W 2014 roku po raz pierwszy w ramach Audioriver zorganizowaliśmy targi mody niezależnej. Dziś projekt jest nieodłączną częścią wydarzenia i powraca w nowej formie – Fashion Nights powered by Co Jest Grane24. Przedstawiamy marki, które zaprezentują się na targach podczas dwóch festiwalowych nocy na plaży.
Fashion Nights to kontynuacja projektu Fashion Day z poprzednich edycji. Tym razem spotkamy jednak modę w sercu samego festiwalu, czyli na płockiej plaży. Strefa Audioriver Fashion Nights powered by Co Jest Grane24 będzie otwarta dla gości festiwalu w piątek 29 lipca i sobotę 30 lipca od godziny 18:00 do godziny 00:00. Wybrane zostały młode polskie marki oraz startupy, które pojawią się na festiwalu w ramach projektu. Nie zabraknie także dodatkowych atrakcji.
Właściwie co roku staramy się jakoś rozwijać formułę festiwalu – uatrakcyjniać ją i reagować na potrzeby naszej publiczności. Dzięki projektowi Fashion Nights możemy swobodnie mówić już nie tylko o muzyce, ale i modzie i kulturze. W tej strefie chcemy też mocniej skupić się na naszych odbiorcach – lepiej ich poznać i pokazać światu.
Głównym elementem strefy będą oczywiście marki modowe, których listę właśnie poznaliśmy. Wśród wystawców biorących udział w projekcie znajdziemy marki B.Lu oraz Patiflora, które słyną z bajkowych festiwalowych wianków i opasek. Nie zabraknie biżuterii od Golden Dust, Szarejko oraz Sigil Jewels. Pojawi się także popularna w ostatnim czasie marka Cardio Bunny. Swoje kolekcje zaprezentują Kosowska i AGATA BIREK. Live Heroes oraz Icon pokażą siłę personalizowanych ubrań oraz dodatków. Na festiwal wróci Alkopoligamia.com. Na plaży znajdziemy również kolorowe dodatki od Cherrish, Lootbag i DISKO by Zuza. Z kolei dla największych fanów festiwalu przygotowaliśmy punkt, gdzie będzie można znaleźć ubrania z metką Audioriver.
Będzie też coś zupełnie nowego: wspólna akcja magazynu „K Mag” i organizatorów festiwalu. Przez dwa dni nasi łowcy, dziennikarze i fotografowie związani z tym pismem, będą szukali ciekawych festiwalowych osobowości. Najciekawsze zdjęcia trafią na ekrany głównej sceny Audioriver, a niektóre także do magazynu i na stronę www.k-mag.pl. Pokażemy w ten sposób to, co na festiwalu jest równie ważne, jak muzyka – ludzie tworzący tę magiczną atmosferę.