Unikalna oferta Toshiba, Gwarancja Zero Problemu, została przedłużona do końca września 2013 roku. Użytkownicy nowych laptopów kolejny raz otrzymają bezpłatną ochronę przed przypadkowymi i nieprzewidywalnymi uszkodzeniami sprzętu, kradzieżą czy utratą danych. Gwarancja dostępna jest bezpłatnie dla wszystkich laptopów kupionych od początku kwietnia 2013 roku.
“Dzięki Gwarancji Zero Problemu w ostatnim roku mieliśmy tysiące zadowolonych klientów. Po analizie ich opinii okazało się, że średni zaoszczędzony koszt naprawy wynosił 340 euro - w większości wypadków przypadkowe uszkodzenie laptopa wiązał się z jego upadkiem podczas transportu i w efekcie uszkodzeniem matrycy. We wszystkich takich sprawach klienci otrzymywali darmową naprawę lub nowe urządzenie. Spotykało się to z bardzo pozytywna reakcją klientów, postanowiliśmy więc przedłużyć tą unikalną ofertę do końca września 2013 roku” - mówi Sandor van der Ham, Dyrektor Generalny Toshiba Europe GmbH.
W ciągu 14 dni od daty nabycia sprzętu należy zarejestrować go na stronie www.toshiba.pl (lub www.noproblemguarantee.com). Po rejestracji, użytkownik nie musi już martwić się nieprzewidzianymi wydatkami. Gwarancja Zero Problemu chronić go będzie w następujących wypadkach:
a) PRZYPADKOWE USZKODZENIE sprzętu, takie jak niezamierzone upuszczenie, uderzenie czy zalanie płynem, uniemożliwiające jego poprawne funkcjonowanie - Toshiba naprawia urządzenie za darmo.
b) KRADZIEŻ sprzętu, potwierdzona odpowiednim zaświadczeniem z policji - Toshiba zapewnia nowy produkt w miejsce skradzionego.
c) UTRATA DANYCH, na przykład w wyniku fizycznego uszkodzenia, błędu oprogramowania czy ataku wirusów – Toshiba odzyskuje utracone dane i dostarcza je na nowym dysku twardym.
Warunki promocji zostały ujęte w regulaminie dostępnym na stronie internetowej firmy Toshiba. Gwarancja Zero Problemu obejmuje laptopy zakupione w terminie od 1 kwietnia do 30 września 2013 roku.