Nowe telewizory posiadają szereg funkcji zapewniających obraz HD najwyższej jakości i najlepszą rozrywkę.
Sony rozpoczyna sprzedaż telewizorów BRAVIA z tegorocznej oferty, zaprezentowanej podczas styczniowych targów CES. W polskich sklepach już pojawiły się modele KDL-W805, KDL-W650 i KDL-W600, łączące zaawansowane rozwiązania technologiczne z unikalną ofertą serwisów internetowych i treści wideo. Z kolei modele z serii KDL-W905, wykorzystujące nowatorską, oferowaną wyłącznie przez Sony technologię TRILUMINOS Display, pojawią się w sklepach w połowie maja. Główne atuty tych urządzeń to głębia i szczegółowość obrazu oraz bogata paleta barw.
Sony stale oferuje pionierskie rozwiązania technologiczne, zapewniające żywy, bogaty obraz telewizyjny — mówi Izabela Mularczyk, TV Product Manager w Sony Polska. — Nasza tegoroczna oferta wyróżnia się innowacjami w sferze obrazu, dźwięku, jak i komfortu obsługi urządzenia. Nowością w tegorocznych telewizorach Sony jest technologia NFC, dzięki której można błyskawicznie wyświetlić na telewizorze wszystko, co widzimy na ekranie smartfona1.
Innowacyjny obraz
W ofercie na rok 2013 po raz pierwszy zastosowano system TRILUMINOS Display, dostępny w modelu W905. Rozwiązanie to odpowiada za płynne przejścia tonalne i wyświetlanie żywych kolorów, nawet trudnych do zreprodukowania odcieni czerwieni, błękitu i zieleni. Dzięki połączeniu technologii Quantum Dot2 z unikalnymi technologiami Sony, telewizor W905 wyświetla znacznie szerszy zakres barw. Gwarantuje to o wiele intensywniejsze, bardziej naturalne doznania wizualne dzięki wrażeniu większej głębi.
Model W905 charakteryzuje się również specjalną konstrukcją głośnika z długim, 120-centymetrowym kanałem akustycznym, który konstruktorzy zręcznie ukryli za ekranem. Nowe głośniki, choć niewidoczne, wyróżniają się bogactwem basu i dźwięków z dolnej części pasma. W rezultacie filmy akcji, muzyka i dialogi zyskują dodatkową dynamikę, porównywalną do osiąganej w znacznie większych głośnikach.
(Jeśli nie możesz prawidłowo zobaczyć tej wiadomości, przeczytaj ją online)
Sony
22/04/2013 10:00
Sony rozpoczyna sprzedaż telewizorów BRAVIA z oferty na 2013 r.
BRAVIA W805
Sony
Nowe telewizory posiadają szereg funkcji zapewniających obraz HD najwyższej jakości i najlepszą rozrywkę.
Sony
Sony
Sony rozpoczyna sprzedaż telewizorów BRAVIA z tegorocznej oferty, zaprezentowanej podczas styczniowych targów CES. W polskich sklepach już pojawiły się modele KDL-W805, KDL-W650 i KDL-W600, łączące zaawansowane rozwiązania technologiczne z unikalną ofertą serwisów internetowych i treści wideo. Z kolei modele z serii KDL-W905, wykorzystujące nowatorską, oferowaną wyłącznie przez Sony technologię TRILUMINOS Display, pojawią się w sklepach w połowie maja. Główne atuty tych urządzeń to głębia i szczegółowość obrazu oraz bogata paleta barw.
BRAVIA W900
Sony stale oferuje pionierskie rozwiązania technologiczne, zapewniające żywy, bogaty obraz telewizyjny — mówi Izabela Mularczyk, TV Product Manager w Sony Polska. — Nasza tegoroczna oferta wyróżnia się innowacjami w sferze obrazu, dźwięku, jak i komfortu obsługi urządzenia. Nowością w tegorocznych telewizorach Sony jest technologia NFC, dzięki której można błyskawicznie wyświetlić na telewizorze wszystko, co widzimy na ekranie smartfona1.
