Witam forumowiczów.
Chciałbym się z Wami podzielić doświadczeniem dotyczącym reklamacji odtwarzacza Esoteric K-05xs. Jeżeli piszę w nieodpowiednim dziale to przepraszam ale postanowiłem przestrzec potencjalnych klientów przed zakupami od dystrybutora DSV.
Od ponad dwóch miesięcy przedmiotowy odtwarzacz znajduje się w naprawie gwarancyjnej w serwisie dystrybutora. Przez dwa miesiące pobytu sprzętu w naprawie nie skontaktował się ze mną ani sklep, serwis czy dystrybutor. Po mojej interwencji dowiedziałem się, że części są sprowadzane ale nie wiadomo kiedy będą. Wysłałem maile, że moja cierpliwość się kończy i zażądałem reklamacji z rękojmi ale gwarant się upiera , że ma prawo przedłużać termin naprawy ze względu braku części. Nie wiem jak długo to jeszcze potrwa ale zamierzam wystąpić na drogę sądową, ponieważ nie mam ani odtwarzacza ani zwrotu gotówki.