Skocz do zawartości

Odsłuchy Audio w Salonie RMS.pl - 19 Listopad


Odsłuchy w salonie RMS.pl - 19 listopada 2010

 

Odsłuchy Listopad 2010

termin: 19.11.2010, Piątek.

godzina: 17.00

miejsce: Handlowa 7, Białystok.

Wstęp: wolny.

 

Tematem odsłuchów będzie porównanie przetworników cyfrowo-analogowych:

Arcam rDac

http://sklep.rms.pl/index.php?p6718,arcam-rdac-zewnetrzny-konwerter-cyfrowo-analogowy-dac

 

Styleaudio Ruby 2

http://sklep.rms.pl/index.php?p6996,styleaudio-ruby-2-mini-dac-przetwornik-cyfrowo-analogowy-z-usb-d-a

 

Cambridge Audio DACMAGIC

http://sklep.rms.pl/index.php?p4012,cambridge-audio-dacmagic-przetwornik-dac-cyfrowo-analogowy-d-a

 

 

Zachęcamy do przyniesienia referencyjnych nagrań w postaci plików cyfrowych FLAC.

 

 

Prosimy o potwierdzenia przybycia na adres [email protected]

 

termin: 19.11.2010, Piątek.

godzina: 17.00

miejsce: Handlowa 7, Białystok.

Wstęp: wolny.


Opinie użytkowników

Rekomendowane komentarze

Tematem odsłuchów było porównanie przetworników cyfrowo-analogowe:

 

- StyleAudio Ruby 2

- Cambridge Audio DACMAGIC

Zarówno Ruby 2 jak i DACMAGIC zostały podpięte do komputera stacjonarnego z pomocą kabla USB 2.0

 

 

oraz prezentacja zestawu Arcam:

- odtwarzacz CD FMJ CD17

- wzmacniacz stereo FMJ A38

 

Do odsłuchów DACów użyliśmy Arcama FMJ A38 oraz sprawdzonego wcześniej zestawu czyli kolumn Dali Ikon 6 MK2, interkonektów Ultralink Discovery oraz kabli głośnikowych Xindak FS-2.

 

Odsłuchy rozpoczęliśmy od przesłuchania kilku nagrań w plikach FLAC. Na pierwszy ogień poszedł znakomity album dwóch legend bluesa - Erica Claptona i JJ Cale'a - Road to Escondido. Skorzystaliśmy z utworów Hard to Thrill oraz Don't Cry Sister. Następnie przeszliśmy do referencyjnych nagrań z albumu Closer to the Music vol 1 wytwórni StockFisch: Steve Strauss - Mr Bones oraz Allan Taylor - The Beat Hotel. W przypadku obu albumów publiczność zapytana o lepszy DAC wskazała na Cambridge Audio, argumentując, że wykazuje się większą spójnością sceny i dynamiką. StyleAudio Ruby 2 zagrał z kolei ciszej i delikatniej, łagodniej pokazując mocne akcenty instrumentalne oraz wokalne. Przeszliśmy do albumu Time Leszka Możdżera i dwóch utworów: skocznego Easy Money oraz kołyszącego Smells Like Teen Spirit. Oba wykazały dużą czułość na detale i ciekawą, ciepłą prezentację muzyki akustycznej przez Ruby 2 oraz bardzo dobrą budowę scenę w wykonaniu Cambridge'a w czym pomagała bardzo dobra rozdzielczość odtwarzanego dźwięku. Don't Misunderstand Me w wykonaniu Claire Martin na DACMAGICu pokazał pewną i otwartą prezencję instrumentów oraz mocny dobrze zlokalizowany wokal. StyleAudio pokazał utwór w zupełnie odmienny sposób - niespieszny, przymknięty, wymagający tym samym większego wsłuchiwania się.

Na życzenie publiczności porównaliśmy oba przetworniki w utworach: Metallica - Enter Sandman, Peter Gabriel - Mirrorball i Listening Wind oraz klasykach Bacha - między innymi Toccata and Fugue in D minor. Cambridge po raz kolejny zaprezentował znaną z innych produktów Brytyjczyków neutralność i jasność przekazu, ponadprzeciętną dynamikę przy zachowaniu szerokiej rozdzielczości, która zbudowała bogatą i ciekawą scenę muzyczną.

