Skocz do zawartości

Ramon Rey nominowana do Grammy

dskrzyp
 Udostępnij


Dzięki Pepsi polska gwiazda Ramona Rey nagrała piosenkę z udziałem światowych sław: nominowanymi do nagrody Grammy Keri Hilson i Akonem oraz dwukrotnym laureatem Grammy Soweto Gospel Choir. Piosenka i teledysk „Oh Africa”, swoją oficjalną premierę będzie mieć 31 stycznia, właśnie podczas rozdania GRAMMY Awards. Można będzie także jej wysłuchać i obejrzeć teledysk na www.grammy.com podczas Grammy Weekend – 72 godzinnej relacji z rozdania nagród.

 

"Jestem zaskoczona i ogromnie podekscytowana tym, że premiera teledysku "Oh Africa" odbędzie się w tak podniosłej atmosferze. Liczę, że przyczyni się to do dużej popularności utworu, a co za tym idzie - większej pomocy dla młodych ludzi z Afryki. Bardzo się cieszę, że Pepsi zainicjowało akcję w tak szczytnym celu i że mogłam ją wesprzeć!" – mówi o projekcie Ramona Rey.

 

“Oh Africa”, napisana przez hip hopowy duet Rock City i wyprodukowana przez Prettiboifresh łączy siły 16 ambitnych młodych artystów z całego świata, w tym międzynarodowej gwiazdy Akona oraz niesamowitej Keri Hilson. Część dochodów uzyskanych z tej prawdziwie energetycznej piosenki, która wykorzystana zostanie także w footbolowej kampanii Pepsi, przeznaczona zostanie na wsparcie ubogiej młodzieży w Afryce. Fundacja Konfidence Akona oraz inne charytatywne instytucje wskazane przez Keri Hilson i Pepsi będą uczestniczyły w dystrybucji zebranych środków.

 

Fundacja Konfidence założona została przez Akona w 2006 roku i zarządzana jest przez jego matkę, Panią Kine Gueye Thiam. To organizacja non-profit, której celem jest nagłaśnianie problemów ubogiej młodzieży z Afryki i pozyskiwanie środków finansowych, które mają wyrównać jej szanse poprzez dostęp do edukacji, rekreacji oraz opieki medycznej.

 

“Stan szpitali w Afryce sprawia, że ludzie w nich stają się jeszcze bardziej chorzy. Brakuje specjalistycznego sprzętu i odpowiedniej opieki medycznej. Nasza Konfidence Foundation stara się zapewnić ludziom dostęp do nowoczesnych urządzeń medycznych. Dążymy do modernizacji placówek edukacyjnych, by dzieci miały w nich odpowiednie warunki do nauki. Nasza Fundacja skupia się na najmłodszych, bo tylko oni mogą odmienić Afrykę.”- mówi Akon.

 

Fundacja zrealizowała już projekt na rzecz szkół w Senegalu i dostarczyła im podręczniki.

W 2010 roku organizacja pracować będzie nad stworzeniem sterylnych, mobilnych klinik, które docierać będą do najbardziej oddalonych od centrów medycznych wiosek.

 

Kliniki te realizować będą projekt badań przesiewowych i kontrolnych oraz będą szerzyć wśród ludzi wiedzę na temat sposobów zapobiegania chorobom.

 

Pani Kine Gueye Thaim wyjaśnia: “Mobilne kliniki będą w stanie dotrzeć do osób, które są chore, a nie mają dostępu do opieki medycznej, bo w wiosce, w której mieszkają nie ma lekarza, ani szpitala.”

 

Keri Hilson tak skomentowała fakt przekazywania funduszy zarobionych na piosence na cel charytatywny: „Bardzo się cieszę, że mogłam uczestniczyć w projekcie, który pomoże aż tak wielu ludziom, których nawet nie znam. To naprawdę wspaniałe uczucie.”

 

Utwór zostanie wykorzystany w futbolowej kampanii reklamowej Pepsi. Stanowić będzie także centralny punkt nowej kampanii marki “Orzeźwiaj Świat”, która zakłada motywowanie młodych ludzi do wprowadzania pozytywnych zmian w świecie, w którym żyją.

 

Szef marketingu PepsiCo International, Simon Lowden komentuje: “2010 to niezwykle ważny rok dla futbolu. Oczy całego świata skupią się na Afryce. To dlatego postanowiliśmy zainicjować projekt muzyczny, który nie tylko ucieleśni niesamowitą energię tego kontynentu, ale przede wszystkim wesprze ludzi, którzy się z niego wywodzą. Współpraca z Akonem i Keri Hilson idealnie wpisywała się w ta ideę. Jesteśmy bardzo podekscytowani singlem i mamy nadzieję, że zbierzemy dzięki niemu olbrzymią sumę pieniędzy dla tych pokrzywdzonych przez los dzieci w Afryce, które naprawdę potrzebują naszej pomocy.”

 

Akona, Panią Kine Gueye Thaim, Keri Hilson i niektórych zwycięzców, którzy wzięli udział

w nagrywaniu „Oh Africa” można obejrzeć i wysłuchać na www.grammy.com/Pepsi

 

Więcej wiadomości o piosence “Oh Africa”, teledysku i futbolowej kampanii Pepsi prezentującej najlepszych sportowców świata można uzyskać na stronie www.youtube.com/pepsifootball

w_1572413_1.jpg

 Udostępnij


Opinie użytkowników

Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia



Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • faq
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.