Skocz do zawartości
IGNORED

Beyerdynamic dt 770 pro 250ohm + Topping dx3 pro+

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Potrzebuję pomocy w doborze najlepiej chyba integry pod słuchawki gdyż jestem laikiem.

Pierwsze pytanie czy taki topping nie będzie overkillem dla dt 770 pro 250ohm? Czy nie wybrać na przykład czegoś do 500 600zl przy okazji zaoszczędzając niepotrzebnie wydane pieniądze?

Ewentualnie jakieś równie świetne zamienniki jeśli chodzi o słuchawki?

(Załóżmy w podobnej kwocie gdzies do 700zł)

Głównie grywam sobie w gry w formie odpoczynku, z tego tego 770ki są ok bo są zamknięte,

Lubię sobie również czasem posłuchać wybiórczo .flac'a.

Prywatnie też  od czasu do czasu montuję materiały z wakacji.

Dziękuję za każdą radę.

1. 

W dniu 4.02.2025 o 13:22, Payonk napisał:

Ewentualnie jakieś równie świetne zamienniki jeśli chodzi o słuchawki?

(Załóżmy w podobnej kwocie gdzies do 700zł)

Właśnie kupiłem Hifiman Sundara (z zamkninetym tyłem) Są wg mnie lepsze od dt 770 250 Ohm (posiadam je). Ja już nie słyszę powyżej 14kHz i ewentualnie jasna góra nie przeszkadza mnie.

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

2.

W dniu 4.02.2025 o 13:22, Payonk napisał:

czy taki topping nie będzie overkillem

Posiadam Topping dx3 pro+(już drugiego)  i oczywiście chwalę go sobie za jakość dźwięku. Nie chwalę go za jakość produkcji- pierwszy zepsuł mi się na gwarancji i tu chwalę sprzedawcę na A.... - wymienił mi na nowy.

Może on być przedwzmacniaczem z wejściem USB na DAC - lepszej jakości nie będziesz miał.

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez piramidon

JAK FACET Z DWIEMA ZDROWYMI NERKAMI MOŻE NIE MIEĆ KASY NA AUDIOFILSKIE KABLE

TROLLE -istnieli zawsze, a przed wynalezieniem internetu wyżywali się na ścianach publicznych klozetów.

W dniu 9.02.2025 o 12:42, piramidon napisał:

1.