 

Następnie przeszliśmy do prezentacji zestawu Arcama FMJ CD17 i A38. Stereo od Arcama zagrało wraz z Dali Ikonami 6 MK2 znakomicie. System wykazał się potężną głębią brzmienia, mięsistą otwartą średnicą oraz niesamowitą dynamiką. Detaliczność połączona z bezpośredniością przekazu i bajecznie szczegółową sceną niezależnie od słuchanych utworów zrobiły bardzo duże wrażenie na publiczności. CD Arcama zagrał dużo ciekawiej od Cambridge, co jest całkowicie uzasadnione różnicami ceny pomiędzy dwoma urządzeniami. Jednak w przypadku kompletowania zestawu w podobnej kwocie cena gra drugorzędną rolę, stąd zdecydowanie polecamy łączyć produkty stereo od Arcama w kompletne zestawy. Cambridge DACMAGICa polecamy osobom, które szukają energicznego, pewnego siebie i jasnego brzmienia, zaś Ruby 2 to dobry wybór dla osób, które lubią wysmakowanie i detale, cenią sobie miejsce na biurku ale chcą mieć przy tym DAC wyposażony w wyjście słuchawkowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tematem odsłuchów było porównanie przetworników cyfrowo-analogowe:

 

- StyleAudio Ruby 2

- Cambridge Audio DACMAGIC

Zarówno Ruby 2 jak i DACMAGIC zostały podpięte do komputera stacjonarnego z pomocą kabla USB 2.0

 

 

oraz prezentacja zestawu Arcam:

- odtwarzacz CD FMJ CD17

- wzmacniacz stereo FMJ A38

 

Do odsłuchów DACów użyliśmy Arcama FMJ A38 oraz sprawdzonego wcześniej zestawu czyli kolumn Dali Ikon 6 MK2, interkonektów Ultralink Discovery oraz kabli głośnikowych Xindak FS-2.

 

Odsłuchy rozpoczęliśmy od przesłuchania kilku nagrań w plikach FLAC. Na pierwszy ogień poszedł znakomity album dwóch legend bluesa - Erica Claptona i JJ Cale'a - Road to Escondido. Skorzystaliśmy z utworów Hard to Thrill oraz Don't Cry Sister. Następnie przeszliśmy do referencyjnych nagrań z albumu Closer to the Music vol 1 wytwórni StockFisch: Steve Strauss - Mr Bones oraz Allan Taylor - The Beat Hotel. W przypadku obu albumów publiczność zapytana o lepszy DAC wskazała na Cambridge Audio, argumentując, że wykazuje się większą spójnością sceny i dynamiką. StyleAudio Ruby 2 zagrał z kolei ciszej i delikatniej, łagodniej pokazując mocne akcenty instrumentalne oraz wokalne. Przeszliśmy do albumu Time Leszka Możdżera i dwóch utworów: skocznego Easy Money oraz kołyszącego Smells Like Teen Spirit. Oba wykazały dużą czułość na detale i ciekawą, ciepłą prezentację muzyki akustycznej przez Ruby 2 oraz bardzo dobrą budowę scenę w wykonaniu Cambridge'a w czym pomagała bardzo dobra rozdzielczość odtwarzanego dźwięku. Don't Misunderstand Me w wykonaniu Claire Martin na DACMAGICu pokazał pewną i otwartą prezencję instrumentów oraz mocny dobrze zlokalizowany wokal. StyleAudio pokazał utwór w zupełnie odmienny sposób - niespieszny, przymknięty, wymagający tym samym większego wsłuchiwania się.

Na życzenie publiczności porównaliśmy oba przetworniki w utworach: Metallica - Enter Sandman, Peter Gabriel - Mirrorball i Listening Wind oraz klasykach Bacha - między innymi Toccata and Fugue in D minor. Cambridge po raz kolejny zaprezentował znaną z innych produktów Brytyjczyków neutralność i jasność przekazu, ponadprzeciętną dynamikę przy zachowaniu szerokiej rozdzielczości, która zbudowała bogatą i ciekawą scenę muzyczną.

 

Następnie przeszliśmy do prezentacji zestawu Arcama FMJ CD17 i A38. Stereo od Arcama zagrało wraz z Dali Ikonami 6 MK2 znakomicie. System wykazał się potężną głębią brzmienia, mięsistą otwartą średnicą oraz niesamowitą dynamiką. Detaliczność połączona z bezpośredniością przekazu i bajecznie szczegółową sceną niezależnie od słuchanych utworów zrobiły bardzo duże wrażenie na publiczności. CD Arcama zagrał dużo ciekawiej od Cambridge, co jest całkowicie uzasadnione różnicami ceny pomiędzy dwoma urządzeniami. Jednak w przypadku kompletowania zestawu w podobnej kwocie cena gra drugorzędną rolę, stąd zdecydowanie polecamy łączyć produkty stereo od Arcama w kompletne zestawy. Cambridge DACMAGICa polecamy osobom, które szukają energicznego, pewnego siebie i jasnego brzmienia, zaś Ruby 2 to dobry wybór dla osób, które lubią wysmakowanie i detale, cenią sobie miejsce na biurku ale chcą mieć przy tym DAC wyposażony w wyjście słuchawkowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tematem odsłuchów było porównanie przetworników cyfrowo-analogowe:

