„Jedyny przedwzmacniacz gramofonowy uwalniający pełny potencjał waszego systemu winylowego”
Po latach badań w naszej firmie, i bliskiej współpracy z inżynierami dźwięku i archiwistami w BBC, Brytyjskim Archiwum Dźwięku, Instytutu Technologii Radiowej (Niemcy) i Szwedzkiego Radia opracowaliśmy przedwzmacniacz gramofonowy AMR Reference Class PH-77.
PH-77 jest jedynym źródłem winylowym, które ma wbudowany katalog 23 krzywych korekcyjnych (EQ): każda płyta winylowa może być teraz odtworzona z prawidłową korekcją. Jest też opracowana przez AMRa krzywa RIAA Direct Metal Mastering, która przywraca analogową pełnię płytom, które bez niej brzmią zbyt jasno.
W połączeniu z 8 poziomami wzmocnienia, 64 stopniami obciążenia i 3 wejściami otrzymujemy niewiarygodną elastyczność w dostosowaniu do wkładki gramofonowej, a wbudowany przetwornik analogowo-cyfrowy 24 bity/96 kHz powoduje, że PH-77 jest najlepszym przedwzmacniaczem gramofonowym jaki kiedykolwiek został wyprodukowany.
Nieortodoksyjne podejście do projektowania układów, wykorzystanie rzadkich, i wysokiej klasy komponentów pozwala PH-77 na tworzenie obrazu dźwiękowego, który jest tak niesamowicie żywy, piękny i bogaty w harmoniczne, że wydaje się, iż uczestniczymy w wydarzeniu na żywo, a słuchacz nie jest w stanie dobrać odpowiednich słów, aby opisać to niesamowite przeżycie.
Dane techniczne:
Wejścia:
• 1 x wejście Direct (bezpośrednie) z ustawialnym obciążeniem RCA
• 3 x wejścia przełączalne
Gain:
• MC Lo: 72, 66, 60, 54 dB; MM/MC Hi: 48, 42, 36, 30 dB + wyciszenie
Pasmo przenoszenia:
• ± 0,3dB od RIAA; 12 Hz do 95 kHz +0,3/-3dB
Szum 'A' ważony:
• < -145 dBV (< 0.056 uV)
Krzywe korekcyjne(Stereo):
• RIAA (krzywa dla nowych płyt stereo LP)
• Rozszerzona krzywa RIAA (z kompensacją zmian fazowych i obniżenia poziomu wysokich częstotliwości)
• RIAA DMM - (krzywa RIAA ‘Direct Metal Mastering’ nie jest krzywą standardową. Ta krzywa została opracowana prze AMR aby skorygować zbyt jasne i metaliczne brzemienie płyt nagranych w systemie DMM)
• Columbia (Columbia LP Stereo)
• Decca FFSS (Decca i London, Deutsche Grammophon, Archiv, Polygram, NAB, Philips, i Argo)
• CCIR (Europe pre ~1962, wschodnia Europa i Azja pre ~1975 eg. Amiga, Eterna, Deutsche Grammophon and Melodia)
Krzywe korekcyjne (Mono):
• RIAA (Mono, także RCA Orthophonic)
• Rozszerzona RIAA (Mono, z korekcją dla Neumann Cutter HF)
• Columbia 52 (późniejsze Columbia LP Mono)
• Columbia 48 (wczesne Columbia LP Mono)
• Columbia 38 (78rpm, Columbia Electrical post-1938)
• Decca FFRR 53 (także London Records post-1953)
• Decca FFRR 52 (także London Records 1952)
• Decca FFRR 51 (także London Records 1951)
• Decca FFRR 49 (także London Records 1949-1951)
• RCA 50 (RCA, Urania, Lyrichord)
• RCA 38 (78rpm, RCA Electrical post-1938)
• AES 51 (1951 AES Standard)
• Bartok LP
• NAB (1942 także NARTB)
• EMI (wczesne EMI Mono LP)
• CCIR 56 (Mono, Europe pre ~1962, wschodnia Europa i Azja pre ~1975)
• CCIR 53 (Europe pre- 1956)
Wybór krzywej monofonicznej przestawia automatycznie PH-77 w tryb mono.
Obciążenie: (wybierane przez użytkownika)
• MC(om): 47, 48, 50, 52, 54, 56, 58, 60, 63, 66, 69, 72, 75, 80, 85, 90, 95, 100, 110, 120, 130, 140, 160, 180, 200, 250, 300, 350, 500, 750, 1,5 k, 47 k
• MM(pF): 70, 90, 110, 130, 145, 165, 185, 200, 220, 240, 260, 280, 300, 315, 330, 350, 370, 390, 410, 430, 445, 460, 485, 500, 520, 540, 560, 580, 600, 620, 640, 680
Polaryzacja:
• nie odwracająca
Impedancja wyjściowa:
• RCA < 200 om, XLR < 400 om
Wyjścia:
• 1 x RCA, 1 x XLR, 1 x USB
Przetwornik analogowo-cyfrowy:
• 24bit/96kHz (do archiwizacji winyli na PC)
Lampy elektronowe New Old Stock (6 czyli 3 na kanał):
• EZ80 (prostownik) x Mullard ECC81/12AT7 (1 stopień wzmocnienia) x Philips 5687WB (drugi stopień wzmocnienia)
Wyświetlacz:
• Vacuum Fluorescent Display, Dot Matrix, 5 pięć stopni jasności i wyłączenie
Wymiary:
• 46cm Sz x 16cm W x 47cm G
Waga:
• 28kg (netto)
Wszelkie szczegóły dotyczące urzadzenia znajdziecie Państwa na stronach salonu Q21 - http://www.Q21.pl
Salon Q21 serdecznie zaprasza zainteresowanych do umówienia się na prezentację urządzenia szczególnie we własnym systemie audio.
Dystrybutorem produktów AMR jest Mojeaudio.