Sklep.RMS.pl awansuje do czołówki sklepów w Polsce!
Sklep.RMS.pl po raz drugi z rzędu trafił do rankingu najlepszych sklepów internetowych w kraju. W ubiegłym roku sklep.RMS.pl jako jedyny z branży hi-fi trafił do pierwszej piętnastki najlepszych sklepów internetowych w kategorii "Młode wilki".
W tym roku sklep.RMS.pl zanotował podwójny awans. Po pierwsze trafił do wyższej kategorii "sklepów średniej wielkości". Awans ten jest tym bardziej znaczący, że Opineo.pl zaostrzyło sposób tworzenia rankingu rezygnując z podziału na kategorie tematyczne i skróciło listę 45. sklepów do 15., tym samym zostawiając na boisku tylko najlepszych graczy w swojej lidze.
Sklep.RMS.pl jest jedynym w zestawieniu branżowym sklepem specjalistycznym z lokalnym salonem, sprzedającym sprzęt hi-fi wyłącznie wysokiej jakości, a przy tym oferujący wysokiej klasy usługi instalacyjne audio-video. Kwalifikacja sklepu.RMS.pl do konkursu była możliwa dzięki spełnieniu poniższych warunków:
- odpowiednio wysoka ilość komentarzy, co jest bezpośrednią pochodną znaczącej ilości realizowanych zamówień (minimum tysiąc komentarzy dla kategorii sklepów średniej wielkości)
- niezależne oceny klientów sklepu na odpowiednio wysokim poziomie – średnia ocen sklepu RMS.pl z roku 2014 wynosi 9.2 punktów na 10 możliwych.
Jak powstaje ranking? Ranking tworzony jest na podstawie wyłącznie potwierdzonych i zaufanych opinii klientów, którzy zakupili sprzęt w sklepie RMS.pl - dba o to niezależny system portalu Opineo.pl. Klient wyraża swoją opinię dopiero po otrzymaniu oraz przetestowaniu produktu, stąd ranking uchodzi za najbardziej miarodajny i rzetelny wskaźnik faktycznej jakości obsługi oferowanej przez polskie sklepy internetowe.
Metodologia
Ranking Opineo.pl opiera się na potransakcyjnych opiniach konsumenckich, czyli opiniach, wystawionych przez klientów sklepów internetowych po dokonanych zakupach. Spośród tysięcy e-sklepów branych pod uwagę, do finału zakwalifikowało się blisko 250 spełniających najwyższe kryteria obsługi klienta.
Całkowita liczba komentarzy na portalu Opineo.pl przekroczyła liczbę 5.7 miliona, stąd uchodzi on za najbardziej reprezentatywny w polskim handlu internetowym.