 

- StyleAudio Ruby 2

- Cambridge Audio DACMAGIC

Zarówno Ruby 2 jak i DACMAGIC zostały podpięte do komputera stacjonarnego z pomocą kabla USB 2.0

 

 

oraz prezentacja zestawu Arcam:

- odtwarzacz CD FMJ CD17

- wzmacniacz stereo FMJ A38

 

Do odsłuchów DACów użyliśmy Arcama FMJ A38 oraz sprawdzonego wcześniej zestawu czyli kolumn Dali Ikon 6 MK2, interkonektów Ultralink Discovery oraz kabli głośnikowych Xindak FS-2.

 

Odsłuchy rozpoczęliśmy od przesłuchania kilku nagrań w plikach FLAC. Na pierwszy ogień poszedł znakomity album dwóch legend bluesa - Erica Claptona i JJ Cale'a - Road to Escondido. Skorzystaliśmy z utworów Hard to Thrill oraz Don't Cry Sister. Następnie przeszliśmy do referencyjnych nagrań z albumu Closer to the Music vol 1 wytwórni StockFisch: Steve Strauss - Mr Bones oraz Allan Taylor - The Beat Hotel. W przypadku obu albumów publiczność zapytana o lepszy DAC wskazała na Cambridge Audio, argumentując, że wykazuje się większą spójnością sceny i dynamiką. StyleAudio Ruby 2 zagrał z kolei ciszej i delikatniej, łagodniej pokazując mocne akcenty instrumentalne oraz wokalne. Przeszliśmy do albumu Time Leszka Możdżera i dwóch utworów: skocznego Easy Money oraz kołyszącego Smells Like Teen Spirit. Oba wykazały dużą czułość na detale i ciekawą, ciepłą prezentację muzyki akustycznej przez Ruby 2 oraz bardzo dobrą budowę scenę w wykonaniu Cambridge'a w czym pomagała bardzo dobra rozdzielczość odtwarzanego dźwięku. Don't Misunderstand Me w wykonaniu Claire Martin na DACMAGICu pokazał pewną i otwartą prezencję instrumentów oraz mocny dobrze zlokalizowany wokal. StyleAudio pokazał utwór w zupełnie odmienny sposób - niespieszny, przymknięty, wymagający tym samym większego wsłuchiwania się.

Na życzenie publiczności porównaliśmy oba przetworniki w utworach: Metallica - Enter Sandman, Peter Gabriel - Mirrorball i Listening Wind oraz klasykach Bacha - między innymi Toccata and Fugue in D minor. Cambridge po raz kolejny zaprezentował znaną z innych produktów Brytyjczyków neutralność i jasność przekazu, ponadprzeciętną dynamikę przy zachowaniu szerokiej rozdzielczości, która zbudowała bogatą i ciekawą scenę muzyczną.

 

Następnie przeszliśmy do prezentacji zestawu Arcama FMJ CD17 i A38. Stereo od Arcama zagrało wraz z Dali Ikonami 6 MK2 znakomicie. System wykazał się potężną głębią brzmienia, mięsistą otwartą średnicą oraz niesamowitą dynamiką. Detaliczność połączona z bezpośredniością przekazu i bajecznie szczegółową sceną niezależnie od słuchanych utworów zrobiły bardzo duże wrażenie na publiczności. CD Arcama zagrał dużo ciekawiej od Cambridge, co jest całkowicie uzasadnione różnicami ceny pomiędzy dwoma urządzeniami. Jednak w przypadku kompletowania zestawu w podobnej kwocie cena gra drugorzędną rolę, stąd zdecydowanie polecamy łączyć produkty stereo od Arcama w kompletne zestawy. Cambridge DACMAGICa polecamy osobom, które szukają energicznego, pewnego siebie i jasnego brzmienia, zaś Ruby 2 to dobry wybór dla osób, które lubią wysmakowanie i detale, cenią sobie miejsce na biurku ale chcą mieć przy tym DAC wyposażony w wyjście słuchawkowe.

 

Przydało by sie jeszcze zrobić porównanie z jakąś lepszą kartą dźwiękową tupu asus xonar st.