Innowacyjny obraz
W ofercie na rok 2013 po raz pierwszy zastosowano system TRILUMINOS Display, dostępny w modelu W905. Rozwiązanie to odpowiada za płynne przejścia tonalne i wyświetlanie żywych kolorów, nawet trudnych do zreprodukowania odcieni czerwieni, błękitu i zieleni. Dzięki połączeniu technologii Quantum Dot2 z unikalnymi technologiami Sony, telewizor W905 wyświetla znacznie szerszy zakres barw. Gwarantuje to o wiele intensywniejsze, bardziej naturalne doznania wizualne dzięki wrażeniu większej głębi.
Model W905 charakteryzuje się również specjalną konstrukcją głośnika z długim, 120-centymetrowym kanałem akustycznym, który konstruktorzy zręcznie ukryli za ekranem. Nowe głośniki, choć niewidoczne, wyróżniają się bogactwem basu i dźwięków z dolnej części pasma. W rezultacie filmy akcji, muzyka i dialogi zyskują dodatkową dynamikę, porównywalną do osiąganej w znacznie większych głośnikach.
BRAVIA W900A
Na uwagę zasługuje wzornictwo Sense of Quartz, oparte na harmonijnej równowadze ponadczasowych form geometrycznych. Monolityczny, prostokątny panel telewizora przypomina kryształ kwarcu i wygląda, jak gdyby wznosił się nad okrągłą podstawą. Łącznikiem między nimi jest inteligentny „rdzeń”, znajdujący się tuż pod logo Sony na ramce telewizora i reagujący na sygnały sterujące łagodnym, barwnym światłem.
Z telefonu na ekran telewizora
Wszystkie nowe telewizory Sony posiadają funkcję duplikacji ekranu przez łącze Wi-Fi, natomiast model W805, dostarczany z pilotem NFC, pozwala na użycie pełni możliwości funkcji One-touch (jedno dotknięcie). Wszystkie trzy serie umożliwiają ponadto przewodowe kopiowanie zawartości ekranu z wykorzystaniem standardu MHL.
Opracowany przez Sony procesor X-Reality PRO zapewnia wierną reprodukcję kolorów i niezwykłe bogactwo szczegółów w obrazach z najróżniejszych źródeł. Dla zapewnienia najlepszych wrażeń przy oglądaniu kina akcji i grach, w nowej serii W wykorzystano technologię Motionflow XR™, której zadaniem jest poprawa płynności ruchu.
Platforma Sony Entertainment Network zmienia nowe telewizory w najwyższej jakości centrum cyfrowej rozrywki, zapewniając dostęp do programów telewizyjnych VOD i serwisów internetowych, takich jak YouTube™, Twitter, Skype czy Facebook®. Wszystkie modele telewizorów BRAVIA z serii W zostały wyposażone w podświetlenie LED i moduły Wi-Fi.
1 Dotyczy smartfonów z funkcją NFC.
2 Quantum Dots to opracowana przez firmę QD Vision Inc. zaawansowana technologia emitujących światło urządzeń półprzewodnikowych, znana także pod nazwą Color IQ™. Więcej informacji na temat Color IQ™ można znaleźć pod adresem http://www.sony.net/infociq
Pełna informacja o gamie telewizorów Sony na rok 2013 została podana w komunikacie prasowym z targów CES.
Sony oferuje zintegrowany świat rozrywki łączący elektronikę użytkową, rozwiązania mobilne, muzyki, filmy, gry i Sony Entertainment Network, zajmując pozycję jednej z wiodących marek konsumenckich na świecie.
Sony jest producentem innowacyjnego sprzętu audio-wideo, przeznaczonego na rynek masowy i dla odbiorców profesjonalnych. Sony słynie ze swoich urządzeń audiowizualnych, takich jak telewizory LCD High Definition BRAVIA™, cyfrowe aparaty Cyber-shot™, kamery Handycam®, lustrzanki cyfrowe „a” (wym. alfa), Xperia™ Tablet i odtwarzacze MP3 Walkman®, jak również z komputerów osobistych VAIO™ i profesjonalnego sprzętu studyjnego HD3D.
Więcej informacji o Sony Europe można znaleźć pod adresem www.sony-europe.com. Więcej informacji o Sony Corporation: www.sony.net.
„Sony”, „WALKMAN”, „VAIO”, „Cyber-shot”, „Handycam”, „a”, „BRAVIA” i „Xperia” są zastrzeżonymi znakami handlowymi lub znakami handlowymi Sony Corporation. Wszystkie inne znaki handlowe lub zastrzeżone znaki handlowe stanowią własność odpowiednich właścicieli.