HARMAN International Industries ogłasza, że międzynarodowa supergwiazda Jennifer Lopez będzie twarzą nowej globalnej kampanii reklamowej marki Harman Kardon, której główne hasło to “Beautiful Sound”, czyli “piękny dźwięk”. W kilku krajach Europy (także w Polsce) Jennifer Lopez będzie można zobaczyć w telewizyjnych spotach reklamowych.
Nazwa marki Harman Kardon to synonim innowacji w branży audio od momentu stworzenia pierwszego amplitunera na świecie, Festival D1000, stworzonego przez Harman Kardon w 1954 roku. Od tego czasu, pasja do muzyki i siła innowacji sprawiły, że Harman Kardon stał się wiodącym producentem systemów audio klasy premium – do użytku domowego, w samochodzie, a także w ruchu. Dzisiaj Harman Kardon to światowy lider w dziedzinie wysokiej klasy systemów audio video do domu, samochodów oraz produktów multimedialnych; marka słynie z tworzenia produktów, charakteryzujących się łatwością obsługi, niezrównaną jakością, eleganckim industrialnym designem oraz najnowszą technologią. Najwyższej klasy systemy audio Harman Kardon można znaleźć w samochodach prestiżowych marek, takich jak BMW, Buick, Land Rover, Mercedes Benz, MINI, Saab oraz Subaru. Harman Kardon to jedyna marka z branży audio, której produkt jest częścią stałej ekspozycji nowojorskiego Museum of Modern Art.
“Supergwiazda Jennifer Lopez okazała się idealną osobą, by stać się globalnym ambasadorem przesłania Harman Kardon – Beautiful Sound”, powiedział Dinesh C. Paliwal, prezes firmy HARMAN. “Jennifer Lopez jest uosobieniem piękna, elegancji i stylu, a także stale zapewnia swoim fanom doznania muzyczne na wysokim poziomie. Nazwa Harman Kardon to synonim niesamowitego dźwięku i atrakcyjnego designu i jesteśmy zachwyceni, że Jennifer Lopez pomoże nam przekazywać to przesłanie.”
W pierwszym spocie reklamowym kampanii Beautiful Sound – wyreżyserowanym przez filmowca Martina Campbella, którego najbardziej znanym dziełem jest thriller Casino Royale, dwudziesty pierwszy film o przygodach Jamesa Bonda – Jennifer Lopez przedstawia systemy kina domowego z Blu-ray 3D, Harman Kardon BDS. Proste w instalacji i obsłudze, zestawy Harman Kardon BDS zaprojektowano tak, by stylowo pasowały do nowoczesnych płaskich ekranów telewizyjnych. Nowa seria Harman Kardon BDS potrafi odtworzyć muzykę, filmy z praktycznie każdego źródła, zachowując cała czystość i wierność oryginalnego materiału, otaczając słuchacza w 5.1-kanałowym dźwięku surround. Każdy system BDS automatycznie dokonuje pomiarów i kalibruje się samodzielnie, by zapewnić najlepsze możliwe brzmienie dostosowane do konkretnego środowiska akustycznego. Wszystkie systemy BDS odtwarzają płyty Blu-ray Disc i są kompatybilne z BD-Live, oferując najwyższej jakości obraz 1080p.Doskonały dźwięk i obraz mogą pochodzić z różnych źródeł takich jak telewizja, płyty Blu-ray Disc, DVD, CD, radio oraz USB, a nawet z urządzeń iPhone lub iPod za pośrednictwem stacji dokującej Harman Kardon The Bridge III.
Współpraca firmy HARMAN z Jennifer Lopez przewidziana jest na rok. Wcześniej HARMAN wystartował z kampanią promującą markę JBL “Hear the Truth”, której twarzą jest grupa Maroon 5.
Reklamę można obejrzeć pod adresem http://youtube.com/harmankardon, a już od poniedziałku 19 grudnia w polskiej telewizji TVN CNBC
każdego płaskiego telewizora, stanowią stylowe rozwiązanie dla konsumentów, dla których ważna jest wysoka jakość bez plątaniny kabli.”