Czy jest możliwość wypożyczenia jakiegoś daca do odsłuchu za kaucją?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tematem odsłuchów było porównanie przetworników cyfrowo-analogowe:

 

- StyleAudio Ruby 2

- Cambridge Audio DACMAGIC

Zarówno Ruby 2 jak i DACMAGIC zostały podpięte do komputera stacjonarnego z pomocą kabla USB 2.0

 

 

oraz prezentacja zestawu Arcam:

- odtwarzacz CD FMJ CD17

- wzmacniacz stereo FMJ A38

 

Do odsłuchów DACów użyliśmy Arcama FMJ A38 oraz sprawdzonego wcześniej zestawu czyli kolumn Dali Ikon 6 MK2, interkonektów Ultralink Discovery oraz kabli głośnikowych Xindak FS-2.

 

Odsłuchy rozpoczęliśmy od przesłuchania kilku nagrań w plikach FLAC. Na pierwszy ogień poszedł znakomity album dwóch legend bluesa - Erica Claptona i JJ Cale'a - Road to Escondido. Skorzystaliśmy z utworów Hard to Thrill oraz Don't Cry Sister. Następnie przeszliśmy do referencyjnych nagrań z albumu Closer to the Music vol 1 wytwórni StockFisch: Steve Strauss - Mr Bones oraz Allan Taylor - The Beat Hotel. W przypadku obu albumów publiczność zapytana o lepszy DAC wskazała na Cambridge Audio, argumentując, że wykazuje się większą spójnością sceny i dynamiką. StyleAudio Ruby 2 zagrał z kolei ciszej i delikatniej, łagodniej pokazując mocne akcenty instrumentalne oraz wokalne. Przeszliśmy do albumu Time Leszka Możdżera i dwóch utworów: skocznego Easy Money oraz kołyszącego Smells Like Teen Spirit. Oba wykazały dużą czułość na detale i ciekawą, ciepłą prezentację muzyki akustycznej przez Ruby 2 oraz bardzo dobrą budowę scenę w wykonaniu Cambridge'a w czym pomagała bardzo dobra rozdzielczość odtwarzanego dźwięku. Don't Misunderstand Me w wykonaniu Claire Martin na DACMAGICu pokazał pewną i otwartą prezencję instrumentów oraz mocny dobrze zlokalizowany wokal. StyleAudio pokazał utwór w zupełnie odmienny sposób - niespieszny, przymknięty, wymagający tym samym większego wsłuchiwania się.

Na życzenie publiczności porównaliśmy oba przetworniki w utworach: Metallica - Enter Sandman, Peter Gabriel - Mirrorball i Listening Wind oraz klasykach Bacha - między innymi Toccata and Fugue in D minor. Cambridge po raz kolejny zaprezentował znaną z innych produktów Brytyjczyków neutralność i jasność przekazu, ponadprzeciętną dynamikę przy zachowaniu szerokiej rozdzielczości, która zbudowała bogatą i ciekawą scenę muzyczną.

 

Następnie przeszliśmy do prezentacji zestawu Arcama FMJ CD17 i A38. Stereo od Arcama zagrało wraz z Dali Ikonami 6 MK2 znakomicie. System wykazał się potężną głębią brzmienia, mięsistą otwartą średnicą oraz niesamowitą dynamiką. Detaliczność połączona z bezpośredniością przekazu i bajecznie szczegółową sceną niezależnie od słuchanych utworów zrobiły bardzo duże wrażenie na publiczności. CD Arcama zagrał dużo ciekawiej od Cambridge, co jest całkowicie uzasadnione różnicami ceny pomiędzy dwoma urządzeniami. Jednak w przypadku kompletowania zestawu w podobnej kwocie cena gra drugorzędną rolę, stąd zdecydowanie polecamy łączyć produkty stereo od Arcama w kompletne zestawy. Cambridge DACMAGICa polecamy osobom, które szukają energicznego, pewnego siebie i jasnego brzmienia, zaś Ruby 2 to dobry wybór dla osób, które lubią wysmakowanie i detale, cenią sobie miejsce na biurku ale chcą mieć przy tym DAC wyposażony w wyjście słuchawkowe.

 

Przydało by sie jeszcze zrobić porównanie z jakąś lepszą kartą dźwiękową tupu asus xonar st.

Czy jest możliwość wypożyczenia jakiegoś daca do odsłuchu za kaucją?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przydało by sie jeszcze zrobić porównanie z jakąś lepszą kartą dźwiękową tupu asus xonar st.

Czy jest możliwość wypożyczenia jakiegoś daca do odsłuchu za kaucją?

 

O ile dobrze się orientuję to w przypadku gdy zostawia się kaucję za produkt to jest taka możliwość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przydało by sie jeszcze zrobić porównanie z jakąś lepszą kartą dźwiękową tupu asus xonar st.

Czy jest możliwość wypożyczenia jakiegoś daca do odsłuchu za kaucją?

 

O ile dobrze się orientuję to w przypadku gdy zostawia się kaucję za produkt to jest taka możliwość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • faq
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.