„To dźwięk nasycony, barwny, bliski, a jednocześnie intymny, komfortowy, relaksujący. Tak tłumaczę znaczenie 'przyjemności' w kontakcie z LS3/5A, chociaż dla purystów rozczarowujące będzie stwierdzenie jakiegokolwiek 'zafałszowania'. Średnica jest podbarwiona, ale całościowo odbiera się dźwięk jako zrównoważony, harmonijny i naturalny.”
„Jednoznacznym atutem jest stereofonia, szeroka, głęboka i czytelna. Muzyka jest 'wyzwolona', żywa, esencjonalna. Żadne podbarwienia nie poprawiają precyzji i przejrzystości, ale specyfika LS3/5A nie przeszkadza w słuchaniu muzyki, a może nawet dodaje uroku. Muzyka płynie, pulsuje, rozkwita jak mały piękny bukiet.”
„Wyeksponowany zakres 1–2 kHz to średnica grająca żywo i blisko, choć zapewne nie tylko z tego powodu. Niższy poziom w zakresie 3–10 kHz zapobiegnie rozjaśnieniu, natomiast nieco wyższy w najwyższej oktawie zapewni 'oddech'. Osłabienie okolic 500 Hz teoretycznie odchudzi wokale, ale wzmocnienie 'wyższego basu' w okolicach 120 Hz przywraca balans.”
„Słuchając LS3/5A, od razu słychać ich esencję – delikatny, harmonijny dźwięk z podkreśleniem średnicy, który emanuje spokojem i równowagą. Nie brakuje im subtelnych detali, które sprawiają, że dźwięk jest pełen życia, a jednocześnie pozbawiony nadmiernej ostrości, co czyni je przyjemnymi w odbiorze na dłuższą metę.”
„Mimo że LS3/5A mają ograniczone rozciągnięcie w zakresie basu, są w stanie stworzyć poczucie pełni dźwięku dzięki unikalnej charakterystyce wyższego basu. Muzyka brzmi przestrzennie, z dobrą lokalizacją źródeł dźwięku, co daje wrażenie obecności wykonawcy w pomieszczeniu. To sprzęt, który mimo swoich ograniczeń potrafi zachwycić audiofilów jakością i charakterem brzmienia.”