Skocz do zawartości

BAT VK-3i

Gość

BAT VK-3i gra gęstą, miodową średnicą, wymaga dobrych, srebrnych interkonektów, które wyeksponują z niej wszystko co najlepsze. BAT nie operuje najniższym basem, koncentruje się na wyższym jego podzakresie, nie jest demonem szybkości ale właśnie przez brak najniższych składowych sprawia wrażenie dobrze kontrolowanego. W stosunku do ARC LS 22

brzmienie jest mniej przezroczyste, tak jakby okryte lekką mgiełką. Kontury dźwięków są zaokrąglone a faza ataku dźwięku zmiękczona. Makrodynamika, szybkie skoki poziomu lepiej oddaje ARC, BAT koncentruje się na przybliżeniu aury, atmosfery muzycznego spektaklu. Prezentuje wokale w sposób powiększony i przybliżony do słuchacza, operuje dużymi obrazami o mało konturowym charakterze. Całościowo brzmi bardziej relaksująco i urokliwie. BAT koncentruje się na wokalu, reszta dźwięku stanowi łagodne tło, uzupełnienie prezentacji, muzyka łagodnie sączy się w tle nie do końca precyzyjnie osadzonego, ale bardzo namacalnego wokalisty. Tło dźwiękowe jest dość ciemne, scena nie zaskakuje ponadnaturalnymi rozmiarami, tylne plany sprawiają wrażenie zwężania się w kierunku środka sceny. BAT operuje dużymi plamami dźwiękowymi, instrumenty podobnie jak wokal brzmią w sposób powiększony i ocieplony. Fortepian brzmi bardziej słodko niż w rzeczywistości, ale jest to piękne i urzekające kłamstwo. Celem BATa nie jest koncentracja na technice gry czy artykulacji instrumentów tylko przekazanie emocji zawartych w muzyce. W przeciwieństwie do analitycznego ARC BAT przekazuje muzykę jako spójną całość, sprawia wrażenie bardziej homogenicznego, dokonującego syntezy dźwięku. Brzmi bardzo romantycznie, relaksująco, idealnie na długie wieczorne odsłuchy.

Plusy:
  • + + niesamowicie muzykalny, zmysłowy, ciepły, przyjemny,
  • + relaksujący dźwięk
  • + + rewelacyjna, namacalna prezentacja pełnych ciepła wokali
  • + + poczucie naturalności, braku jakiegokolwiek efekciarstwa
  • + + dobrze zaznaczona trójwymiarowość sceny
Minusy:
  • - - przybrudzenia na średnicy, wrażenie niewielkiego
  • - zamglenia i braku przejrzystości
  • - - relatywnie słaba makrodynamika i motoryka
  • - - odstępstwo od pełnej neutralności polegające na
  • - uprzywilejowaniu średnicy
  • - - minimalna szorstkość i piaszczystość sybilantów, mniejsza
  • - niż w porównywanym bezpośrednio ARC LS 22 gładkość dźwięku
Jak długo posiadasz oceniany sprzęt?: sprzęt posiadany kiedyś
Gdzie kupiłeś/aś oceniany sprzęt?: e-bay.de
Ile zapłaciłeś/aś?: 1.500 Euro
Dlaczego wybrałeś/aś ten sprzęt?: To był fantastyczny preamp na początek, prawdziwy przełom w stosunku do testowanych wcześniej pre AVM, Electrocompanieta, LUA.
Z czym porównywałeś/aś przed decyzją o zakupie?: AVM V1, Electrocompaniet ECI-4, LUA Serenada, Audio Research LS 22
Podaj zestaw w jakim używany jest oceniany sprzęt: Wadia 850 + VK-3i + Beard P35
  • Jak oceniasz sprzęt pod względem wartość/cena?:
  • Jaka jest Twoja ogólna ocena?:







×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.