Jump to content

Ramona Ray wspólnie z Akonem dla Afryki. Globalny projekt charytatywny Pepsi.

dskrzyp
 Share


Ramona Rey razem z Akonem, Keri Hilson, Soweto Gospel Choir oraz przedstawicielami 20 krajów uczestniczyła w globalnym projekcie charytatywnym zorganizowanym przez Pepsi. Wspólnie nagrali piosenkę „Oh, Africa”, z której część dochodów zasili fundację Akona. Utwór nagrany został w kultowym studiu The Record Plant w Los Angeles.

 

Ramona Rey wspierała swoim talentem takie gwiazdy jak: Akon, Keri Hilson i Soweto Gospel Choir. Wspólnie z pozostałymi uczestnikami projektu z Chin, Rosji, Turcji, Tajlandii, Wietnamu, Hiszpanii, Egiptu, Arabii Saudyjskiej, Tanzanii, Nigerii, Ugandy, Maroka, Stanów Zjednoczonych, Meksyku, Grecji, Wielkiej Brytanii i Brazylii nagrała piosenkę „Oh, Africa”. Część dochodów ze sprzedaży tego utworu przekazana zostanie na rzecz fundacji „Konfidence”, której założycielem jest Akon. Celem fundacji jest polepszanie warunków życia i edukacja młodzieży w Afryce. Polska artystka jest pod wrażeniem tego wydarzenia:

 

„Jestem bardzo zadowolona, że mogłam wziąć udział w nagraniu piosenki „Oh, Africa”. Dało mi to mnóstwo pozytywnych wrażeń. Panowała bardzo twórcza atmosfera. każdy próbował dać z siebie jak najwięcej. To było bardzo zaraźliwe i wszyscy się nawzajem nakręcali. Zdawaliśmy sobie sprawę z tego, że robimy coś co może sprawić, że ten świat stanie się choć odrobinę bardziej przyjazny.” - mówi Ramona.

 

Ramona Rey wygrała nagrodę publiczności w głosowaniu, które odbyło się na stronie internetowej www.ican.pepsi.pl. W ten sposób stała się ucieleśnieniem idei Pepsi, w myśl której podstawą sukcesu jest wiara we własne możliwości. Ponad 20 tysięcy głosów oddanych na wokalistkę nie pozostało bez echa.

 

„Współpraca z Ramoną Rey jest kwintesencją filozofii marki PEPSI. Cieszę się, że dzięki aktywnościom marketingowym udowadniamy prawdziwość hasła przewodniego kampanii I CAN. PEPSI na prawdę pozwala zaistnieć młodym talentom czego najlepszym przykładem jest nagranie utworu polskiej artystki z światowymi gwiazdami.” - mówi Bartłomiej Szmaj – Marketing Manager napojów gazowanych w PEPSI AMERICAS.

 

Dzięki Pepsi Ramona dostała także możliwość wzięcia udziału w międzynarodowej akcji charytatywnej organizowanej przez markę. Przez cały okres pobytu w Stanach Zjednoczonych piosenkarka prowadziła relację online poprzez portal Facebook. W postach na swoim profilu informowała fanów o swoich codziennych aktywnościach, ciekawych wydarzeniach i poznanych osobach. Na jej profilu można również obejrzeć filmiki z przygotowań do kręcenia teledysku oraz rozmowy z innymi artystami, w tym także z Akonem. Artystka była pod sporym wrażeniem głosu piosenkarza:

 

„Akona odebrałam bardzo pozytywnie. Bardzo profesjonalnie podchodził do pracy. Dawał z siebie naprawdę dużo. Miałam wrażenie, że praca z nim sprawia wszystkim wielką przyjemność. Wcześniej nie poświęcałam zbyt dużej uwagi jego twórczości ale jednak przebił się do mojej świadomości dzięki swojej charakterystycznej barwie głosu i sposobie śpiewania. Teraz po poznaniu go na pewno nadrobię swoje zaległości.” – komentowała Ramona.

 

Uczestnictwo w procesie powstawania utworu w warunkach, gdzie stosowane są najwyższe na świecie standardy i najlepsza technologia to cenne doświadczenie. Ramona Rey miała okazję podpatrzeć przy pracy hiphopowy duet Rock City i producentów muzycznych PrettiBoiFresh oraz poczuć atmosferę kultowego w świecie muzyki studia „The Record Plant”, w którym swoje albumy nagrywali m.in. Eminem, Kanye West, Mariah Carey, Metallica i Prince. To cenne doświadczenie, ale również ciężka praca – o czym opowiada wokalistka:

 

„Piosenka „Oh, Africa” grała mi w uszach przez cały wyjazd bez przerwy. Ćwiczyliśmy ją w każdej chwili. Nasz chór prowadzony był przez bardzo wymagającego i jednocześnie bardzo zabawnego coach’a. Wymagał od nas dużej koncentracji i zaangażowania, co chwila zabawiając nas swoimi żartami. Drugiego dnia nagraliśmy w studio wstępną wersję, która służyła nam przy nagraniu teledysku, a ostatniego dnia w studiu Rekord Plant nagraliśmy już ostateczną wersję piosenki.”

1513797_1.jpg

 Share


User Feedback

Recommended Comments

Jakie to piekne, bezpretensjonalne i niekomercyjne przedwsięwzięcie. Miło, że Pepsi tak się angażuje całkowicie altruistycznie w takie projekty. Pepsi jest tak samo dobre dla Afryki jak jej smak.

A Ramona Ray jest przewspaniałą artystką! Taką samą w smaku jak Pepsi. Gratulacje.

Link to comment
Share on other sites

Jakie to piekne, bezpretensjonalne i niekomercyjne przedwsięwzięcie. Miło, że Pepsi tak się angażuje całkowicie altruistycznie w takie projekty. Pepsi jest tak samo dobre dla Afryki jak jej smak.

A Ramona Ray jest przewspaniałą artystką! Taką samą w smaku jak Pepsi. Gratulacje.

Link to comment
Share on other sites



Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.