Typ sprzętu: Kable Głośnikowe
Producent: Cordial
Model: CLS 440
(3.5/5 na podstawie 2 opinii)
Jak długo posiadasz oceniany sprzęt?: krócej niż 1 miesiąc
Gdzie kupiłeś/aś oceniany sprzęt?: przez konsbud dali mi nr do jakiegoś sklepu w warszawie
Ile zapłaciłeś/aś?: 21 za metr plus konfekcja (8 bananów zakonfekcjoowanych)
Dlaczego wybrałeś/aś ten sprzęt?: dzięki temu forum tak go wychwalali że musiałem go sprawdzić pozatym potrzebowałem niedrogiego kabelka do biwire
Z czym porównywałeś/aś przed decyzją o zakupie?: poprzednio sonic link ast200 i porownanie ze zwykłym kablem głośnikowym
Podaj zestaw w jakim używany jest oceniany sprzęt: yamaha ax496, avance epsilo910 mk2, odtwarzacz dvd lg (tymczasowo) profigold pga 4201
super kabelek naprawde i pod względem wyglądu i podwzgledem dzwieku. System zaczął grać żywiej jakby głośniej z większą przestrzenią. co tu pisać polecam spróbować.
Jak długo posiadasz oceniany sprzęt?: od 1 miesiąca do roku
Gdzie kupiłeś/aś oceniany sprzęt?: Konsbud audio
Ile zapłaciłeś/aś?: ok.20zł za mb
Z czym porównywałeś/aś przed decyzją o zakupie?: Kupiłem w ciemno.
Podaj zestaw w jakim używany jest oceniany sprzęt: Wzmacniacze: Exposure 2010, NAD C300, Bow Technologies Wazoo. Kolumny: EPOS ES-14. Źródła: Pioneer DV535 + AudioAlchemy DAC Man, Denon DCD-835 (tuning LC-Audio). Interkonekty: IXOS 103, Tara Labs (intergalna część DAC-a AudioAlchemy), analogowy Cordial DI
Przewody głośnikowe do bi-wiringu / bi-amplingu z miedzi OFC, czterożyłowe (4x4,0mm2), w ciężkiej izolacji. Kupiłem jako alternatywne dla moich IXOS 6002. Nie słuchałem ich przed zakupem. Kierowałem się dobrymi doświadczeniami z innymi przewodami tej formy (zrobiłem kilka interkonektów analogowych i cyfrowych).
CLS 440 to nie są przewody uniwersalne. Ze słabym wzmacniaczem potrafią zupełnie zamulić brzmienie. Porażką skończył się odsłuch z NAD C300.
Z mocniejszym wzmacniaczem (Bow Technologies Wazoo, Exposure 2010) pokazały dobrą kontrolę basu (co może być - według mnie - mylnie interpretowane jako osłabienie basu). Średnica była poprawna. Natomiast tony wysokie nie rozbrzmiewają bogactwem szczegółów, i to jest główne ograniczenie tych kabli. Ale dźwięk staje się przez to łagodniejszy i troszkę cieplejszy. Powoduje to jednak zmniejszenie przejrzystości brzmienia. Sądzę, że efektem tego jest również gorsza przestrzenność.
Próbowałem połączenia tylko „połową” kabla, czyli w konfiguracji 2x4,0mm2 (jak CLS 240). W kolumnach jako zwór użyłem „srebrzanki”, zrezygnowałem z połączeń oryginalnymi mosiężnymi blaszkami). Spowodowało to poprawę przestrzenności brzmienia i pewne jego rozjaśnienie w stosunku do konfiguracji wyjściowej.
CLS 440 pozostał jako zapasowy, ewentualnie do porónań, nie został wpięty na stałe do mojego systemu.
Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe.
Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.
Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.
Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.