Po 6 latach obecności na rynku, akrylowe modele Thorens TD 2010 i TD 2030 będą zastąpione nowymi konstrukcjami. W pewnym sensie zmiana ta została wymuszona przez Regę, której OEM-owe wersje ramion były stosowane w „akrylach“ i kilku innych modelach Thorensa. Będące wiele lat w produkcji ramiona TP 250 i TP 300 zostały zastąpione nowymi, niestety już bez regulacji VTA. Inżynierowie Thorensa najwyraźniej nie chcieli rezygnować z tej ważnej funkcji, zrezygnowali więc z nowych wersji regowskich ramion. Decyzja nie była trudna, ponieważ Thorens od pewnego czasu ma do dyspozycji TP92 - wyjątkowo udane ramię gramofonowe własnej konstrukcji. Co prawda TP92 zostało stworzone do przełomowego tri-balance’a TD 309, ale szybko okazało się, że z powodzeniem może być stosowane w innych konstrukcjach. Tak więc nowe akrylowe Thorensy TD 2015 i TD 2035 fabrycznie będą wyposażane w ramię Thorensa TP92. Pozostanie również opcja zamontowania jednego z ramion gramofonowych SME (M2 lub 309).
Samo chassis wykonane jest z trzech różnych warstw akrylu, z czego przezroczysta jest tylko warstwa środkowa. Warstwy zewnętrzne (góra i dół) są barwione a paleta kolorów nie ogranicza się tak jak w poprzednich modelach tylko do jednego koloru błękitnego. TD 2035 oferowany będzie w kilku podstawowych barwach (czarnej, białej, czerwonej i niebieskiej), ale rozważa się też możliwość dowolnego barwienia chassis na specjalne zamówienie. W przezroczystym akrylu oferowany będzie tylko model TD 2015. Kształt chassis również uległ zmianie – przednia krawędź poprowadzona jest teraz delikatnym łukiem, co nie zmieniło faktu, że TD 2015 i TD 2035 są wciąż najbardziej „zwartymi“ gramofonami tego typu. Tak jak w poprzednikach silnik znajduje się w osobnej chromowanej obudowie, którą umieszcza się w okrągłym otworze w obrębie chassis. Napęd zasilany jest poprzez zewnętrzny moduł sterujący, który został poddany nieznacznym modyfikacjom. Gramofony Thorens TD 2015 i TD 2035 dostarczane będą z aluminiowymi talerzami o znacznej masie (ok 6,5kg w przypadku TD 2035).