że wokale brzmią genialnie naturalnie; z potężną wagą i wypełnieniem.
Dostrajając charakterystykę słuchawek producent postawił na tak rzadko spotykaną neutralność brzmienia połączoną z bardzo wysoką rozdzielczością i dynamiką. Szerokopasmowy przetwornik gwarantuje odpowiednią dawkę niskich oraz najwyższych tonów.
Cena: 1 195 pln brutto / sztuka
O marce.
HiFiMan to legendarna na terenie USA audiofilska marka, której właścicielem jest przedsiębiorstwo Head Direct z siedzibą w Nowym Jorku. Od wielu lat HiFiMAN sukcesywnie wprowadza na rynek i popularyzuje alternatywny typ słuchawek określanych jako magnetoelektyczne, planarne lub ortodynamiczne.
Jednym z pierwszych produktów jaki powstał w HiFi Manie jest bez wątpienia najlepszy na świecie przenośny odtwarzacz audiofilski – HiFi Man HM-801. Produkt, który dał firmie międzynarodową sławę oraz bardzo mocną pozycję na amerykańskim rynku audiofilskim.
Swoją ekspansję firma rozpoczęła od rynku amerykańskiego, na którym wywalczyła sobie reputację marki produkującej słuchawki porównywane do najlepszych producentów hi-fi. Było to możliwe dzięki autorskiej technologii planarnej (magnetoelektrycznej, która wyniosła na zupełnie innym poziom jakościowy pojęcie przestrzenności i detaliczności dźwięku.
Więcej informacji: