Typ sprzętu: Kable Głośnikowe
Producent: Transparent Cable
Model: MusicWave Reference
(5/5 na podstawie 1 opinii)
Jak długo posiadasz oceniany sprzęt?: krócej niż 1 miesiąc
Gdzie kupiłeś/aś oceniany sprzęt?: Kabel testowy.
Ile zapłaciłeś/aś?: Kabel testowy.
Dlaczego wybrałeś/aś ten sprzęt?: Kabel testowy.
Z czym porównywałeś/aś przed decyzją o zakupie?: AQ Volcano, AQ CV-4, Transparent MusicWave Ultra
Podaj zestaw w jakim używany jest oceniany sprzęt: transport - Theta Data Basic II DAC - Theta DS Pro Generation Va pre amp - Krell KRC-3 power amp - Bel Canto eVo 4 mk II kolumny - ESA Ostinato2 kondycjoner - PS Audio Power Plant P-300 Multi Wave II
Ogólnie kabel jest na pewno lepszy od Ultra - nie ma tak wycofanej góry i ma zdecydowanie lepszą rozdzielczość. Do tego dochodzi jeszcze lepsza stereofonia.
Prezentacja basu i średnicy jest na podobnym, tzn. bardzo wyśrubowanym poziomie. Nie wahał bym się tu nawet użyc określenia state-of-the-art.
Czy jest to zatem kabel idealny ? Niestety nie.
W opisie Ultra narzekałem na słabą rozdzielczość tego kabla. Reference jest tu o klasę lepszy, ALE w dalszym ciągu sporo słabszy niż konkurencja.
I nie mówie tu bynajmniej o innych kablach wynalazkach w zakresie 5.000zł/1mb. Problem w tym, że nawet mój poczciwy CV-4 ma lepsza rozdzielczość ... a kosztuje on tylko 1000zł za 2x2m za wersję konfekcjonowaną.
Oczywiśce nie oznacza to, że wolałem CV-4 od Referenca - CV-4 to niewątpliwie kabel z dużo niższej ligi. Ale kupując zestaw kabli za 22.000zł oczekiwał bym że bedzie lepszy pod KAŻDYM względem od wszystkich kabli jakie do tej pory słyszałem. A tak niestety nie jest.
Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe.
Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.
Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.
Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.