.png.2fedbaeed142d9ffa7ad27f243687120.png)
Typ sprzętu: Wzmacniacze Stereo
Producent: NAD
Model: 306
(3.67/5 na podstawie 3 opinii)
Jak długo posiadasz oceniany sprzęt?: od 1 miesiąca do roku
Dlaczego wybrałeś/aś ten sprzęt?: Z ciekawości.
Podaj zestaw w jakim używany jest oceniany sprzęt: Kolumny jbl xti 80 rozne zródła
Wzmacniacz jak za te pieniądze bardzo dobry , moim zdaniem słabe pre
a podłączenie pod końcówkę daje rewelacyjne efekty
Ma się wrażenie że można było odczytać zamysł realizatorski
Chyba integra c352 jako całosc gra lepiej
Co najmniej o klasę
Ale końcówka w 306 gra o klasę lepiej od końcówki młodszego brata
Jak długo posiadasz oceniany sprzęt?: ponad rok
Dlaczego wybrałeś/aś ten sprzęt?: Ogolne brzmienie zupelnie inne of japonskich konstrukcji
Podaj zestaw w jakim używany jest oceniany sprzęt: Nad 5000 monitor series, Yamaha s2700 , okablowanie chord , glosniki quadral quintas 5000 Ii F
Bardzo dowry neutralny wzmak choc trudny do upolowania Bardzo wiernie oddaje zap is plyt,nawet na plytach testowych nic do zarzucenia Niesamowità poprawe dzwieku robi zastosowanie zamiast firmowych zworek,interkonektu takiego samego jak uzytego do polaczenia lub przynajmniej przyzwoitej jakosci Do dais wart kupienia
Jak długo posiadasz oceniany sprzęt?: od 1 miesiąca do roku
Dlaczego wybrałeś/aś ten sprzęt?:
Podobno kiedyś NAD robił sprzęt, który cenowo był jeszcze budżetowy ale mial aspiracje do wyższej półki.
Chciałem sprawdzić czy to prawda
Z czym porównywałeś/aś przed decyzją o zakupie?: Yamaha z podobnych lat.
Podaj zestaw w jakim używany jest oceniany sprzęt: Moje własne DIY
Gra znakomicie. Nietrwały.
Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe.
Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.
Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.
Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.