• Najwyższej jakości obraz na smukłym telewizorze z ekranem Full LED
• Technologia X-Reality PRO: ostrość i naturalny wygląd każdego obrazu 2D i 3D
• Łączność z Internetem przez wbudowaną sieć Wi-Fi: dostęp do serwisów catch-up TV, filmów, koncertów, i innych materiałów
Nowe telewizory BRAVIA z serii HX95 to najbardziej zaawansowane technicznie telewizory Full HD w ofercie Sony. Ich oficjalna premiera odbyła się podczas targów IFA w Berlinie 29 sierpnia. Teraz telewizory trafiły do polskich sklepów, w tym do Sony Store w CH Arkadia w Warszawie i sieci salonów Sony Centre.
Żywy, jasny obraz
Telewizory z serii HX95 cechują się wyjątkowo jasnym, wyraźnym obrazem. Unikatowy ekran Full LED zapewnia bogatą kolorystykę, wysokie poziomy kontrastu i naturalny, realistyczny ruch w obrazie 2D i 3D, a ponadto wyróżnia się smukłym, minimalistycznym wyglądem.
Bardziej jaskrawa biel i głębsza czerń
Technologia Full LED umożliwia precyzyjne zwiększanie i zmniejszanie jasności tych diod LED umieszczonych za ekranem, które tego wymagają. W rezultacie zmniejsza się zużycie energii, lepiej widać szczegóły, a uzyskiwany kontrast jest większy niż w zwykłych telewizorach LED.
Lepszy wygląd każdego obrazu
Obraz na telewizorze HX95 autentycznie ożywa — między innymi za sprawą innowacyjnego, opracowanego przez Sony procesora obrazu X-Reality PRO, który poprawia ostrość szczegółów i wygląd ich powierzchni. Bez względu na to, czy oglądamy film z Internetu, ulubiony program telewizyjny, albo najnowszą produkcję 3D, obraz telewizora HX95 jest najwyższej jakości.
Bezprzewodowy dostęp do muzyki i filmów z Internetu
Dzięki wbudowanej sieci Wi-Fi telewizor HX95 umożliwia bezpośredni dostęp do portalu Sony Entertainment Network. Poprzez portal ten użytkownik może korzystać z bogatych treści: bezpłatnych filmów, programów na żądanie, serwisów catch-up TV (na przykład TVP.pl, ipla, TVN Player, AXN i wiele innych), przeglądarki internetowej, aplikacji – takich jak Twitter™, Facebook®, YouTube™ czy Skype™.
Modele linii HX95 dają możliwość oglądania telewizji hybrydowej (HbbTV) – czyli połączenia cyfrowej telewizji naziemnej z Internetem. Rozszerza ona możliwości dotychczasowej telewizji o treści sieciowe. Umożliwia, w trakcie oglądania programu, równoczesne korzystanie z treści internetowych skorelowanych z programem i to bez przerywania oglądanej audycji. Jest to ważny krok w kierunku telewizji interaktywnej, zapewniającej w przyszłości wręcz ingerencję widza w to, co się dzieje na ekranie.
Opływowe kształty, smukła sylwetka
Wygląd telewizora HX95 stanowi godne uzupełnienie wyświetlanego obrazu. Urządzenie jest wykonane z materiałów o wysokiej jakości i ma spokojną, minimalistyczną sylwetkę, dobrze wpisującą się w wystrój salonu. Podstawa z aluminium pozwala na umieszczenie telewizora na niskim meblu i stworzenie optymalnych warunków oglądania przez odchylenie ekranu o 6°.
BRAVIA inspiruje
Niezrównana jakość obrazu i minimalistyczne wzornictwo telewizorów serii HX95, jak również nowej, rewolucyjnej Sony BRAVIA 4K i serii HX85, zainspirowały wybitnego ilustratora Tomasza Sadurskiego do przygotowania serii grafik i ilustracji, które wydane zostały w formie drukowanego katalogu oraz stały się głównym elementem nowej aranżacji Sony Store w CH Arkadia w Warszawie.
Tomasz Sadurski o swojej pracy inspirowanej telewizorami Sony BRAVIA:
Moją inspiracją przy tworzeniu ilustracji dla nowych telewizorów Sony BRAVIA była ciekawość… Pierwsze spojrzenie, ten decydujący moment, ale też bogactwo i płynność koloru oraz kompleksowość detali. Człowiek, technologia, moda, transgresja, dynamika, globalny zeitgeist…
W mojej pracy łącze klasyczny rysunek z technologią. Rysunek to bardzo pierwotna i instynktowna forma wyrazu, a cyfryzacja otworzyła dla niego nowy wymiar. Interesują mnie hybrydy: eklektyczny język, analogowo-multimedialne kontrasty i animowane kolaże. W przesłaniu opieram się jednak na instynkcie i prostocie.
Doskonała jakość obrazu BRAVIA HX95 otwiera nowy wymiar w pracy z ekranem. Dla mnie to niezawodne narzędzie, ale i bardzo atrakcyjny obiekt.
Pobierz katalog BRAVIA autorstwa Tomasza Sadurskiego
Tomasz Sadurski to ilustrator i dyrektor artystyczny wielu przedsięwzięć. Jest autorem logo i identyfikacji wizualnej pawilonu POLSKI na Expo 2008 w Saragossie. Jego projekty zdobiły produkty czołowych firm odzieżowych, motoryzacyjnych i z elektroniki użytkowej. Publikował swoje prace na łamach Vanity Fair, Park Avenue, Tush, Elle Girl, Suddeutsche Zeitung, Fashion Magazine, FFMAG Sao Paulo, Twojego Stylu i Pani. Jest także autorem ilustracji bestsellerowych powieści Ildiko von Kuerthy „Schwerelos” i „Endlich!”. Studiował grafikę użytkową i projektowanie mody w Monachium, a następnie Media Art i scenografię teatralną na monachijskiej Akademii Sztuk Pięknych. Nauczał rysunku w Akademii Mody w Monachium i na UdK Uniwersytecie Sztuki w Berlinie. Scenografie Tomka Sadurskiego oscylują między videoartem jak w balecie „Miniatures” dla Kompanii Baletowej w Stuttgarcie, a rysunkową architekturą w przedstawieniu „Smuteczek” Teatru Dramatycznego w Warszawie – hołdzie dla Kabaretu Starszych Panów z udziałem Macieja Stuhra, Piotra Adamczyka, Tomasza Karolaka i Tomasza Kota.
Telewizory Sony BRAVIA HX95 w rozmiarach 55 i 65 cali dostępne są w Sony Store w CH Arkadia w Warszawie i sieci salonów Sony Centre.
Sony Store znajduje się na II piętrze w CH Arkadia w Warszawie, przy al. Jana Pawła II 82. Sklep czynny jest od poniedziałku do soboty w godz. 10-22, w niedziele w godz. 10-21. Nr tel.: 22 356 10 99.