Skocz do zawartości

Argos Beta

Żadne częstotliwości nie są faworyzowane. Ale może po kolei:

1)Bas- szybki, kontrolowany, nasycony barwami, z przyjemnością można śledzić pracę kontrabasisty oraz z łatwością rozróżniać jaki muzyk gra na tym instrumencie. Dla mnie szczególnie cenne, gdyż uwielbiam te olbrzymie skrzypce:) a wszystkie te zalety słychać nawet w małym pomieszczeniu!

2)Wysokie- czyste, barwne i detaliczne. Perkusja jest lekko złagodzona ale nigdy nie pozbawiona szczegółowości. Znakomicie wypadają instrumenty dęte, prawie jak na żywo.

3)Średnica- ładna barwa, dużo informacji, dobrze słychać to co dzieje się na dalszym planie, co bardzo mi odpowiada. Słucham głównie muzyki akustycznej.

4)Dynamika- najsłabsza strona kolumn ale to tylko dlatego, że pozostałe aspekty brzmienia są na bardzo wysokim poziomie. Jest jednak wystarczająca, by z zadowoleniem słuchać każdego rodzaju muzyki.

5)Przestrzeń- wiem, że jest ponadprzeciętna, byłem świadkiem demonstracji różnych efektów specjalnych (np. szczekanie psa za oknem :)) Wprawdzie dla mnie takie bajery są mniej istotne, niemniej należy to docenić. Dla kogoś innego może to być mocnym argumentem.

6)Podsumowanie:

Zrównoważony, detaliczny i nie męczący dźwięk. Bety w zależności od wzmacniacza potrafią zagrać ciepło (np. Marantz PM 64 Mk II) oraz bardziej koncertowo, naturalnie (np.Onkyo A-7090) ale zawsze jest to brzmienie przyjazne dla uszu. Tym co wyróżnia Argosa spośród konkurencji, jest połączenie dwóch wydawałoby się sprzecznych ze sobą cech: wybitnej szczegółowości i nie męczącego brzmienia, nawet przy głośnych i długich odsłuchach.

 

Najczęściej używane płyty do testów:

 

-Oleś/Jorgensmann/Oleś „Miniatures”

-Michel Portal ”Dockings”

-Gerry Hemingway “Devils Paradise”

-W.Parker&The Little Huey Creative Music Orchestra „Spontaneous”

-“What We Live”

-Miles Davis ”Live At Montreux”

-Simon Nabatov ”Perpetuum Immobile”- piano solo

-Georges Cziffra –Liszt ”Rapsodie węgierskie”

-Stanienda/Leopoldinum – Vivaldi/Telemann

- Edyta Geppert, Lora Szafran i Grzegorz Turnau

oraz trochę symfoniki a także płyta testowa „Estrada i Studio”

Plusy:
  • + masywna, odlewana z kompozytu obudowa zamknięta, o zróżnicowanej grubości ścianek, dochodzących w niektórych miejscach do 8 cm.!
Minusy:
  • - jest co dżwigać na 3 piętro :)
Jak długo posiadasz oceniany sprzęt?: od 1 miesiąca do roku
Gdzie kupiłeś/aś oceniany sprzęt?: u producenta
Ile zapłaciłeś/aś?: 5900
Dlaczego wybrałeś/aś ten sprzęt?: ze względu na brzmienie oczywiście, chociaż nie bez znaczenia było fantastyczne podejście do klienta przez firmę Argos.
Z czym porównywałeś/aś przed decyzją o zakupie?: B&W 805, ProAc Studio 100, AA Helene, jakieś stare monitory studyjne, których nazwy nie pamiętam i wiele innych, ale to już na przestrzeni dłuższego czasu.
Podaj zestaw w jakim używany jest oceniany sprzęt: Philips CD850 II, Marantz PM 64 II, Hitachi HA-5300,kable DIY
  • Jak oceniasz sprzęt pod względem wartość/cena?:
  • Jaka jest Twoja ogólna ocena?:







×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.