Brzsmienie muzykalne, płynne, niedosłowne, bez natarczywości, bez zadziorności- na pierwszym planie, gdyż wszystko to jakkby oddalone na drugi plan.
Dźwięki upłynnione- brzmienie melodyjne, rozciągnięte (bez ujmy na dynamice) Góra ładna, bardzo precyzyjna, niemęcząca, wygładzona i szczegółowa. Średnica uporządkowana, trochę szczegółów, na górze ich więcej. Zwiewność lub muzykalność: tródno jednoznacznie to zazwać bo jedno wspiera drugie, pozwala wkońcu na słuchanie muzyki bez ciągłego śledzenia i szukania szczegółów i wydźwiękó. Więcej nawet. Analiza dźwięku jest tródna- Real zmusza to relaksacyjnego słuchania muzyki a nie dźwięków. Niesamowite. Nigdy więcej nie pomyślę że kable to bujda.
W kinie domowym w stereo muzykalno ść i zwiewność jest kontrowersyjna. Może się podobać lub nie. Zależt na ile dojżały jest sam kinomaniak.
Jest nudno. Przynajmniej takie jest pierwsze wrażenie- i jak dla kogoś kto poszukuje efekciarstwa. Tak naprawdę to uwaga zwraca się na sam film a nie na dźwięki. Film na początku nie zaskakuje, nie jest dosłowny. Dźwi ęki nie wypełniają pokoju tylko scenę w której są aktorzy. Tak powinno być, to moje zdanie. Dźwięk "nie ma kopa" który niepotrzebnie odwraca naszą uwagę od samego filmu. Dynamika jest, nawałnica dźwięków w dynamicznych scenach jest. Jest tego nawet więcej i jest to podane z klasą. Tylko że toczy się to wszystko za ekranem i w samym filmie a nie w pokoju. Oglądanie filmu to wtapianie się w świat tuż za ekranem. To plus jeśli pozbędziemy się nawyku do dosłowności.
Real Cable BM 250 poprawił stereofonię. Latwiej teraz odnaleźdź żródła pozorne.
Real Cable BM 250 przedstawił dźwięk ujażmiony, uregulowany jak nifrasobliwa rzeka ale razem z tymi cechami wycofana została na drugi plan zadziorność, uderzenie i nagłoścv zdarzeń- wycofana i polepszona.
Pierwsza rola Reala w przekazie to muzykalność, ciągłośc zdarzeń, druga rola to uderzenie i jego nagłość.
W dialogach Real robi to samo co w muzyce. W pełni oddaje wymowę każdego wypowiedzianego zdania. No chyba ża naprawdę jest ono powiedziane "bezpłciowo". W muzyce zyskała muzykalność, w dialogach wymowność.